Volvo 850 T5 "T-Gul" STULEN! GBG HITTAD!

turbodeath
25 december 2011 · 2 452 Inlägg

ejon vad snackar du för goja ang konto på 940_44....han har bara detta kontot....o ja har han bara trafik på den så får han inte ett ruttet öre ut då...

döden kommer tillbaka
ejon_850
25 december 2011 · 878 Inlägg

turbodeath skrev:
ejon vad snackar du för goja ang konto på 940_44....han har bara detta kontot....o ja har han bara trafik på den så får han inte ett ruttet öre ut då...

jag vet att det är hans konton, han har flera st.. offtopic nu ta de via pm om de e nåt mer..

nej det får han inte.. idioter som rör andras grejer, men min bil var eftertraktad av tjuvarna smile dom gillade den visst

All The best
MVH
Jonas .L
940_44
25 december 2011 · 850 Inlägg

anklaga inte mig för nått som jag inte skrivit är inte mitt konto.jag sitter o pratar med en annan på forumet ang lack på en annan sida på garaget...

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
Smajly
25 december 2011 · 3 059 Inlägg

ejon_850 skrev:

turbodeath skrev:
ejon vad snackar du för goja ang konto på 940_44....han har bara detta kontot....o ja har han bara trafik på den så får han inte ett ruttet öre ut då...

jag vet att det är hans konton, han har flera st.. offtopic nu ta de via pm om de e nåt mer..

nej det får han inte.. idioter som rör andras grejer, men min bil var eftertraktad av tjuvarna smile dom gillade den visst

Tråkigt när sånt händer.... Men det var väl inte DIN bil?

ejon_850
26 december 2011 · 878 Inlägg

Smajly skrev:

ejon_850 skrev:

turbodeath skrev:
ejon vad snackar du för goja ang konto på 940_44....han har bara detta kontot....o ja har han bara trafik på den så får han inte ett ruttet öre ut då...

jag vet att det är hans konton, han har flera st.. offtopic nu ta de via pm om de e nåt mer..

nej det får han inte.. idioter som rör andras grejer, men min bil var eftertraktad av tjuvarna smile dom gillade den visst

Tråkigt när sånt händer.... Men det var väl inte DIN bil?

Bilen har varit eftertraktad av tjuvarna, i min ägo blev den stulen men hittades, sålde den och efter 1 vecka snodde dom den av nya ägaren men denna gången brände dom upp den..

All The best
MVH
Jonas .L
Moonfury UNDERGROUND
26 december 2011 · 649 Inlägg

konstigt . varför läger tjuvarna tid på att bränna upp dem :S

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
VD-Design
26 december 2011 · 1 324 Inlägg

Ovänner?

Volvo V70 "D5" (2010)
Volvo V70 "D5 AWD R-Design" (2011)
ejon_850
26 december 2011 · 878 Inlägg

DiZturbed skrev:
Ovänner?

Nej det vet man aldrig, men avundsjuka kan ligga bakom..

slutpratat om anledningen... man blir bara förbannad att en sådan fin bil förstörs på detta sättet!

All The best
MVH
Jonas .L
Smajly
26 december 2011 · 3 059 Inlägg

Inte ens en tjuv lägger tid på att sno en bil och köra iväg den för att sätta fyr på den bara för att han/hon är avundsjuk ..

Visst blir man förbannad när sånt här händer.

Moonfury UNDERGROUND
26 december 2011 · 649 Inlägg

Försäkring bedrägeri . Och bilen va inte en äkta t.gul va jag vet

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
ejon_850
26 december 2011 · 878 Inlägg

Moonfury skrev:
Försäkring bedrägeri . Och bilen va inte en äkta t.gul va jag vet

Hmm.. Undra hur ett försäkrings bedrägeri går till när man har trafikförsäkring ? kan du säga det till mig hade gärna vilja veta smile

All The best
MVH
Jonas .L
turbodeath
26 december 2011 · 2 452 Inlägg

åka upp till värnamo när dom hade chansen o ta den här...då måste dom ha spanat när nån kom o köpte den för att sen åka upp o sno den...

döden kommer tillbaka
ejon_850
26 december 2011 · 878 Inlägg

turbodeath skrev:
åka upp till värnamo när dom hade chansen o ta den här...då måste dom ha spanat när nån kom o köpte den för att sen åka upp o sno den...

Chansen här ? haha dom misslyckas ju, vågar inte komma tillbaka heller wink hur svårt är det att kolla vart en bil är ? hmm ett sms så vet jag vart du bor och hittar nog din bil oxå om jag bara vill.

jaja sluttjatat om de här. orkar ej lyssna! OFFTOPIC!

All The best
MVH
Jonas .L
turbodeath
26 december 2011 · 2 452 Inlägg

du får gärna hitta min bil om du vill har 3 garage så leta du på...sen skickar man inte sms hela tiden för att få reda på var bilen finns

ja dom hade väl chansen o ta den ....var det inte det du sa att dom hade gjort då...eller har jag fel blev den aldrig stulen första gången heller....utan det är den nya ägaren som fått den stulen första gången nu...
o ang var jag bor jag vet att du vet var jag bor....jag vet ju vart du bor...du har ju själv sålt grejer på blocket så det är inga konstigheter att man vet var du bor...

döden kommer tillbaka
jimmzzan
26 december 2011 · 1 168 Inlägg

turbodeath skrev:
du får gärna hitta min bil om du vill har 3 garage så leta du på...sen skickar man inte sms hela tiden för att få reda på var bilen finns

ja dom hade väl chansen o ta den ....var det inte det du sa att dom hade gjort då...eller har jag fel blev den aldrig stulen första gången heller....utan det är den nya ägaren som fått den stulen första gången nu...
o ang var jag bor jag vet att du vet var jag bor....jag vet ju vart du bor...du har ju själv sålt grejer på blocket så det är inga konstigheter att man vet var du bor...

Man skickar sms till vägverket/transportstyrelsen med regnr. på bilen så skickar dom ut info om bilen, ägare osv.
Sluta ta allt personligt, även om du bor i "gettot" med "aina" och diverse.
Allt behöver inte vara riktat som negativt, även om du verkar hata ejon. skärp dej.

940_44
26 december 2011 · 850 Inlägg

jimmzzan skrev:

turbodeath skrev:
du får gärna hitta min bil om du vill har 3 garage så leta du på...sen skickar man inte sms hela tiden för att få reda på var bilen finns

ja dom hade väl chansen o ta den ....var det inte det du sa att dom hade gjort då...eller har jag fel blev den aldrig stulen första gången heller....utan det är den nya ägaren som fått den stulen första gången nu...
o ang var jag bor jag vet att du vet var jag bor....jag vet ju vart du bor...du har ju själv sålt grejer på blocket så det är inga konstigheter att man vet var du bor...

Man skickar sms till vägverket/transportstyrelsen med regnr. på bilen så skickar dom ut info om bilen, ägare osv.
Sluta ta allt personligt, även om du bor i "gettot" med "aina" och diverse.
Allt behöver inte vara riktat som negativt, även om du verkar hata ejon. skärp dej.

jimmzzan det är jag som bor i angered inte min pappa!

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
jimmzzan
26 december 2011 · 1 168 Inlägg

940_44 skrev:

jimmzzan skrev:

turbodeath skrev:
du får gärna hitta min bil om du vill har 3 garage så leta du på...sen skickar man inte sms hela tiden för att få reda på var bilen finns

ja dom hade väl chansen o ta den ....var det inte det du sa att dom hade gjort då...eller har jag fel blev den aldrig stulen första gången heller....utan det är den nya ägaren som fått den stulen första gången nu...
o ang var jag bor jag vet att du vet var jag bor....jag vet ju vart du bor...du har ju själv sålt grejer på blocket så det är inga konstigheter att man vet var du bor...

Man skickar sms till vägverket/transportstyrelsen med regnr. på bilen så skickar dom ut info om bilen, ägare osv.
Sluta ta allt personligt, även om du bor i "gettot" med "aina" och diverse.
Allt behöver inte vara riktat som negativt, även om du verkar hata ejon. skärp dej.

jimmzzan det är jag som bor i angered inte min pappa!

Står fortfarande fast vid det jag säger, eftersom han skriver aina själv!

940_44
26 december 2011 · 850 Inlägg

jimmzzan skrev:

940_44 skrev:

jimmzzan skrev:

Man skickar sms till vägverket/transportstyrelsen med regnr. på bilen så skickar dom ut info om bilen, ägare osv.
Sluta ta allt personligt, även om du bor i "gettot" med "aina" och diverse.
Allt behöver inte vara riktat som negativt, även om du verkar hata ejon. skärp dej.

jimmzzan det är jag som bor i angered inte min pappa!

Står fortfarande fast vid det jag säger, eftersom han skriver aina själv!

jaja skitsamma   bilen är hittad eller hmm aa???  då kan väl någon låsa tråden nu eller?

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang