4188
Sök

Stereo från Bluepower.se

Ytterbeerg
5 januari 2012
Halloj!

Jag har hittat en rätt grym stereo på bluepower.se (http://shop.textalk.se/se/article.php?i … rt=5964562) men tycker nästan att detta låter för bra för att vara sant. (Förutom priset vill säga......) Det som bekymrar mig är att jag aldrig hört talas om bluepower och att det då är just dom som gjort denna mackapär..

Så jag undrar alltså:
1. Är bluepower pålitliga att beställa ifrån?
2. Är deras egna prylar något att ha? Om någon vet något om denna stereo så berätta gärna.

Ha de gött!

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
5 januari 2012
Google är din vän:) har du provat i googla företaget? Om något har skrivits om dem och deras produkter?
Du brukar kunna hitta lite omdömen, hur många anställda dom är och hur mycket dom omsätter per år och sånt.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

3 187 Inlägg
6 januari 2012
Ytterbeerg skrev:
Halloj!

Jag har hittat en rätt grym stereo på bluepower.se (http://shop.textalk.se/se/article.php?i … rt=5964562) men tycker nästan att detta låter för bra för att vara sant. (Förutom priset vill säga......) Det som bekymrar mig är att jag aldrig hört talas om bluepower och att det då är just dom som gjort denna mackapär..

Så jag undrar alltså:
1. Är bluepower pålitliga att beställa ifrån?
2. Är deras egna prylar något att ha? Om någon vet något om denna stereo så berätta gärna.

Ha de gött!

jag köpte en stereo ifrån dom, ett demo ex. kopplade in den och signal jorden var bränd i den. = jag köper inte från dom igen.

(skickade tillbaka den och fick pengarna tillbaka ska nämnas dock)

Ytterbeerg
8 januari 2012
Swedenrockers skrev:
Kolla på diverse Volvo-forum, de hade blandad kritik för några år sedan då apparaterna inte hade den kvaliten de borde.
Men de har kanske höjt nivån.

Jo jag har kikat runt lite och de flesta inlägg är ju hyfsat gamla och har som du säger, väldigt blandad kritik.. Skulle vara intressant om någon kunde ge lite mer uppdaterad info då stereon har blivit uppdaterad ett par gånger sedan den släpptes..

Sök