Jag har också beställt en vinge, kollade på samma typ av vinge som du men tog en annan modell efter mycket övervägande, alltid svårt sådant där. Har du en aning om vad det kan kosta att lacka om bakluckan på våra bilar och lägga igen hål, typ 4000:-?
Är det lönt och lacka om det kostar 4000kr? Svar: NEJ! Lägg till någon tusenlapp och köp då kolfiber bagagelucka
Hehe, håller det lite hemligt ett tag till, måste se att jag får den först så jag inte blir blåst haha, men det är en mindre vinge så mycket kan jag säga
Jag har också beställt en vinge, kollade på samma typ av vinge som du men tog en annan modell efter mycket övervägande, alltid svårt sådant där. Har du en aning om vad det kan kosta att lacka om bakluckan på våra bilar och lägga igen hål, typ 4000:-?
Är det lönt och lacka om det kostar 4000kr? Svar: NEJ! Lägg till någon tusenlapp och köp då kolfiber bagagelucka
Haha nja kolfiber är inte riktigt min grej, el smådetaljer, typ speglar och sådant, vill försöka hålla den så clean som möjligt men det är tur att alla har olika smak, så mycket extra jag fick betala för att få en Nissan 350z i solar orange så är de 4000:- en rätt liten kostnad
Bättre än den första du tänkte beställa, den här vingen är för "stor" för mig, men tycker ändå den är snygg, sedan kanske du har tänkt ha något bodykit också alt trimma upp den lite mera för då får man ha mega vingar