Bubbla 67

myro
6 januari 2012 · 27 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/171/170318/170318-8da14d8ee04c61f08bd645a5a01127db.jpg

Senast redigerat av myro (6 januari 2012)

myro
6 januari 2012 · 27 Inlägg

det var då alla bilder jag har tagit ¨men det går framåt mot garaget nästa vecka att slut föra och börja riva framvagn för att ge den en omgång

robininfOCUS Med lem
6 januari 2012 · 768 Inlägg

Kul! Vilket stuk satsar du på?

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!
Volkswagen 1200 Typ 1 "Bubblan" (1960)
Volkswagen Golf Variant "Goffe" (2004)
Volvo 242L "Våfflan" (1976)
myro
6 januari 2012 · 27 Inlägg

sänkt med med så mycket jävla krom som möjligt smile har inte riktigt bestämt mig men tror att jag ska gå på framskärmarna och förlänga dom lite så dom går med dörren lite mera rod känsla men endå försöka hålla det på något vis bubbla look

myro
6 januari 2012 · 27 Inlägg

men ska ta och förstärka upp ramen med rör runt om någon typ av halvbur få lite väghållning skadar ju inte om man säger så smile

kommer ta lite tid fick hem shellbyn nu så ska leka med den ett tag smile

Senast redigerat av myro (6 januari 2012)

Volvson
16 januari 2012 · 128 Inlägg

Kommer att följas med spänning!

Volkswagen Typ 1 "Bubbla" (1962)
myro
17 januari 2012 · 27 Inlägg

upp till garaget nu på torsdag

ny mig införskaffad 4 tuber gas i bilen så nu ska det börjas lappas hål + en lite halv bur ska svetsas i hopp
brosan ska börja slipa ner karossen så om 6-8 veckor kommer lacken på ska bli underbart att få se karossen kommer
lite mera känsla att det börjar ta sig.

ska ta en tur med framvagnen med

färgen är nu bestämd över mycket tänkande och funderande. har svajat mellan röd.blå eller färgen som det vart
gorange med vita mellan skärmarna sen en jävla massa kromade lister big_smile

Wicca
28 januari 2012 · 886 Inlägg

Kul! Har själv funderat på ett bubbla-projekt. Uppdatera gärna ofta med mycket bilder och info. smile

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead
watti
1 februari 2012 · 168 Inlägg

Trevligt projekt!

Bumbi_
1 februari 2012 · 20 Inlägg

Härligt projekt!
Håller själv på å renoverar en typ 1 -65 smile såg ut å vara betydligt mer rost på min!

VIP - Very Invalid Person!
myro
10 februari 2012 · 27 Inlägg

tja grabbar som vanligt så tar allt lite tid med mig men var nere och hämtade en ny spis i skåne föra helgen
bara en 1300 men får duga till nästa år

har beställt lite grejer till bubblan nu

ny framvagn från cb och nya sänkta spindlar som ska monteras..... big_smile

men nu är den lappad och klar kommer upp lite bilder så fort jag åker upp och hämtar kameran som jag glömde tack för responsen smile 

har även jagat tag i en gammal ac från 37 big_smile som ska monteras senare

myro
10 februari 2012 · 27 Inlägg

Bumbi_ skrev:
Härligt projekt!
Håller själv på å renoverar en typ 1 -65 smile såg ut å vara betydligt mer rost på min!

ha fan hon var väldigt fin må jag säga. köpte den för en flaska whisky så var lite rädd att det skulle vara massa men som tur var så såg den riktigt fin ut

myro
10 februari 2012 · 27 Inlägg

Wicca skrev:
Kul! Har själv funderat på ett bubbla-projekt. Uppdatera gärna ofta med mycket bilder och info. smile

ska bättra mig jag låvar big_smile klart du ska göra dom är grymt simpla att skruva med allt är så basic som det kan bli och det mesta siter med 3-4 skruv tongue

subart
22 mars 2012 · 4 Inlägg

Gillar att du la bilen på sidan för att fixa på bottenplattan! haha! Kommer följa denna tråden och ge dom råd jag kan om du behöver nån hjälp. skruvar ju själv med en bubbla 66 wink

myro
23 mars 2012 · 27 Inlägg

subart skrev:
Gillar att du la bilen på sidan för att fixa på bottenplattan! haha! Kommer följa denna tråden och ge dom råd jag kan om du behöver nån hjälp. skruvar ju själv med en bubbla 66 wink

haha ja dom jävlarna tongue nej nu är den snart klar har vart jävligt kass på att lägga upp bilder nu så sitter nya framvagnen på med luftdämpare samt porshes bulltmöster

nya lådan och motorn sitter i så blir att blir att lacka karrosen nu hära framåt

subart
23 mars 2012 · 4 Inlägg

faan vad najs!! Du får lägga upp bilder så man får se!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang