Som de flesta sätt har jag lämnat japanträsket äntligen och simmat till rätt sida vattnet. Usabil.
Efter ett antal våta drömmar så fick jag mitt livs chans och som synes tack vare Världens Bästa Patrik eller Masterworks för er här så finns nu en jävligt porrig Vette i mina tankar jämt.
Iaf.
Eftersom bästa Patrik är en såndär hårdrockare så har det smittat av sig på stackars bilen å det är flames å skit överallt ( förlåt Patrik )
Men i vilket fall, bilen är nu tänkt att bli rosa candy med vita fälga med vit kolfiber, vit kolfiberhuv å rosa vit inredning. Jag tror de kommer blir bra.
Djävligt tufft Eliza men blir det inte jobbigt att åka till stockholm och till ND däckmaskiner varje gång du ska köra eller mecka.. eller ligger nyckeln på hjulet utanför..
Som de flesta sätt har jag lämnat japanträsket äntligen och simmat till rätt sida vattnet. Usabil.Efter ett antal våta drömmar så fick jag mitt livs chans och som synes tack vare Världens Bästa Patrik eller Masterworks för er här så finns nu en jävligt porrig Vette i mina tankar jämt.
Iaf.
Eftersom bästa Patrik är en såndär hårdrockare så har det smittat av sig på stackars bilen å det är flames å skit överallt ( förlåt Patrik )
Men i vilket fall, bilen är nu tänkt att bli rosa candy med vita fälga med vit kolfiber, vit kolfiberhuv å rosa vit inredning. Jag tror de kommer blir bra.
Va bra farbror Patrik, hade ju tänk kolla med dig va som funkar som är så gammal och vis.. Flames och så är ju hel rätt om man är lite äldre och går igång på 80 talet.. Men Eliza är ju inne på rätt spår Candy skulle göra denna bil underverk
Va bra farbror Patrik, hade ju tänk kolla med dig va som funkar som är så gammal och vis.. Flames och så är ju hel rätt om man är lite äldre och går igång på 80 talet.. Men Eliza är ju inne på rätt spår Candy skulle göra denna bil underverk
E en smaksak som allt annat, typ långt hår på killar som e 90-tal!
E en smaksak som allt annat, typ långt hår på killar som e 90-tal!
Det är en hyllning till för oss grabbar som inte lider av för tidigt håravfall ..
Trodde denna tråd gällde Elizas frågor om hennes nya bil man kan ju nästan tro att du bryr dig om denna gamla c5a ?