Här kommer en liten film vi skapat från Mantorp Tog VÄLDIGT lång tid att synka kamerorna då dom hade olika format och startades inte samtidigt. Ska bli skönt nästa år då vi kommer bara köra med GoPro med Wifi-pack
Det ser jävligt skoj ut. Tyvärr så hamnar jag i värsta klassen med Volvon direkt så jag får antingen lära mig att köra bil eller att gilla att komma sist.
Ursäkta att jag varit borta lite men skicka PM om ni är intresserade av Time Attack och vad det handlar om. En sak är säker och det är absolut bland det roligaste man kan göra OCH stämningen är i världsklass.
Så ni ska lägga ner eran logga och hemsidan eller vad? ¨ Hur kommer de sig att ett så stort bygge som nästan är klart inte slutförs och byggs till en banbil istället? Ni hade ju mycket godis som skulle in ju
Så ni ska lägga ner eran logga och hemsidan eller vad? ¨ Hur kommer de sig att ett så stort bygge som nästan är klart inte slutförs och byggs till en banbil istället? Ni hade ju mycket godis som skulle in ju
Ja och vi kommer med ny logga nytt namn och hemsida. Kommer gynna våra sponsorer avsevärt mycket mera
För att det är så sjukt mycket roligare än stylingvärlden. Vi har inget intresse för det längre då det är en jäkla massa mygel, folk kommer in pga kontakter och ingen tål kritik och tröstpriser osv osv.
TimeAttack är sjuk gemenskap, man kan frågasätta utan få massa skit, alla hjälper alla och framförallt man kan inte vinna priser bara för man råkar bara vän med domare eller få bästa multimedia när man knappt har en stereo i bilen eller lämna bort bilen på motivlack och få massa priser för vad någon annan har gjort.
Time attack slipper man allt sådant och krävs att man är duktig för att vinna!
Hålle med dig faktiskt till viss del. Men där kastar du ju faktiskt lite seten i glas hus med. DU säger att folk får priser pga att dom har lämnat bort jobb.? Du länande la in en del av dina saker som skulle kläs om. Ditt tak blnd annat. Sedan att folkf får sponsorer osv pga kontakter tror jag finns i de mesta sporter osv. Sedan bygger man bilen bara för att man ska få några priser? Bygger man inte för att de är roligt samt att mna själv vill åstakomma något. Sedan va andra gör är la upp till dom. Bygger själv för att jag gillar att bygga. Sedan träffa allt folk där ute på träffarna pch uttällningarna är ju de som är trevligt. Om jag har en pokal för en 100kr med mig hem känns som mindre viktigt. Från de ena till de andra, du säger att folk inte kan ta kretik osv. Hörde både de ena och de anda då jag kom till Elmia och inte du. Ingen aning om de är sanningar. Men ´kunde du själv ta kretik då folk va på dig om varför du inte blev klar i sommar? Och då folk undrade va dina sponsorer skulle säga? Så gnäll inte på alla andra och smuttskasta stylingen bara för du väljer att gå en annan väg
Antonicracing skrev:
Ziggs skrev:
Ja och vi kommer med ny logga nytt namn och hemsida. Kommer gynna våra sponsorer avsevärt mycket mera
För att det är så sjukt mycket roligare än stylingvärlden. Vi har inget intresse för det längre då det är en jäkla massa mygel, folk kommer in pga kontakter och ingen tål kritik och tröstpriser osv osv.
TimeAttack är sjuk gemenskap, man kan frågasätta utan få massa skit, alla hjälper alla och framförallt man kan inte vinna priser bara för man råkar bara vän med domare eller få bästa multimedia när man knappt har en stereo i bilen eller lämna bort bilen på motivlack och få massa priser för vad någon annan har gjort.
Hålle med dig faktiskt till viss del. Men där kastar du ju faktiskt lite seten i glas hus med. DU säger att folk får priser pga att dom har lämnat bort jobb.? Du länande la in en del av dina saker som skulle kläs om. Ditt tak blnd annat.
Skillnad att t.ex lämna in saker än att t.ex göra en hel utsida och endast får pris pga det. Upp till var och en och tycke men jag skulle tycka det var skittrist och inget jag ser upp till.
Sedan att folkf får sponsorer osv pga kontakter tror jag finns i de mesta sporter osv.
Såklart man får det har inte skrivit något annat, det jag menar är att folk kommer in på mässor pga kontakter och låter betydligt bättre bilar stå utanför
Sedan bygger man bilen bara för att man ska få några priser? Bygger man inte för att de är roligt samt att mna själv vill åstakomma något. Sedan va andra gör är la upp till dom. Bygger själv för att jag gillar att bygga. Sedan träffa allt folk där ute på träffarna pch uttällningarna är ju de som är trevligt. Om jag har en pokal för en 100kr med mig hem känns som mindre viktigt.
Absolut men för måååånga är priser viktigt, liksom ett sätt att få bekräftelse att man gjort något bra Men såklart du har rätt i det du skriver
Från de ena till de andra, du säger att folk inte kan ta kretik osv. Hörde både de ena och de anda då jag kom till Elmia och inte du. Ingen aning om de är sanningar. Men ´kunde du själv ta kretik då folk va på dig om varför du inte blev klar i sommar? Och då folk undrade va dina sponsorer skulle säga? Så gnäll inte på alla andra och smuttskasta stylingen bara för du väljer att gå en annan väg
Dom som undrade svarade jag på utan problem med sedan när någon inte undrar utan anklagar mig att gå bakom ryggen på dom då blir jag förbannad, jag hoppas du förstår skillnaden? Helst när anställda från Bilsport godkänner att deras moderator kan komma med lögner och förtal så är det bara sorgligt.
Jag har INGA problem med att ta kritik det är alltid bara att fråga och frågasätta om man gör det på ett vettigt sett.
Varför skulle det pratas om att du kom med och inte jag? Du var väll mera värld att stå där än jag då jag inte var klar?
Antonicracing skrev:
Ziggs skrev:
Skillnad att t.ex lämna in saker än att t.ex göra en hel utsida och endast får pris pga det. Upp till var och en och tycke men jag skulle tycka det var skittrist och inget jag ser upp till.
Jo visst finns de folk som köper bilar som är färdig stylade eller knapp gör något på sina byggen. De är lite tråkigt. Va så då jag va i Danmark, en kille som hade köpt förra årets vinnar bil. Och ställde ut den igen. Killen kunde inte svara på några frågor om bilen. tyckte fan synd om han. Men så är de, han hade en sjukt snygg bil och då dom bedömmer en bils utseende och ger lite plus om du har dokumentation om bilen så blir de lätt så.
Såklart man får det har inte skrivit något annat, det jag menar är att folk kommer in på mässor pga kontakter och låter betydligt bättre bilar stå utanför
Visst gillar jag om jag får något pris jag med. Men kommer de fram massa personer under dagen och gillar min bil så blir jag sjukt glad över de. Tycker då inte någon domare om den och inte ger mig ett pris. Så har jag ju fortfarande all kommentarer med mig för perosnerna som jag pratat med mig. De är ju trots allt 99.9% vanligt folk som ser den på gatan. Viktigare att dom % gillar den
Vist kommer de in folk på bananskal ibland. Har dock inte uppmärksamat det som något större problam än de vanliga livet man har. Sedan finns de ju bilbyggare som är antagna till utställningar innan dom ens börjat byggt örets bil. Men de är ju för att dom vet att dessa killar levererar och att odm drar folk.
Min åsikt om sponsorer är att de har inte folk med att göra. Vill du berätta om din sponsorer är de upp till dig. Vill du inte de är de fortfarande upp till dig. Folk utåt har ingen aning vilken dialog du haft till dina sponsorer under resans gång. Tyvärr är de mycket avensjuka med. Så går de dåligt så är folk rätt snabba med att finna lycka i andras otur. Men dom kommer sällan långt själv. Ingen stor bilbyggare jag vet som går och gnäller på andras bilar iaf .
Varför skulle det pratas om att du kom med och inte jag? Du var väll mera värld att stå där än jag då jag inte var klar?
Nu va ju inte min heller klar då jag va antagen, den låg ju i delar fram till några timmar innan den skulle stå i Jönköping . Men du va rätt hemlig under den tidpunkten så jag va säker på att din skulle stå där när jag kom fram iaf . De jag hörde va i all hast om att du hade gått och blivit sur att jag kom med. Och hur dom kunde välja min framför din osv osv. Men inget jag brydde mig om. För historier ändras rätt mycket på resans gång.
Du hari nte massa stylingsaker du ev vill bli av med nu då? Ska du sälja bort lite saker billigt så skicka ett PM med dom sakerna. Så ser vi om jag nappar på något
Jo visst finns de folk som köper bilar som är färdig stylade eller knapp gör något på sina byggen. De är lite tråkigt. Va så då jag va i Danmark, en kille som hade köpt förra årets vinnar bil. Och ställde ut den igen. Killen kunde inte svara på några frågor om bilen. tyckte fan synd om han. Men så är de, han hade en sjukt snygg bil och då dom bedömmer en bils utseende och ger lite plus om du har dokumentation om bilen så blir de lätt så.
Visst gillar jag om jag får något pris jag med. Men kommer de fram massa personer under dagen och gillar min bil så blir jag sjukt glad över de. Tycker då inte någon domare om den och inte ger mig ett pris. Så har jag ju fortfarande all kommentarer med mig för perosnerna som jag pratat med mig. De är ju trots allt 99.9% vanligt folk som ser den på gatan. Viktigare att dom % gillar den
Vist kommer de in folk på bananskal ibland. Har dock inte uppmärksamat det som något större problam än de vanliga livet man har. Sedan finns de ju bilbyggare som är antagna till utställningar innan dom ens börjat byggt örets bil. Men de är ju för att dom vet att dessa killar levererar och att odm drar folk.
Min åsikt om sponsorer är att de har inte folk med att göra. Vill du berätta om din sponsorer är de upp till dig. Vill du inte de är de fortfarande upp till dig. Folk utåt har ingen aning vilken dialog du haft till dina sponsorer under resans gång. Tyvärr är de mycket avensjuka med. Så går de dåligt så är folk rätt snabba med att finna lycka i andras otur. Men dom kommer sällan långt själv. Ingen stor bilbyggare jag vet som går och gnäller på andras bilar iaf .
Nu va ju inte min heller klar då jag va antagen, den låg ju i delar fram till några timmar innan den skulle stå i Jönköping . Men du va rätt hemlig under den tidpunkten så jag va säker på att din skulle stå där när jag kom fram iaf . De jag hörde va i all hast om att du hade gått och blivit sur att jag kom med. Och hur dom kunde välja min framför din osv osv. Men inget jag brydde mig om. För historier ändras rätt mycket på resans gång.
[b]Just sådant som verkar så trist, folk kan inte ta kritik men snacka skit det kan dom. Just därför jag inte är intresserad av stylingbiten längre.
Som jag skrivit på gatbilar.se så många gånger. Jag skriver vad jag tycker, är det något jag inte gillar eller inte tror blir bra så skriver jag det. Ser något skitbra ut skriver jag det med och berömmer.
Det jag inte gör är att sitta och ljuga och vara oärlig framför datorn hela tiden för att vinna något pris eller vara med i ryggdunkarklubben.
Du hari nte massa stylingsaker du ev vill bli av med nu då? Ska du sälja bort lite saker billigt så skicka ett PM med dom sakerna. Så ser vi om jag nappar på något
Nej väldigt dåligt med det tyvärr Dom stylingsaker jag köper är oftast inte bara för syns skull
[/b]
Senast redigerat av Antonicracing (14 november 2012)