Träligt för de som kör Ferrari, Porsche osv... Då får dom byta upp sig till en 318 hahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kom o tänka på en sak där... Varför köpa en Ferrari för 2mille när man kan få en Volvo o gå minst lika bra o se minst lika bra ut för 20papp? Är det bara jag som tänker ekonomi nu? //Är jag bög för att jag gillar rosa fordon? :S
Ja men det var länge sen, kan inte någon länka till den, hade varit kul och se den igen.
I övrigt så såg jag en annan risig volvo 240 för två år sedan när jag befann mig någonstans i södra Sverige, minns inte direkt var men det var en gammal 240 som var målad som en polis bil fast i svart och vit och på den stod texten "Tjuv" istället för Polis. Jag hann inte uppfatta allt så bra men om jag minns rätt så hade den två rånarluvor istället för sirener också. Skön som f*n.
den dagan man väljer bil efter vad tjejer tycker så e det illa ute.. Sen e det vell så här att smaken e som baken. DELAD!!!!! bara man gillar sin egen bil så blir allt bra.... :-)
TT roadster eller Z3 cab e nog dom hetaste bilarna för att plocka upp brudar... Men jag vet inte om jag vill ha en bil som ger mig en ytlig dam som tar killen efter bilen, eller om jag litar på min charm och utstrålning och tar en intelligent och trevlig dam som gillar mig för den jag är, oavsett om jag åker Trabant eller Ferrari... Det sista har funkat hittills på min nuvarande, som inte förstår varför jag vrider huvudet när jag ser en Porsche 911 GT3, eller varför jag la nårra tusenlappar på mjukvaru-uppgraderingen till min bil