E46an ska du vara försiktig med att kompressormata , finns i regel 2 företag man använder sig till det av ;
www.esstuning.com och
www.activeautowerke.comESS gör twinscrew kompressorer(trevligt bottendrag) samt är baserade i norge så ligger ganska nära om du behöver support.
AA gör centrifugal kompressorer , lite tråkigare i bottendrag men drar på riktigt fint när den börjar bygga ladd.
Jag sålde mitt AA steg 2 325 kitt för några månader sedan , hade jag vetat om detta hade jag kunnat gett dig ett schysst pris

Ja e36 M3 grenrör passar på M52 motorn , M3ans svänghjul(e46?) är enda riktiga valet om du ska plocka ur en del hästar ur bilen
http://www.horsepowerfreaks.com/partdet … ge_1/11210Den kopplingen kör jag och plockar väl ur en 600hk utan en tendens på att den ska släppa, sen är den ungefär lika hård som org också

Btw så tycker jag du ska satsa på 330 insug då det ger bättre effekt än 325 insuget

M3 låda måste jag bara passa på att påminna dig om att du då även måste byta växelspaklänkage och göra en custom kardan(eller köpa hela m3 bakvagnen med m3 kardan)
Själv har jag m3 bakvagn och kan säga att det är riktigt trevligt med LSD