Många som åkte dit påväg till bilsport kinnekulle idag?

precision
2 september 2006 · 2 652 Inlägg

ScottaN skrev:
nej fast det va värre för dom andra. blir till att plocka ner allt typ för den ene =/ kjolpaket. avgassystem mm mm =/ urk

var det killen med astra eller?

precision
2 september 2006 · 2 652 Inlägg

Andy69 skrev:
Det är helt otroligt hur han kan med att göra såhär??? Förstår ju allt var motorsport heter i sverige. Han ger ju polisen väldigt taskigt rykte.

sant  , när det är bilträff så är det givet att dom har kontroll men de räcker med hastighet\alko

att sen passa på att sätta massa jävla omreg \böter på meningslösa skity saker är så jävla lågt .

hoppas han åker på stryck igen:)

90tq quattro freak :)
2 september 2006 · 84 Inlägg

får den dåren jobba än!

precision
2 september 2006 · 2 652 Inlägg

90tq skrev:
får den dåren jobba än!

tydligen

Hakan_J
2 september 2006 · 380 Inlägg

I vilken stad är denna snut placerad?

precision
2 september 2006 · 2 652 Inlägg

Hakan_J skrev:
I vilken stad är denna snut placerad?

'
falköping\skara\skövde\tidaholm\tibro\mariestad-

han är lite överallt

TRYIT Teddan
2 september 2006 · 2 495 Inlägg

precision skrev:

Hakan_J skrev:
I vilken stad är denna snut placerad?

'
falköping\skara\skövde\tidaholm\tibro\mariestad-

han är lite överallt

Han är i vara oxå !
förra sommarn så reta jag han lite när jag åkte i min m5 som var helt orginal med orginal
fälgar, avgas,filter osv ....  gasa allt jag palla upp till 60km/h  utan hjulspinn (vi har mötts i tinget innan därför jag gilalr att reta han)
självklart ger han sig efter mig.

det första han gör när han kommer fram till bilen är å be mig vrida ut hjulen så han får se mönstret.
förklara för honom att bilen är bakjulsdriven, då börjar han gnälla på mitt avgassystem som låter för mycket ..... svara då - den diskusionen får du ta med bmw group sverige,för mitt avgassystem är helt orginal , har du inget vettigare att komma med så sticker jag .. å la i ettan å drog fullt till 60km/h ....

vi är riktiga ovänner men orkar inte gå in på allt förutom att det börja med en gubbe som pissa på POLIS å sluta i tinget med att jag vann...

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
precision
2 september 2006 · 2 652 Inlägg

r-ted skrev:

precision skrev:

Hakan_J skrev:
I vilken stad är denna snut placerad?

'
falköping\skara\skövde\tidaholm\tibro\mariestad-

han är lite överallt

Han är i vara oxå !
förra sommarn så reta jag han lite när jag åkte i min m5 som var helt orginal med orginal
fälgar, avgas,filter osv ....  gasa allt jag palla upp till 60km/h  utan hjulspinn (vi har mötts i tinget innan därför jag gilalr att reta han)
självklart ger han sig efter mig.

det första han gör när han kommer fram till bilen är å be mig vrida ut hjulen så han får se mönstret.
förklara för honom att bilen är bakjulsdriven, då börjar han gnälla på mitt avgassystem som låter för mycket ..... svara då - den diskusionen får du ta med bmw group sverige,för mitt avgassystem är helt orginal , har du inget vettigare att komma med så sticker jag .. å la i ettan å drog fullt till 60km/h ....

vi är riktiga ovänner men orkar inte gå in på allt förutom att det börja med en gubbe som pissa på POLIS å sluta i tinget med att jag vann...

haha du tror inte att du kan förklara vad de handla om? tinget alltså?
är hemskt intresserad:)

StiFf Wankel
2 september 2006 · 1 080 Inlägg

fy fan va kul att snuten jämt ska stå och gnälla på väg till lagliga events, konstigt att folk föredrar olagliga events när snuten bara ska jävlas på vägen till lagliga alternativ.......

MDS Västerås
Andy69
2 september 2006 · 343 Inlägg

precision skrev:

Andy69 skrev:
Det är helt otroligt hur han kan med att göra såhär??? Förstår ju allt var motorsport heter i sverige. Han ger ju polisen väldigt taskigt rykte.

sant  , när det är bilträff så är det givet att dom har kontroll men de räcker med hastighet\alko

att sen passa på att sätta massa jävla omreg \böter på meningslösa skity saker är så jävla lågt .

hoppas han åker på stryck igen:)

Fast han som stoppade mig på väg till Kinnekulle var faktiskt helt ok till sättet det måste jag erkänna. Han gjorde de han blev tillsagd sen var det bra med det, gick inte in på vidare disskutioner och bärjade kolla en massa andra saker. Då är det i alla fall lite mer ok. Men man behöver ju inte överdriva som vissa gör...

ScottaN Medlem 5280
2 september 2006 · 552 Inlägg

precision skrev:

ScottaN skrev:
nej fast det va värre för dom andra. blir till att plocka ner allt typ för den ene =/ kjolpaket. avgassystem mm mm =/ urk

var det killen med astra eller?

Nopp det va en kille med svart 9-5 combi med realcar paket.

StiFf Wankel
2 september 2006 · 1 080 Inlägg

Andy69 skrev:

precision skrev:

Andy69 skrev:
Det är helt otroligt hur han kan med att göra såhär??? Förstår ju allt var motorsport heter i sverige. Han ger ju polisen väldigt taskigt rykte.

sant  , när det är bilträff så är det givet att dom har kontroll men de räcker med hastighet\alko

att sen passa på att sätta massa jävla omreg \böter på meningslösa skity saker är så jävla lågt .

hoppas han åker på stryck igen:)

Fast han som stoppade mig på väg till Kinnekulle var faktiskt helt ok till sättet det måste jag erkänna. Han gjorde de han blev tillsagd sen var det bra med det, gick inte in på vidare disskutioner och bärjade kolla en massa andra saker. Då är det i alla fall lite mer ok. Men man behöver ju inte överdriva som vissa gör...

sant, blåskontroller kan vara bra men då är iaf inte bilträffar rätt ställe...iaf vad jag har märkt så är ju nästan alla seriöst bilintresserade nyktra vid ratten, det är nog mer vanligt folk som kör påverkade...

MDS Västerås
Andy69
2 september 2006 · 343 Inlägg

StiFf skrev:

Andy69 skrev:

precision skrev:

sant  , när det är bilträff så är det givet att dom har kontroll men de räcker med hastighet\alko

att sen passa på att sätta massa jävla omreg \böter på meningslösa skity saker är så jävla lågt .

hoppas han åker på stryck igen:)

Fast han som stoppade mig på väg till Kinnekulle var faktiskt helt ok till sättet det måste jag erkänna. Han gjorde de han blev tillsagd sen var det bra med det, gick inte in på vidare disskutioner och bärjade kolla en massa andra saker. Då är det i alla fall lite mer ok. Men man behöver ju inte överdriva som vissa gör...

sant, blåskontroller kan vara bra men då är iaf inte bilträffar rätt ställe...iaf vad jag har märkt så är ju nästan alla seriöst bilintresserade nyktra vid ratten, det är nog mer vanligt folk som kör påverkade...

Ja det ligger nog någonting i det du säger. Jag har verkligen ingenting emot nykterhetskontroller, gör mig ingenting!

TRYIT Teddan
2 september 2006 · 2 495 Inlägg

precision skrev:

r-ted skrev:

precision skrev:

'
falköping\skara\skövde\tidaholm\tibro\mariestad-

han är lite överallt

Han är i vara oxå !
förra sommarn så reta jag han lite när jag åkte i min m5 som var helt orginal med orginal
fälgar, avgas,filter osv ....  gasa allt jag palla upp till 60km/h  utan hjulspinn (vi har mötts i tinget innan därför jag gilalr att reta han)
självklart ger han sig efter mig.

det första han gör när han kommer fram till bilen är å be mig vrida ut hjulen så han får se mönstret.
förklara för honom att bilen är bakjulsdriven, då börjar han gnälla på mitt avgassystem som låter för mycket ..... svara då - den diskusionen får du ta med bmw group sverige,för mitt avgassystem är helt orginal , har du inget vettigare att komma med så sticker jag .. å la i ettan å drog fullt till 60km/h ....

vi är riktiga ovänner men orkar inte gå in på allt förutom att det börja med en gubbe som pissa på POLIS å sluta i tinget med att jag vann...

haha du tror inte att du kan förklara vad de handla om? tinget alltså?
är hemskt intresserad:)

vi kan ta det på pm en dag jag är mera upplagd till att diskutera det.. men skicka ett pm till mig så ska jag svara dig hehe

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
ScottaN Medlem 5280
2 september 2006 · 552 Inlägg

så jävla störande att gubben är tillbaka! Dom andra va ju iaf trevliga och sa till en att han skulle bränna gummi som fan på banan idag.

Karlzzon The One Evolution
2 september 2006 · 1 627 Inlägg

r-ted skrev:

precision skrev:

r-ted skrev:

Han är i vara oxå !
förra sommarn så reta jag han lite när jag åkte i min m5 som var helt orginal med orginal
fälgar, avgas,filter osv ....  gasa allt jag palla upp till 60km/h  utan hjulspinn (vi har mötts i tinget innan därför jag gilalr att reta han)
självklart ger han sig efter mig.

det första han gör när han kommer fram till bilen är å be mig vrida ut hjulen så han får se mönstret.
förklara för honom att bilen är bakjulsdriven, då börjar han gnälla på mitt avgassystem som låter för mycket ..... svara då - den diskusionen får du ta med bmw group sverige,för mitt avgassystem är helt orginal , har du inget vettigare att komma med så sticker jag .. å la i ettan å drog fullt till 60km/h ....

vi är riktiga ovänner men orkar inte gå in på allt förutom att det börja med en gubbe som pissa på POLIS å sluta i tinget med att jag vann...

haha du tror inte att du kan förklara vad de handla om? tinget alltså?
är hemskt intresserad:)

vi kan ta det på pm en dag jag är mera upplagd till att diskutera det.. men skicka ett pm till mig så ska jag svara dig hehe

jag vill med höra

Fäll ner pungen och landa
Ronnie.L
2 september 2006 · 914 Inlägg

poliserna i jönköping verkar vara helt ok. När vi var där vid elmia så stod enpiket buss och kolla på när alla bilar körde runt på en parkering i jönköping och burnade och hade sig. jag snacka lite med dom och frågade varför dom inte var som alla andra poliser och stoppade det smile Dom ansåg att vi skulle få ha lite kul är ju bil mässa å allt då måste vi ungdomar få en dag på oss att roa sig hehe

terazzi
3 september 2006 ·

Han morell har man ju hört talats om som fan.. =S
lär vara den värsta av den värsta sorten tongue
Här har vi knappt nån polis så.. plus en massa raksträckor wink

lanred
3 september 2006 · 555 Inlägg

sök upp hans namn och leta upp hans bil och paja skiten, vilken jävla idiot som har något emot ungdomar eller stylade bilar, bara för han har lite makt behöver han fan inte missbruka den..

Ena Colaberoende
3 september 2006 · 1 219 Inlägg

Jag hade nästan önskat att han skulle stoppa mig.
Fick ju anmärkning på att jag hade for korta fjädrar och besiktningsgubben sa att det är helt ok att sänka bilen bara fjädrarna inte är lösa. Har ju papper på det och är endast 2 veckor gammalt.

Att ingen gör en motanmälan eller att en massa går ihop och anmäler honom pg.a trakasserier?
Eller kanske råstyla hans bil under en natt.. *ler*

/Ena

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang