Nu är krängningshämmarn färdig, (äntligen) kommer lite bilde rpå den här.
Så här ser fötterna på den ut.
Och så här ser de färdig staget ut. Har lackat bottenplattorna svarta, gick inte att komma åt och slipa ordentligt så jag blev inte nöjd, nu vart det en bra brytning istället Får dock vänta och montera den tills i morrn då färgen inte härdat ordentligt än.
Blankt som fan!
Sen hittade jag den här hängandes lös under instrumentpanelen. Nån som har en blekaste aning om vad det är? det går att vrida skruven på den. Min - Max. det står Protective innovative technology på den. Vet inte vad det är och vill gärna ha reda på de!
Och så här ser de färdig staget ut. Har lackat bottenplattorna svarta, gick inte att komma åt och slipa ordentligt så jag blev inte nöjd, nu vart det en bra brytning istället Får dock vänta och montera den tills i morrn då färgen inte härdat ordentligt än.
Sen hittade jag den här hängandes lös under instrumentpanelen. Nån som har en blekaste aning om vad det är? det går att vrida skruven på den. Min - Max. det står Protective innovative technology på den. Vet inte vad det är och vill gärna ha reda på de!
Har en liknande i mitt handskfack, och det har gått till neonrör/lampor under bilen, så nu finner den ingen funktion, ska plockas bort. Det kanske är något liknande? Annars är det väl bara till att följa kablarna...
Den här saken som "hänger" kan den inte ha något med att göra med det inbyggda slutsteget? var någon på Speedfreak som skrev något om en box under instrumentpanelen som han hade kopplat förbi när han byggde ljud, men inte säker på något sätt.
Den här saken som "hänger" kan den inte ha något med att göra med det inbyggda slutsteget? var någon på Speedfreak som skrev något om en box under instrumentpanelen som han hade kopplat förbi när han byggde ljud, men inte säker på något sätt.
Okej, vet inte vad de är men kan ju vara bra o veta:)
Här går det att se att jag målat bottendelen i svart.
Finns massor och polera upptäckte jag idag. så gjorde en liten lista så jag kan ta del för del
Men nu tar jag paus ett par dagar tills jag får hem Kolfibern så jag kan börja gjuta
Så om emblemet blir som det ska går det att ordna fler till den som är sugen på ett till sin bil. Tror det är standard mått på dom då jag mätt på några andra nissan bilar