Eftersnack Årets sista riktiga träff, MediaMarkt Örebro 22/10

olivernilsson Den med lägst bil vinner
23 oktober 2011 · 617 Inlägg

Ja Andra tråden vart ju låst,
Lägg upp bilder och filmer här smile

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)
viciousnightmare
23 oktober 2011 · 36 Inlägg

Kul och se att det är en bra del som verkligen har lagt ner tid på sin bil för och få den fin, men som det är sagt förut konstigt att en del har en förmåga och skräpa ner så mycket ...Kanske går hand i hand med ett högt intag av dricka tidligt på kvällen

Inget är omöjligt, det tar bara lite längre tid...
jjempa Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
23 oktober 2011 · 324 Inlägg

Mycket bra kväll tycker jag blev ju en hel del bilar som sagt mycket trevligt smile, men som jag läste i tråden innan, förstår inte HUR FAN TÄNKER FOLK?!?! nedskräpning är jag inte förvånad, men SÅ MYCKET?! och så jävla mycket glas var det överallt!! Fattar inte heller hur folk verkligen kan sova om nätterna ! skäms på er! förstår inte hur svårt de ska vara att slänga skiten i en påse istället. hmm tycker de är jätte synd att de ska förstöra för så många andra!

Over N' Out / Jempa

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)
BMW e91 318d "KUA" (2010)
fullsize 4 Doors - No Waiting
23 oktober 2011 · 100 Inlägg

Hade inte tänkt komma, men så gled jag förbi när jag skulle till Coop och såg att det var väl 4-5 gånger mer bilar än jag trott det skulle bli så det var ju bara att rulla upp...

Ang. nedskräpningen så: En bilträff nattetid innebär alkohol och alkohol innebär sämre omdöme, vilket leder till krossat glas och skit, det är samma sak överallt, tror dom som städar på krogar, festivaler, osv. också har att göra. Sjukt, men dom flesta vill inte söka upp en soptunna på fyllan! Eller så är det fränt att kasta glas omkring sig kanske? I don´t know.

Foorsii
23 oktober 2011 · 65 Inlägg

Skicka gärna bilder/filmer på min S13 smile

ownz-u
23 oktober 2011 · 36 Inlägg

Vart en skaplig uppslutning ändå, många fler än jag förväntade mig. Och som vanligt så är det förbannat träligt med alla jävla glasflaskor och respektlösa människor

Scoore
23 oktober 2011 · 829 Inlägg

Jag behöver inte skriva så mycket,för alla vet redan. Jag är som sagt mer förvånad än jag trodde jag skulle bli.. jag hängde upp sopsäckar så folk kan kasta där i. var en del som hade gjort det och det är jag glad över. men sen de andra... så sjukt respektlöst. även en s13 som promt var tvungen att dra en burnout uppe på mediamarkt precis när träffen startade. jäkligt dålig stil.

Jag tog inga bilder eller vettiga filmer. det enda jag har på film, är hur det såg ut innan vi började städa,samt efter städ och tro mig.. dom ska upp på nätet.
kvällen började fint, och fick även sålt på en motor vilket var otippat, mycket folk,fina bilar(vissa av dom).. Men det mindre helvetet bröt ju loss sen.

på tal om ingenting.. du med volvo 142 eller 240n.. jag såg inte för det var mörkt.. fick du böter för du spann sönder gräsmattan mellan väggarna till mediamarkt och elgiganten?

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Foorsii
23 oktober 2011 · 65 Inlägg

Varför klanka ner på sånt som uppskattas av folket som är på plats? Jag höll mig där det inte fanns någon risk att skada någon/något så det anser inte jag fel.. När man får kamerablixtar och applåder känns det inte direkt som att man gör något fel?  Får väl be om ursäkt isånnafall till dom få själar jag störde med min bil. /Pontus

EmilErik
23 oktober 2011 · 191 Inlägg

Att varje helg klaga i en forumtråd över hur mycket folk skräpar ner tjänaringet till. Gå fram till dem när de gör något annars så håller ni en träff utan alla dessa jävla dräg i sina fula patetiska Volvos. Måste väl gå att ordna en träff med en vakt som släpper in folk som är nyktra osv? Man drar sig från att åka iväg på träffar när det alltid finns efterblivna drägg som super, skräpar ner och gör sina fula enhjulnings raggarsladdar.

För övrigt hoppas jag ni hade kul som kunde sköta er och tar initiativ till träffar

Mvh emil smile

Man måste våga dö för att kunna leva
Toyota GT86 (2012)
Nissan 200sx s14 "Drift Missile" (1994)
Newman mickenyman.se
23 oktober 2011 · 687 Inlägg

https://www1.garaget.org/archive/160/159739/245842/245842-2540062.jpg

En bild som jag tog på Olivers 206 i ett garaget under träffen igår smile

Senast redigerat av Newman (23 oktober 2011)

viciousnightmare
23 oktober 2011 · 36 Inlägg

Jo saker går ju lösas som allt annat , är ju tråkigt att man ska behöva åka tidigare enbart för att man har barn med sig som också gillar bilar då personer redan var redigt på burken .
Sen att personer gillar visa vad dom har under huven är ju aldrig fel med och gasa på lite, men är väl inte så lämpligt bland parkerade bilar och personer i alla åldrar.
Va väl passande från korsningen till rondellen och öppna slussen för och visa upp sig, till s13 Pontus min son tyckte du var frän när du gjorde det ...smile

Nej men på ett sånt här löst arr träff är det ju också upp till var och en och säga från lite kanske när saker inte går smidigt ...

Inget är omöjligt, det tar bara lite längre tid...
Iceman3006
23 oktober 2011 · 197 Inlägg

håller med dig helt...

jjempa skrev:
Mycket bra kväll tycker jag blev ju en hel del bilar som sagt mycket trevligt smile, men som jag läste i tråden innan, förstår inte HUR FAN TÄNKER FOLK?!?! nedskräpning är jag inte förvånad, men SÅ MYCKET?! och så jävla mycket glas var det överallt!! Fattar inte heller hur folk verkligen kan sova om nätterna ! skäms på er! förstår inte hur svårt de ska vara att slänga skiten i en påse istället. hmm tycker de är jätte synd att de ska förstöra för så många andra!

Over N' Out / Jempa

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
per-ling
23 oktober 2011 · 161 Inlägg

Newman skrev:
http://www1.garaget.org/archive/160/159 … 540062.jpg

En bild som jag tog på Olivers 206 i ett garaget under träffen igår smile

En riktigt jävla snygg Pegutt måste ja säga cool

TheMuffinMan
23 oktober 2011 · 124 Inlägg

Lite bilder från träffen smile
Skriv gärna om det är eran bil jag tagit kort på så kan ja skriva vem det är här på garaget smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=25119

Scoore
23 oktober 2011 · 829 Inlägg

Foorsii skrev:
Varför klanka ner på sånt som uppskattas av folket som är på plats? Jag höll mig där det inte fanns någon risk att skada någon/något så det anser inte jag fel.. När man får kamerablixtar och applåder känns det inte direkt som att man gör något fel?  Får väl be om ursäkt isånnafall till dom få själar jag störde med min bil. /Pontus

Grejen är att du gjorde det PÅ parkeringen där vi specifikt sagt NEJ till sådant. Du höll dig sen till vägen nedanför vilket jag inte säger emot. Mycket bra där. Kanske kom på dig själv när du gjorde första burnouten bland bilarna?

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Foorsii
23 oktober 2011 · 65 Inlägg

viciousnightmare skrev:
Jo saker går ju lösas som allt annat , är ju tråkigt att man ska behöva åka tidigare enbart för att man har barn med sig som också gillar bilar då personer redan var redigt på burken .
Sen att personer gillar visa vad dom har under huven är ju aldrig fel med och gasa på lite, men är väl inte så lämpligt bland parkerade bilar och personer i alla åldrar.
Va väl passande från korsningen till rondellen och öppna slussen för och visa upp sig, till s13 Pontus min son tyckte du var frän när du gjorde det ...smile

Nej men på ett sånt här löst arr träff är det ju också upp till var och en och säga från lite kanske när saker inte går smidigt ...

Kul att höra några goda ord också smile  Uppskattas !

Beppe Diesel Älskare
23 oktober 2011 · 37 Inlägg

EmilErik skrev:
Att varje helg klaga i en forumtråd över hur mycket folk skräpar ner tjänaringet till. Gå fram till dem när de gör något annars så håller ni en träff utan alla dessa jävla dräg i sina fula patetiska Volvos. Måste väl gå att ordna en träff med en vakt som släpper in folk som är nyktra osv? Man drar sig från att åka iväg på träffar när det alltid finns efterblivna drägg som super, skräpar ner och gör sina fula enhjulnings raggarsladdar.

För övrigt hoppas jag ni hade kul som kunde sköta er och tar initiativ till träffar

Mvh emil smile

Ursäkta mig, men ''jävla drägg i sina fula patetiska Volvos''? vad menar du med det!?
Du håller precis på att dra väääääldigt många över en kant....
Du får nog ta och specificera dig om du ska göra sådana där uttalande.

Diesel Älskare
Volvo V70 D5 "Clean Edition" (2003)
Foorsii
23 oktober 2011 · 65 Inlägg

Scoore skrev:

Foorsii skrev:
Varför klanka ner på sånt som uppskattas av folket som är på plats? Jag höll mig där det inte fanns någon risk att skada någon/något så det anser inte jag fel.. När man får kamerablixtar och applåder känns det inte direkt som att man gör något fel?  Får väl be om ursäkt isånnafall till dom få själar jag störde med min bil. /Pontus

Grejen är att du gjorde det PÅ parkeringen där vi specifikt sagt NEJ till sådant. Du höll dig sen till vägen nedanför vilket jag inte säger emot. Mycket bra där. Kanske kom på dig själv när du gjorde första burnouten bland bilarna?

Vill inte vara gnällig eller säga emot dig som är kung över bilträffen. Men jag kommer ihåg precis vart jag la den burnouten du tänker på som var ¨bland bilarna¨ och det var när jag va påväg ifrån bilarna, jag hade minst 50 meter till närmaste bil. Tycker att det är skitsamma nu men jag ska hålla mig en km ifrån nästa gång så alla är nöjda å glada smile

Scoore
23 oktober 2011 · 829 Inlägg

Foorsii skrev:

Scoore skrev:

Foorsii skrev:
Varför klanka ner på sånt som uppskattas av folket som är på plats? Jag höll mig där det inte fanns någon risk att skada någon/något så det anser inte jag fel.. När man får kamerablixtar och applåder känns det inte direkt som att man gör något fel?  Får väl be om ursäkt isånnafall till dom få själar jag störde med min bil. /Pontus

Grejen är att du gjorde det PÅ parkeringen där vi specifikt sagt NEJ till sådant. Du höll dig sen till vägen nedanför vilket jag inte säger emot. Mycket bra där. Kanske kom på dig själv när du gjorde första burnouten bland bilarna?

Vill inte vara gnällig eller säga emot dig som är kung över bilträffen. Men jag kommer ihåg precis vart jag la den burnouten du tänker på som var ¨bland bilarna¨ och det var när jag va påväg ifrån bilarna, jag hade minst 50 meter till närmaste bil. Tycker att det är skitsamma nu men jag ska hålla mig en km ifrån nästa gång så alla är nöjda å glada smile

hm din burnout var strax utanför entrén till MediaMarkt. Vi var 5-6pers som såg det hela. Annars var det någon annan med mörk 200sx.. Jag sa aldrig att det var du heller,förens du tog åt dig av det hela smile

Att dra alla volvosar över en kant.. jag förstår vad han menar faktiskt.. Dock är inte ALLA sådana.

Det som antagligen vill komma fram är att där all skit låg.. Var där alla traktorer,jänkare och sönderkörda volvosar stod. Det är som att dessa är ett helt egen släkte. Är ju inte heller första gången man får bevisat vilka grupper som står för nedskräpningen.

Kan även säga att när jag stod där igår så var det några raggare/blöjraggare eller vad man nu kan kalla dom,som sparkade runt glasflaskor och trampade runt i skiten. Låg grymt mycket skräp på backen efter dessa bilar försvunnit.

Det var ett tragiskt slut på träffen,men nu är det över Tack och lov!

Senast redigerat av Scoore (23 oktober 2011)

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Scoore
23 oktober 2011 · 829 Inlägg

Skippar tjafset istället.. Någon som har bilder/filmer från träffen i sig?

Senast redigerat av Scoore (23 oktober 2011)

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang