Det borde vara förbjudet med såna här MM-trådar... Fan va jag blev sugen på att bygga nu!
Hehe, det är bara att sätta igång
Jo jag vet, har stora delar av ljudbygget liggandes hemma. Ska bara få tummarna ur röven och börja på. Dock så begränsar ekonomin lite med. Vet iaf vad jag ska ha för HU.
Då är grunden klar i bygget bak, lite bilder på hur det är tänkt att bli.
Skivan kommer att kläs i samma skinn som stolarna i bilen, sen kommer en hel skiva ligga över allt med fönster av plexi, den skivan kommer att kläs i samma skinn som på dörrsidorna, dvs en liten mörkare nyans.
Har inte hänt så mycket med bilen då det har varit jobbvecka, men en lite teaser kommer här iallafall.
Hämtade ut denna från Bilkompaniet idag, få se om jag får ihop det, kommer nog bli riktigt bra isåfall
Pratade med VD:n Jonas Esteén på Bilkompaniet idag och nu är dom sponsor till bilen, det som kommer göras är en hel det lackjobb under huven som kommer bli kanon.
Pratade med VD:n Jonas Esteén på Bilkompaniet idag och nu är dom sponsor till bilen, det som kommer göras är en hel det lackjobb under huven som kommer bli kanon.
Blev lite pysslande idag med . Nu var det dags för att klä baslådan, visserligen så kommer inte något att synas under toppskivan med det är ändå skönt och veta att det är snyggt även under
Bas och anslutningspanel monterat.
Sen kommer toppskivan ligga över och denna kommer att kläs i vinyl, färg kommer senare
En liten bild på hur motorrummet ser ut idag, helt original och skitigt efter vintern men inte länge till