Många som åkte dit påväg till bilsport kinnekulle idag?

Jayman
24 november 2006 · 14 Inlägg

ScottaN skrev:
...Allt gick ju igenom både besiktning och registrering samma dag.
Nu vågar inte chefen stå för det hans personal har gjort.
Han vägrar att svara på frågor osv. Vi får la se vad som händer fram över.

Besiktiningschefen eller Morells chef?

Japp, Morell förstör verkligen polisens (i synnerhet trafikpolisens) rykte. Hans efternamn har ju fingererat i fleeeeertalet forum, alla med samma argument, klagomål och svordommar.

ScottaN: Bra att du går med botten med detta, får lite publicitet i tidningar och förhoppningsvis inser cheferna att Herr "M" bättre platsar på polisens biltvättavdelning än ute på vägarna.
Vem bettar på en omplacering?

Grafisk formgivare - skapar bl.a. logotyper
Intel
24 november 2006 · 130 Inlägg

När Tusse Batong skriver en regbesiktning är det lika luddigt som PL13... finns inga direkta regler utan är upp till respektive polisman att bedömma.

I Morells fall verkar han ha gjort det hela till nån personlig vendetta. Har själv aldrig åkt på nåt sånt här nere trots att jag kör utan framskylt och med halvljusen nerfällda (endast P-ljus på dagarna). Inte ens en gång när dom tog mig för "trolig" fortkörning, men inte fick några mätresultat så sa dom nåt om det. Polismannen kommenterade dock att -"Den låter rätt mäktigt". Jag tror INTE den går igenom en dB mätning, men det var bara att köra vidare.

Opelola
24 november 2006 · 106 Inlägg

Låter som en myckety trevlig polis vi har här hemma i karlskorna

Mvh Ola
Rlundgren Långtradarchaffis
27 september 2007 · 224 Inlägg

Ser att de va ett tag sen de skrevs här. Men mycket intressant tråd att läsa, har läst genom alla sidor.   ScottaN, hur gick det med pressen osv? vart det någon artikel publicerad angående Morell? big_smile   Har inte sett till honom här nu på ett tag, iallafall inte me personbilar, såg däremot att polisen hade kontroll för lastbilar ut med E20 vid torsö korset, antar att herr Morell va där då.

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang