kul kul hur ska du göra med fronten? laga och lacka om den eller en eftermarknads kitt ?
Har inte bestämt mig än, provade fronten och det går att passa in den så att alla skarver och så passar som de ska. Funderar på att köpa en Kolfiberläpp från seibon istället. men inget bestämt än.
har följt den här tråden sen start men tror inte jag har skrivit än ser riktigt fint ut! och org front med seibon kolfiberläpp är riktigt snyggt så jag tycker du ska köra på det om du inte har planer i framtiden att byta kjolpaket helt eller så... less is more
har följt den här tråden sen start men tror inte jag har skrivit än ser riktigt fint ut! och org front med seibon kolfiberläpp är riktigt snyggt så jag tycker du ska köra på det om du inte har planer i framtiden att byta kjolpaket helt eller så... less is more
keep it up!
Tack tror också på Seibon läppen, och sen mud flaps bak, räcker nog så
Kan väl avslöja att det är en sån här vinge jag beställt, dock ej i kolfiber
Har visserligen ångrat mig litegrann så om nån är intresserad kan jag nog sälja den för lite mindre än den kostade när jag får hem den. har nämligen hittat en annan vinge jag är sugen på. (att man alltid ska va så snabb på köpknappen )
Jag har också beställt en vinge, kollade på samma typ av vinge som du. Har du en aning om vad det kan kosta att lacka om bakluckan på våra bilar och lägga igen hål, typ 4000:-?
Jag har också beställt en vinge, kollade på samma typ av vinge som du men tog en annan modell efter mycket övervägande, alltid svårt sådant där. Har du en aning om vad det kan kosta att lacka om bakluckan på våra bilar och lägga igen hål, typ 4000:-?
Beror ju på vad det ska vara lackad i för färg vad du gör själv osv. Jag har en kille som lackar åt mig tror han ligger på runt 2500 ungefär.
Häftigt med gul 350z, inte allt för vanligt om man säger så. Dom är ju snygga orginal, så ett eftermarknads kit till den tror jag inte på. Kör med frontläppen och lite andra detaljer så har du en grym bil sen. Angående bakljus, så tycker jag dessa är riktigt snygga. Lyser ett Z i dom.
Häftigt med gul 350z, inte allt för vanligt om man säger så. Dom är ju snygga orginal, så ett eftermarknads kit till den tror jag inte på. Kör med frontläppen och lite andra detaljer så har du en grym bil sen. Angående bakljus, så tycker jag dessa är riktigt snygga. Lyser ett Z i dom.