Många som åkte dit påväg till bilsport kinnekulle idag?

ScottaN Medlem 5280
2 september 2006 · 552 Inlägg

Polisen stog o hade flygande kontroll från skara hållet. Några fler än jag o några kompisar som åkte dit?

Själv så fick man fullständig registreringsbesiktning av den gammle morell. Tack så jävla mycket för den!

2jzinside Fartygsingenjör
2 september 2006 · 550 Inlägg

Surt : /, vad var det som konstapeln inte var nöjd med då?

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
precision
2 september 2006 · 2 652 Inlägg

ScottaN skrev:
Polisen stog o hade flygande kontroll från skara hållet. Några fler än jag o några kompisar som åkte dit?

Själv så fick man fullständig registreringsbesiktning av den gammle morell. Tack så jävla mycket för den!

fan va surt på saaben? vad gnällde han på ?

jag såg inga snutar när jag åkte hem runt kl halv 3

Andy69
2 september 2006 · 343 Inlägg

Mm, jag och kompisen åkte in båda två efter varandra. Kom två poliser på mc och tog in oss =/

precision
2 september 2006 · 2 652 Inlägg

Andy69 skrev:
Mm, jag och kompisen åkte in båda två efter varandra. Kom två poliser på mc och tog in oss =/

vilken tid var de här ungifär?

Andy69
2 september 2006 · 343 Inlägg

precision skrev:

Andy69 skrev:
Mm, jag och kompisen åkte in båda två efter varandra. Kom två poliser på mc och tog in oss =/

vilken tid var de här ungifär?

Exakt klockan 11:05 skrev han ut boten och flygande inspektions pappret.

precision
2 september 2006 · 2 652 Inlägg

oki var det Thomas morell också ?

Andy69
2 september 2006 · 343 Inlägg

precision skrev:
oki var det Thomas morell också ?

Nja jag hade en Hans Hansson men hörde rykten om en Morell också?

PLPerformance
2 september 2006 · 213 Inlägg

Så jävla tråkigt och onödigt sånt här. Av morell kan man ju få ombesikting för nästan vad som helst verkar det som.

precision
2 september 2006 · 2 652 Inlägg

240Mannen skrev:
Så jävla tråkigt och onödigt sånt här. Av morell kan man ju få ombesikting för nästan vad som helst verkar det som.

japp polaren fick ombes på avbruten antenn och imma på ena lyktan . big_smile

han frågade honom om han mena allvar o de gjorde han smile

Kinnastreet
2 september 2006 · 362 Inlägg

morell är helt jävla störd. han kan väl sätta 2:a på att bilen har fel färg eller nåt! han njuter verkligen av att sätta dit folk.. kompisen blev tagen av honom och bilan var beiktigad i precis det skick han stod i men ändå fick han två 2:or på lysande sidoblinkers och "för kort fjädringsväg" i fram, han åkte bara in te besiktningen måndagen efter å då gick bilen rakt igenom. bara onödiga kostnader...

om jag inte har helt fel så är morell ingen polis enbart en trafikinspektör så ha nfår inte stoppa dig om han inte har en annan polisman med sig men de gör han ändå, han har även åkt dit för rattfylla en gång, ska man få vara polis då????? inte enligt mig..

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!
Tzatziki
2 september 2006 · 452 Inlägg

Denna "morell" man läser till och från här .. är det någon ökänd konstapel som inte är så direkt uppskattad av bilintresserat folk?

Injen Husägare
2 september 2006 · 268 Inlägg

amazon_jonsson skrev:
morell är helt jävla störd. han kan väl sätta 2:a på att bilen har fel färg eller nåt! han njuter verkligen av att sätta dit folk.. kompisen blev tagen av honom och bilan var beiktigad i precis det skick han stod i men ändå fick han två 2:or på lysande sidoblinkers och "för kort fjädringsväg" i fram, han åkte bara in te besiktningen måndagen efter å då gick bilen rakt igenom. bara onödiga kostnader...

om jag inte har helt fel så är morell ingen polis enbart en trafikinspektör så ha nfår inte stoppa dig om han inte har en annan polisman med sig men de gör han ändå, han har även åkt dit för rattfylla en gång, ska man få vara polis då????? inte enligt mig..

har hört att morell har fått befogenheter att stoppa bilar o att skriva ut böter själv

no turbo shit just real power
Injen Husägare
2 september 2006 · 268 Inlägg

Raised skrev:
Denna "morell" man läser till och från här .. är det någon ökänd konstapel som inte är så direkt uppskattad av bilintresserat folk?

jopp det är en jädra i***t som hittar på egna regler

no turbo shit just real power
precision
2 september 2006 · 2 652 Inlägg

Raised skrev:
Denna "morell" man läser till och från här .. är det någon ökänd konstapel som inte är så direkt uppskattad av bilintresserat folk?

det är en gubbe i 50års åldern som hatar allt som har med ungdomar \o stylade bilar att göra .

tex han älskar o sätta dit dej om du kör med sänkningssats , vingar mm .
han letar ofta tills han kan sätta omregistrering på bilen .

som han verkar gjort för killen som posta tråden

ScottaN Medlem 5280
2 september 2006 · 552 Inlägg

Han satte mig på:
1: ändring i fordonet överensstämmer inte med registrerad uppgift
2: Fjädring i fram hö-vä, Fjädringsväg för kort
3: systemfunktion i fram hö-vä, hjul nöter mot andra detaljer.

fick i kryssat : - att låta ackrediterad verkstad åtgärda och prova fordonet eller - att på annat sätt åtgärda brister och uppvisa fordonet för besiktningsorgan senast den 061002

och det värsta fick jag ikryssat : fullständig registreringsbesiktning inom en månad.

ScottaN Medlem 5280
2 september 2006 · 552 Inlägg

precision skrev:

Raised skrev:
Denna "morell" man läser till och från här .. är det någon ökänd konstapel som inte är så direkt uppskattad av bilintresserat folk?

det är en gubbe i 50års åldern som hatar allt som har med ungdomar \o stylade bilar att göra .

tex han älskar o sätta dit dej om du kör med sänkningssats , vingar mm .
han letar ofta tills han kan sätta omregistrering på bilen .

som han verkar gjort för killen som posta tråden

Det är ju bara jag zoran wink

precision
2 september 2006 · 2 652 Inlägg

ScottaN skrev:

precision skrev:

Raised skrev:
Denna "morell" man läser till och från här .. är det någon ökänd konstapel som inte är så direkt uppskattad av bilintresserat folk?

det är en gubbe i 50års åldern som hatar allt som har med ungdomar \o stylade bilar att göra .

tex han älskar o sätta dit dej om du kör med sänkningssats , vingar mm .
han letar ofta tills han kan sätta omregistrering på bilen .

som han verkar gjort för killen som posta tråden

Det är ju bara jag zoran wink

hehe
tragiskt att gubben inte har något liv ,

ScottaN Medlem 5280
2 september 2006 · 552 Inlägg

nej fast det va värre för dom andra. blir till att plocka ner allt typ för den ene =/ kjolpaket. avgassystem mm mm =/ urk

Andy69
2 september 2006 · 343 Inlägg

Det är helt otroligt hur han kan med att göra såhär??? Förstår ju allt var motorsport heter i sverige. Han ger ju polisen väldigt taskigt rykte.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang