Halloj. Vad händer? Jag har varit på semester en vecka och väntade mig nästan att bilen skulle vara klar nu när jag dyker in igen. Hur gick det med ansökningarna till utställningarna?
Händer en jäkla massa och ligger Big time efter i uppdateringarna men har kommer lite:
Dax att börja foliera dörrsidorna
Dax att kolla hur det blir med resterande biten av dörrsidan. Blev helt okej men blev några missar på båda dörrsidorna. Just nu vill vi bara bli klara med bilen och kommer avvakta med dom och låter det sitta kvar.
Givetvis fastbultat i 3st ställen + 2st skruv original + 7-8st clips. Hoppas det räcker hehe
Såhär blev det, helt okej faktiskt men som sagt blir lite ändringar nästa gång. Vad tycker ni?
Var tvungen att valsa lite till bak ifall att det skulle ta i. Blir troligtvis 5mm spacers bak för att få ut fälgarna lite till
Dax att börja med stegrack. Detta kommer hålla upp stegracket:
Såhär blir det med stegen. Byggd tyvärr i 12mm MDS skulle valt 19mm Men förstärkt med egna vinkeljärn i 2mm plåt så det är riktigt stabilt nu i alla fall.
En liten närmare titt: Hade jag gjort om det så hade jag sattsat på 2st stora hål än flera små. Men blir nog bra ändå.