Tärningar, doftgranar och liknande i innerbackspegeln

wena
11 september 2011 · 74 Inlägg

Fredde_Vette skrev:
Att ni/du orkar..

Starta en ny tråd istället där du undrar hur folk kan köpa blå bilar..
Det kan nog oxå bli spännande.

då och då är det kul att diskutera vidare, helt enkelt bara dissekera folks argument.

vad får dig o orka skriva i denna meningslösa tråd då? men starta du blåa bilar tråden så ska jag lägga mig i jag lovar

‎"Automatlådeolja, det är ett utmärkt glidmedel som alla borde ha stående på nattduksbordet!" bosse bildoktorn
volvo_245_racing
11 september 2011 · 667 Inlägg

Varför bry sig? Själv har jag en drömfångare och en doftgran i backspegeln och det stör inte alls! Men hade ett par feta raggartärningar i 740n jag hade och det var inte bra så dem åkte ut efter att jag höll på att krocka i en korsning..

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
volvo_245_racing
11 september 2011 · 667 Inlägg

Inte länge kvar till tråden låses, detta börjar spåra ur!

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
Bompeman
11 september 2011 · 679 Inlägg

volvo_245_racing skrev:
Inte länge kvar till tråden låses, detta börjar spåra ur!

Vad gör man inte för skiten ska låsas ? wink

melodic_death_metal
11 september 2011 · 622 Inlägg

men era små fjortisar, ta detta på pm om ni nu måste mäta upp om vem som har störst snopp. Båda försöker bevisa att ni är mogna men ni beter er som fjortisar båda två.

Lås tråden då den är riktigt jäkla pinsam och leder ingen vart!

wena
11 september 2011 · 74 Inlägg

tråden har helt klart spårat ur och det är delvis mitt eget fel. för att jag fortsätter o argumenterar med folk som inte håller sig till sakfrågan


men för att återgå till huvudfrågan.  vad säger regelverket om diverse skit som hänger i synfältet?

ta bort tråden om det är ett för jobbigt ämne eller rensa gärna gärna irrelevant skit....

‎"Automatlådeolja, det är ett utmärkt glidmedel som alla borde ha stående på nattduksbordet!" bosse bildoktorn
wena
11 september 2011 · 74 Inlägg

volvo_245_racing skrev:
Varför bry sig? Själv har jag en drömfångare och en doftgran i backspegeln och det stör inte alls! Men hade ett par feta raggartärningar i 740n jag hade och det var inte bra så dem åkte ut efter att jag höll på att krocka i en korsning..

det krävdes alltså att du va nära att krocka för att ta bort tärningarna, men ändå så åker du runt med krimskrams som dinglar i synfältet.....bra där !!!

‎"Automatlådeolja, det är ett utmärkt glidmedel som alla borde ha stående på nattduksbordet!" bosse bildoktorn
volvo_245_racing
11 september 2011 · 667 Inlägg

wena skrev:

volvo_245_racing skrev:
Varför bry sig? Själv har jag en drömfångare och en doftgran i backspegeln och det stör inte alls! Men hade ett par feta raggartärningar i 740n jag hade och det var inte bra så dem åkte ut efter att jag höll på att krocka i en korsning..

det krävdes alltså att du va nära att krocka för att ta bort tärningarna, men ändå så åker du runt med krimskrams som dinglar i synfältet.....bra där !!!

Lite skillnad på feta tärningar och en liten drömfångare.. som man kan se igenom wink

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
gamlingen
11 september 2011 · 5 198 Inlägg

Joppe_Johndeere skrev:
Anledning är enkel att förklara...

Man tycker det är snyggt, lukar gott, tufft, fräckt, roligt, ballt, speciellt, inte som alla andra, sticker ut.

Vad säger lagen? Lagen är som på framrutestreamers, du får skymma framrutan en viss bit.. brukar finnas markeringar på rutan där allt som skymmer ska sluta...(faq polisgris)


Vad jag tycker? Skitfräckt! Har haft cirkus 150 Wunderbaums i min gråa 240, nu är där inte en ända tongue

Näe en ända ska man ha på avsedd plats.. dvs stolen,, inte hängandes i backspegeln.

wena
11 september 2011 · 74 Inlägg

volvo_245_racing skrev:

wena skrev:

volvo_245_racing skrev:
Varför bry sig? Själv har jag en drömfångare och en doftgran i backspegeln och det stör inte alls! Men hade ett par feta raggartärningar i 740n jag hade och det var inte bra så dem åkte ut efter att jag höll på att krocka i en korsning..

det krävdes alltså att du va nära att krocka för att ta bort tärningarna, men ändå så åker du runt med krimskrams som dinglar i synfältet.....bra där !!!

Lite skillnad på feta tärningar och en liten drömfångare.. som man kan se igenom wink

bara för att den delvis går att se igenom är den ändå nåt som distraherar, inte sant? den syns

‎"Automatlådeolja, det är ett utmärkt glidmedel som alla borde ha stående på nattduksbordet!" bosse bildoktorn
wena
11 september 2011 · 74 Inlägg

gamlingen skrev:

Joppe_Johndeere skrev:
Anledning är enkel att förklara...

Man tycker det är snyggt, lukar gott, tufft, fräckt, roligt, ballt, speciellt, inte som alla andra, sticker ut.

Vad säger lagen? Lagen är som på framrutestreamers, du får skymma framrutan en viss bit.. brukar finnas markeringar på rutan där allt som skymmer ska sluta...(faq polisgris)


Vad jag tycker? Skitfräckt! Har haft cirkus 150 Wunderbaums i min gråa 240, nu är där inte en ända tongue

Näe en ända ska man ha på avsedd plats.. dvs stolen,, inte hängandes i backspegeln.

WORD big_smile

‎"Automatlådeolja, det är ett utmärkt glidmedel som alla borde ha stående på nattduksbordet!" bosse bildoktorn
Hamilton
11 september 2011 · 8 864 Inlägg

Bompeman skrev:

volvo_245_racing skrev:
Inte länge kvar till tråden låses, detta börjar spåra ur!

Vad gör man inte för skiten ska låsas ? wink

Lägger det här bland noteringarna. dvs att du ignorerar reglerna och som tack får du en varning nästa gång.



Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
BudgetDunkaren Osponsrad
11 september 2011 · 1 631 Inlägg

wena skrev:

volvo_245_racing skrev:

wena skrev:
det krävdes alltså att du va nära att krocka för att ta bort tärningarna, men ändå så åker du runt med krimskrams som dinglar i synfältet.....bra där !!!

Lite skillnad på feta tärningar och en liten drömfångare.. som man kan se igenom wink

bara för att den delvis går att se igenom är den ändå nåt som distraherar, inte sant? den syns

Jag har massa störtsköna wunderbaums i spegeln, vi som är riktigt tuffa kör med hela skogar och gärna ett harem med tärninar stora som medicinbollar wink

Lås denna tråden ! Helt onödigt att starta den bara för att klaga. V kan ju lika bra starta en tråd om vrf folk inte har saker hängandes i spegeln ;wink

Senast redigerat av BudgetDunkaren (11 september 2011)

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
blink_pj
11 september 2011 · 477 Inlägg

jag fick en 2:a på besiktingen för ett par tärningar och en doftis i gamla 740´n... sur gubbe tänkte ja, men nu har ja rätt kul åt de tongue

* Lars Ström tog en tur i sin nya El-bil. Fick Sladd, tappade Kontakten och slog en Volt!
nixon89 klabbarpan
11 september 2011 · 3 041 Inlägg

totalt meningslös tråd. huruvida det är en säkerhets fråga, snyggt eller praktiskt får stå för den enskilde. Varesig man vill ha atiraljerna eller inte. helt meningslöst att bråka om det på forumet.

det är min åsikt iaf...

Volvo 940 T5 "Tss racing" (1991)
Volvo V70 "Blöjexpressen" (2006)
johnny blade
11 september 2011 · 269 Inlägg

En gran skymmer inte det minsta.Är man så lättdistraherad så kanske man ska akta sig för att köra bil.wink
Jag brukar ha en gran hängande i backspegeln enbart för lukten.

ChriZtoffer GAS democar 2018!
11 september 2011 · 8 744 Inlägg

Hade en gran där för nåt år sen, den åkte bort rätt fort då den störde och såg ful ut. Har inte kommit på nåt riktigt vettigt ställe att placera den på än, så nu hänger doftgranen från takbelysningen bak.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
worlax
11 september 2011 · 280 Inlägg

Om du tycker det skymmer så pass mycket, häng skiten på blinkerspaken då?.. alla tycker olika helt enkelt smile

Fredde_Vette JaG
12 september 2011 · 785 Inlägg

Under sätet funkar bra.. Hehe

Its not the fart that kills, its the smell...
Chevrolet Corvette C2 "Sting Ray" (1964)
Volkswagen 1303 Cab "Das Auto" (1975)
gamlingen
12 september 2011 · 5 198 Inlägg

worlax skrev:
Om du tycker det skymmer så pass mycket, häng skiten på blinkerspaken då?.. alla tycker olika helt enkelt smile

Hängas på växelspaken funkar

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang