6289
Sök

Köpa avskärmningskåpa utan luftfilter, vart?

MoffeGreven
1 oktober 2011
Tjena.
Ja som topic. En kompis behöver en avskärmning till sin Volvo S60 2.5T -03. Vart går det att få tag på som billigast? Finns på bsr men den går på 800kr! Känns som att det borde finnas billigare nån annanstans?

Tack på förhand.

3 860 Inlägg
1 oktober 2011
kolla min prylannons då !? wink

EDIT: Men va fan, såg att du sysslade med svets o plåt!! Kan väl fixa en själv? Tittar du på bilderna på bsr.se så är det ju inte raketforskning för någon som kan svetsa!
Senast redigerat av spokenratt (1 oktober 2011)

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech

Osponsrad
1 631 Inlägg
1 oktober 2011
spokenratt skrev:
kolla min prylannons då !? wink

EDIT: Men va fan, såg att du sysslade med svets o plåt!! Kan väl fixa en själv? Tittar du på bilderna på bsr.se så är det ju inte raketforskning för någon som kan svetsa!

Skulle precis skriva det.. en låda bockar man till på ngn minut jue med rätta maskiner sen bara tiga ihopa det.. har sett det förr och blir 1000 ggr snyggare än den plastiga lådan man köper..

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

3 860 Inlägg
1 oktober 2011
Plastig är ju inte den från BSR iof, tycker den är rätt enkel och bra ... och i plåt. Men ja, jag har också sett egengjorda avskärmningsplåtar som är snyggare och antagligen just avskärmar bättre....
Jag säger: Gör en egen! Kan ju vara så att fler vill köpa av dig senare..

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech

MoffeGreven
1 oktober 2011
Nog hade väl jag kunnat gjort de ifall jag haft grejjer och tid! Håll på me annat nu! smile

Osponsrad
1 631 Inlägg
2 oktober 2011
spokenratt skrev:
Plastig är ju inte den från BSR iof, tycker den är rätt enkel och bra ... och i plåt. Men ja, jag har också sett egengjorda avskärmningsplåtar som är snyggare och antagligen just avskärmar bättre....
Jag säger: Gör en egen! Kan ju vara så att fler vill köpa av dig senare..

Ja okej, jag tänkte mest på den min polare köpte till sin s40N.. den är plastig, jävla GB-glasslåda..

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

danielbrorsson
2 oktober 2011
jag har en som ligger och skräpar?! wink skicka pm vid intresse... mvh Daniel

MoffeGreven
7 oktober 2011
danielbrorsson skrev:
jag har en som ligger och skräpar?! wink skicka pm vid intresse... mvh Daniel

hehe synd de va lite för sent, annars hadne vurte fint. smile

Sök