Installation och Info om Lustgas

FFP
29 oktober 2011 · 591 Inlägg

okej:)

Senast redigerat av FFP-F (29 oktober 2011)

Audi A4 TSQ (1999)
sugroret
29 oktober 2011 · 36 Inlägg

ursäkta mig, men FFP-F det låter verkligen som du inte är mogen för att köra med lustgas system. Börja från början, och läs så mycket du kan och gör inget dumt. Om du köper fel, kopplar in det fel eller använder det fel är det stor chans att du bara har metal skrot kvar där framme i bilen.
Jag kan inget om lustgas system, bland annat därför jag inte kör med något.

FFP
29 oktober 2011 · 591 Inlägg

sugroret skrev:
ursäkta mig, men FFP-F det låter verkligen som du inte är mogen för att köra med lustgas system. Börja från början, och läs så mycket du kan och gör inget dumt. Om du köper fel, kopplar in det fel eller använder det fel är det stor chans att du bara har metal skrot kvar där framme i bilen.
Jag kan inget om lustgas system, bland annat därför jag inte kör med något.

du kan ha rätt men jag har inte tänkt att koppla in det förren jag vet hur jag ska göra;)

Audi A4 TSQ (1999)
sugroret
29 oktober 2011 · 36 Inlägg

Låter bra det:) Läs så mycket information du kan, prata gärna direkt med några kunniga gubbar som kan det. Sen ta det försiktigt när du börjar prova det.  Låter som man borde ha bredbands lambda i kopplad när man kör det första gångerna så man vet att allt lirar bra.

G-sson
29 oktober 2011 · 612 Inlägg

http://www.bokus.com/bok/9781859606919/ … g-bk-h691/
Innehåller ett eller två kapitel om lustgas, och mycket annat matnyttigt. Köp, läs hela boken, läs en gång till, återkom hit om du fortfarande har frågor efter det.

FFP
29 oktober 2011 · 591 Inlägg

sugroret skrev:
Låter bra det:) Läs så mycket information du kan, prata gärna direkt med några kunniga gubbar som kan det. Sen ta det försiktigt när du börjar prova det.  Låter som man borde ha bredbands lambda i kopplad när man kör det första gångerna så man vet att allt lirar bra.

Aa:)

Audi A4 TSQ (1999)
FFP
29 oktober 2011 · 591 Inlägg

G-sson skrev:
http://www.bokus.com/bok/9781859606919/forced-induction-performance-tuning-bk-h691/
Innehåller ett eller två kapitel om lustgas, och mycket annat matnyttigt. Köp, läs hela boken, läs en gång till, återkom hit om du fortfarande har frågor efter det.

Tack!smile

Audi A4 TSQ (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang