NiiKK3's Volvo 945 FT Projekt, Målet: 300Hk+ NY UPDATE! Bilen skrot... 17/04-12

Niikk3
29 februari 2012 · 96 Inlägg

LarrE91 skrev:

Niikk3 skrev:

LarrE91 skrev:

Haha aa det är ju inge kul alls å slipa å spackla tongue men vafan, man får la ställa upp ibland tongue

Nää, det finns ju roligare saker i livet tongue

När ska jag ta med grejorna då? tongue

Har mycket kvar innan det ska slipas, och det är inte en dags jobb att slipa dessa dörrarna tongue så det dröjer nog ett litet tag till smile

LarrE91
29 februari 2012 · 60 Inlägg

Niikk3 skrev:

LarrE91 skrev:

Niikk3 skrev:

Nää, det finns ju roligare saker i livet tongue

När ska jag ta med grejorna då? tongue

Har mycket kvar innan det ska slipas, och det är inte en dags jobb att slipa dessa dörrarna tongue så det dröjer nog ett litet tag till smile

Varför skulle det inte ta en dag att slipa ner dörrarna? tongue är du långsam eller? tongue

Niikk3
1 mars 2012 · 96 Inlägg

FÖrst ska dom plastas, torka och sen slipas, och det är Hårt, sen spacklas, torka och sen slipa och sen spacklas igen, sen torka för att sen slipa igen, och det ska upprepas 4 ggr eftersom det är 4 dörrsidor tongue Så det tar sitt lilla tag xD

turbo_shit RED LIGHT´S
30 mars 2012 · 554 Inlägg

tycker det är dax för uppdate big_smile

Farbrorfransson Högskoleutbildad däcksparkare
8 april 2012 · 1 481 Inlägg

Prem lagd! Kul projekt! big_smile

BMW 528i -99
Volvo 940 GL -92
Volvo 940 "Grp F" (1991)
Niikk3
17 april 2012 · 96 Inlägg

Dax för en lite uppdatering för folket kanske, dessvärre blir detta den sista med denna bilen....

Va ute och gled runt med polarna i lördags och kolla lite race och så, påväg till nästa ställe kör 2 bilar om oss och svänger in på avfarten vi ska av på, och stannar... på en motorvägsavfart.... Jag ställer mig på bromsen och väjer undan från bilen framför, hamnar mellan bilen och räcket, polaren bakom väjer åt vänster och jag hinner precis pusta ut för att det inte hände nått, nbär en annan polare kör in i min bil, som blir skrot, stutsar in i bilen framför som jag precis missat så att den åker in i bilen framför, 3 av 4 bilar blir skrot och värst va för polarens bil, så efter en lång natt kom jag hem igen med kvaddad bil, bilen står nu på Volvo i väntan på skadebesiktning, detta va sista kvällen för min bil.....

Så nu i veckan eller nästa vecka blir det ny bil, då blir det nog fortsättning i denna tråden smile

Det tråkiga är att jag tänkt göra en skitstor update nu i veckan, men eftersom bilen e kvaddad så blir det inte av, därför jag inte har uppdaterat på några veckor...

PS. Bilder kommer!

Stay Tuned! cool

Senast redigerat av Niikk3 (17 april 2012)

Mervolic Yawn...
17 april 2012 · 3 151 Inlägg

Fan vad tråkigt att höra. sad Att folk aldrig kan lära sig att köra vettigt!

Niikk3
17 april 2012 · 96 Inlägg

Mervolic skrev:
Fan vad tråkigt att höra. sad Att folk aldrig kan lära sig att köra vettigt!

Jaa, och jag vill understryka att det inte är min kompis som bär ansvaret för detta då ingen hade en chans att stanna efter denna omkörning sad

Mervolic Yawn...
17 april 2012 · 3 151 Inlägg

Nej, givetvis ligger felet hos nötterna som parkerade på avfarten... Sånt gör man ju bara inte!!

Nåja, shit happens. Tur att ni klarade er från allvarliga skador i alla fall! Vad blir det för projekt nu då?

Niikk3
17 april 2012 · 96 Inlägg

Mervolic skrev:
Nej, givetvis ligger felet hos nötterna som parkerade på avfarten... Sånt gör man ju bara inte!!

Nåja, shit happens. Tur att ni klarade er från allvarliga skador i alla fall! Vad blir det för projekt nu då?

Jag har inga "hard feelings" mot nån.

Jag är bara glad att alla klarade sig utan allvarliga skador smile Nästa projekt blir en 945 LTT tror jag, som mina planer får hamna i ist tongue

Mervolic Yawn...
17 april 2012 · 3 151 Inlägg

Bra det. Då väntar jag på fortsättningen. smile

Niikk3
17 april 2012 · 96 Inlägg

Mervolic skrev:
Bra det. Då väntar jag på fortsättningen. smile

Gött o höra! smile

misthadilf
18 april 2012 · 21 Inlägg

Riktigt tråkigt att höra sad

jeppanh0e Man kan göra så, men det är inte rätt
18 april 2012 · 369 Inlägg

Äeh, dock kör du en riktig pansarvagn, bör inte vara några problem med skador wink Men ska i alla fall fortsätta kolla in dina kommande projekt! smile

huehue
Niikk3
19 april 2012 · 96 Inlägg

misthadilf skrev:
Riktigt tråkigt att höra sad

Jaa, det är tråkigt sad men ska kolla ny bil idag tongue

Niikk3
19 april 2012 · 96 Inlägg

jeppanh0e skrev:
Äeh, dock kör du en riktig pansarvagn, bör inte vara några problem med skador wink Men ska i alla fall fortsätta kolla in dina kommande projekt! smile

Joo, de må jag säga att det är, den bilen som körde in i mig är betydligt mer skrot än vad Volvon blev tongue Tackar för intresset big_smile

misthadilf
19 april 2012 · 21 Inlägg

Niikk3 skrev:

misthadilf skrev:
Riktigt tråkigt att höra sad

Jaa, det är tråkigt sad men ska kolla ny bil idag tongue

Det låter riktigt bra wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang