Skaffa rolig bil, max 280k

haank
27 augusti 2006 · 40 Inlägg

Försäkringen human, köper du en bil för de summor du pratar om måste du en hel del pengar över. Tror du att det finns nån sportbil för nästan 300 000 som har billig försäkring och billiga reservdelar????

TCB
27 augusti 2006 · 129 Inlägg

Mustangen HAR billiga reservdelar....jämfört med bmw och audi är dom rena rånet.... alla amerikanska fordar vi haft i familjen har aldrig krånglat..europeiska ford är inge vidare (bortsett från cosworth hehe) men men, jag skulle satt mina pengar på nya mustangen, vänder nog fler huvuden än m5or osv  om du vill synas

Misdemeanor
27 augusti 2006 · 43 Inlägg

haank skrev:
Försäkringen human, köper du en bil för de summor du pratar om måste du en hel del pengar över. Tror du att det finns nån sportbil för nästan 300 000 som har billig försäkring och billiga reservdelar????

Med human försäkring menade jag självklart relaterat till vad man får.. helförsäkring för 90 000/år när man saknar bonusklass är inte direkt.. kul...
Max 40k..

Misdemeanor
27 augusti 2006 · 43 Inlägg

TCB skrev:
Mustangen HAR billiga reservdelar....jämfört med bmw och audi är dom rena rånet.... alla amerikanska fordar vi haft i familjen har aldrig krånglat..europeiska ford är inge vidare (bortsett från cosworth hehe) men men, jag skulle satt mina pengar på nya mustangen, vänder nog fler huvuden än m5or osv  om du vill synas

Måste medge att du säger precis vad jag vill höra. Har haft svårt att rättfärdiga en Mustang.. dessutom är det alltid skönt att köpa en bil man är bekant med.. Även om jag aldrig ägt en Audi så vet jag ju ungefär vad jag kan förvänta mig av en...

TCB
27 augusti 2006 · 129 Inlägg

Misdemeanor skrev:

TCB skrev:
Mustangen HAR billiga reservdelar....jämfört med bmw och audi är dom rena rånet.... alla amerikanska fordar vi haft i familjen har aldrig krånglat..europeiska ford är inge vidare (bortsett från cosworth hehe) men men, jag skulle satt mina pengar på nya mustangen, vänder nog fler huvuden än m5or osv  om du vill synas

Måste medge att du säger precis vad jag vill höra. Har haft svårt att rättfärdiga en Mustang.. dessutom är det alltid skönt att köpa en bil man är bekant med.. Även om jag aldrig ägt en Audi så vet jag ju ungefär vad jag kan förvänta mig av en...

Jo men våra am. fordar har aldrig krånglat de kan jag lova..försäkring vet jag dock inget om, kanske inte är så billig jag har ingen aning om ja ska va ärlig, men jag tror nog du kommer bli helnöjd med den. men jag kan ju inte bestämma åt dig hehe

Karlzzon The One Evolution
27 augusti 2006 · 1 627 Inlägg

Misdemeanor skrev:
I'm overwhelmed...
Jag är som sagt kåt på nya Mussen, men jag har inte provkört någon än, och det är lite svårt att hitta en GT i götet med manuell låda som man kan provköra, för jag hatar automatlådor...

Sen vill jag ju helst att försäkringen ska vara ... human..
Svårt att lägga pengar på en GT när man vet såpass lite om den ur det praktiska perspektivet.. jag vill ju inte köpa en och sen hata den på grund av att den rånar mig eller går sönder stup i kvarten.

Diggar visserligen Audi's och BMW's M5:a, men BMW'n känns lite för vanligt.. dom är överallt..
Är det förresten någon som kan förklara skillnaden mellan Audi's S och RS utgåvor..

Ja s är ju typ sport modelen med större motor  typ som volvos r men sen vill dom ju va värre och rs är ännu värre än s i motorn

Fäll ner pungen och landa
bubbalito
27 augusti 2006 · 5 Inlägg

Du kan köpa någon av världens mest hyllade sportbilar för dom pengarna:

1 - Nissan 350Z
Hyllad i internationell bilpress för dom pengarna, men av någon anledning helt nedtystad i Sverige. Kanske inte snabbast, men grym vähållning, balans och känsla.

2 - BMW M3
Ännu mer hyllad. Också en bil för bilälskare. Diskretare och med baksäte.

MeloveGolf Vw trimmare
28 augusti 2006 · 2 995 Inlägg

Misdemeanor skrev:
I'm overwhelmed...
Jag är som sagt kåt på nya Mussen, men jag har inte provkört någon än, och det är lite svårt att hitta en GT i götet med manuell låda som man kan provköra, för jag hatar automatlådor...

Sen vill jag ju helst att försäkringen ska vara ... human..
Svårt att lägga pengar på en GT när man vet såpass lite om den ur det praktiska perspektivet.. jag vill ju inte köpa en och sen hata den på grund av att den rånar mig eller går sönder stup i kvarten.

Diggar visserligen Audi's och BMW's M5:a, men BMW'n känns lite för vanligt.. dom är överallt..
Är det förresten någon som kan förklara skillnaden mellan Audi's S och RS utgåvor..

Gt finns det massor med manuell lådor......delar finns hur billigt som helst lika så trimm i usa
är den lika vanlig som volvo för sverige (Dock har sverige överpris på volvo).....................
Rånar dig? Den är itne så jättetörstig försäkringen är visserligen dyrare men den har kraft-utssende-USA utrustning fullutrustad så har den dvd-ljud som heter duga och behöver man
säga mer än att usa bilar alltid har helskinn i sina bilar orginal wink automataren är dessutom väldig skön men manuell är roligare......

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang