4074
Sök

Kenwood BT61u - Hackar vid uppspelning av USB

376 Inlägg
3 oktober 2011
Just det.. Fälla ner.
Tänkte på min egen..

6 558 Inlägg
3 oktober 2011
Simon76 skrev:
Det borde finnas något litet hål under fronten. Du måste alltså ta bort fronten..
Peta med ett gem eller nåt.
Om du vill ha bra ljud, så gör dig själv en tjänst och lägg ner tanken på basar i 1Ohm. Inget bra..

klart han kan ha  d4 basar  e jue bara  att koppla upp dom till 4ohm  om han ska lira snyggare  smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

R1 driver!
5 128 Inlägg
3 oktober 2011
Trådstartare
racer-putte skrev:
fäll ner fronten å leta efter en knapp som e skit liten ta en pytte liten spik å tryck in den i 2-3 sekunder tror den sitter till vänster bakom fronten smile

Kom på det med när jag hade tänkt vidare lite! tongue

Simon76 skrev:
Det borde finnas något litet hål under fronten. Du måste alltså ta bort fronten..
Peta med ett gem eller nåt.
Om du vill ha bra ljud, så gör dig själv en tjänst och lägg ner tanken på basar i 1Ohm. Inget bra..

Nej, jag vet. Därför det blir lite kompromiss. Men vill i första hand spela högt så. Blir kanske ändringar i framtiden, men blir så här nu iaf!

376 Inlägg
3 oktober 2011
Sant.
1Ohm på dB-tävling.
4Ohm till vardags.
perfekt!

6 558 Inlägg
3 oktober 2011
Simon76 skrev:
Sant.
1Ohm på dB-tävling.
4Ohm till vardags.
perfekt!

big_smile  joruu där tänkte farbror till tongue  g.-natt tongue lol

R1 driver!
5 128 Inlägg
3 oktober 2011
Trådstartare
Simon76 skrev:
Sant.
1Ohm på dB-tävling.
4Ohm till vardags.
perfekt!

Rättelse, 1Ohm vid dB-tävlig och torgraggning
4Ohm vid SQ och när man ska försöka impa på dom kräsna! wink

376 Inlägg
3 oktober 2011
Hehe. big_smile
Kom gärna förbi Hässleholm om du vill höra hur min bil låter. I 4Ohm. wink

R1 driver!
5 128 Inlägg
3 oktober 2011
Trådstartare
Simon76 skrev:
Hehe. big_smile

Får väl försöka ha vägarna förbi en dag, så du får visa hur det ska låta! smile Men du får tänka på att jag är inte mer än 22år gammal och är fortfarande inne i "massa bas" perioden! wink

2 914 Inlägg
3 oktober 2011
_DamnIt skrev:
Simon76 skrev:
Hehe. big_smile

Får väl försöka ha vägarna förbi en dag, så du får visa hur det ska låta! smile Men du får tänka på att jag är inte mer än 22år gammal och är fortfarande inne i "massa bas" perioden! wink

men, jag är 21 och har kommit ur den wink du är lite efter i utvecklingen *skrattar*

376 Inlägg
3 oktober 2011
Jag tror nästan att du kommer bli förvånad över hur 300Watt, och en SQ-bas kan låta..
Men visst, jag vinner nog inga dB-race..

R1 driver!
5 128 Inlägg
3 oktober 2011
Trådstartare
Tur vi alla är olika! smile Hade faktiskt varit ganska tråkigt i längden annars!

376 Inlägg
3 oktober 2011
Ja, mycket wink
Då hade jag ju inte haft det bästa ljudet bland alla jag känner..
Senast redigerat av Simon76 (3 oktober 2011)

R1 driver!
5 128 Inlägg
3 oktober 2011
Trådstartare
Finns fördelar med allt! wink

R1 driver!
5 128 Inlägg
3 oktober 2011
Trådstartare
Och back to topic. Testade nu även att reseta stereon. Första låten spelade i 43sek, och nästa klarade sig i 7sek. Så tror att USB-minnet är felaktigt för stereon.

Någon som har tips på ett som fungerar?

6 558 Inlägg
3 oktober 2011
kalle_kalle skrev:
_DamnIt skrev:
Simon76 skrev:
Hehe. big_smile

men, jag är 21 och har kommit ur den wink du är lite efter i utvecklingen *skrattar*

jaha  yikes  då e ja  dö då  sad  e 36 ja  sad

R1 driver!
5 128 Inlägg
3 oktober 2011
Trådstartare
racer-putte skrev:
kalle_kalle skrev:
_DamnIt skrev:

Och sitter fast i basträsket? Fy skäms! wink

6 558 Inlägg
3 oktober 2011
_DamnIt skrev:
racer-putte skrev:
kalle_kalle skrev:

jäääääääs  för bas ska kännas  inte som i sq tongue  den finns där big_smile  bra exempel på en rolig sq bil e christoffers saab smile den du

R1 driver!
5 128 Inlägg
3 oktober 2011
Trådstartare
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:
racer-putte skrev:

jäääääääs  för bas ska kännas  inte som i sq tongue  den finns där big_smile  bra exempel på en rolig sq bil e christoffers saab smile den du

Den har jag aldrig lyssnat på, men har en känsla va att han och jag har ungefär samma tankesätt. Ska spela rent och snyggt, men med skön bas. Bara det att han är nog liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite petigare än mig! tongue

6 558 Inlägg
3 oktober 2011
_DamnIt skrev:
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:

Den har jag aldrig lyssnat på, men har en känsla va att han och jag har ungefär samma tankesätt. Ska spela rent och snyggt, men med skön bas. Bara det att han är nog liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite petigare än mig! tongue

LITEEEEEEEE tongue

R1 driver!
5 128 Inlägg
3 oktober 2011
Trådstartare
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:
racer-putte skrev:

LITEEEEEEEE tongue

Jävligt mycket petigare! tongue

Sök