3054
Sök

Inför: GVD MEET lördag 5/5-12 i Gislaved 20.00

34 Inlägg
3 maj 2012
Transporter89 skrev:
triccie skrev:
Någon som åker från/förbi Halmstad? smile

Jag  tro att jag  kör   upp dit med  så vi kan säker samköra  kolla upp om det är fel som vill hänga med

Jag och några andra ska köra ifrån Halmstad, Men möter upp några stycken i knäred

34 Inlägg
3 maj 2012
Philmon035 skrev:
dj_padde skrev:
Philmon035 skrev:

Okej gör så smile Jag kan ju alltid köra en liten omväg också ..

vi samlas i knäred på dinx kl 17,45 å kör 18,00 prick så kom.dit om.du vill köra med oss och om.det e fler som.ska.te gvd så e vi där=)

Okej kanon:) Tror vi blir ett gäng som kommer !

Skulle ni köra e4an upp ?

957 Inlägg
3 maj 2012
Philmon035 skrev:
Philmon035 skrev:
dj_padde skrev:

vi samlas i knäred på dinx kl 17,45 å kör 18,00 prick så kom.dit om.du vill köra med oss och om.det e fler som.ska.te gvd så e vi där=)

Nä vet fan faktist känn som  E6 och sen  R27  är  närmaste vägen  tar man E4 så blir det  en bra omväg

34 Inlägg
3 maj 2012
Transporter89 skrev:
Philmon035 skrev:
Philmon035 skrev:

Nä vet fan faktist känn som  E6 och sen  R27  är  närmaste vägen  tar man E4 så blir det  en bra omväg

aa e4an blir ju en jävla omväg, men vilken är R27 tongue

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
3 maj 2012
R26 måste ni väl mena va? Att köra via värnamo borde bli en rejäl omväg.. Ta R26 från halmstad och rätt upp så är det 9 mil ca till gvd

957 Inlägg
3 maj 2012
GurraG skrev:
R26 måste niväl mena va? Attköra via värnamo borde bli en rejäl omväg.. Ta R26 från halmstad och rätt upp så är det 9 mil ca till gvd

Japp den var R26 jag menade kollade precis på kartan big_smile Det är den enklasete och närmaste vägen och är man ett geng bilar så blir det hur bra som helst s¨å länge man håller farten:D
Senast redigerat av Transporter89 (3 maj 2012)

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
3 maj 2012
Ja absolut det rullar på ganska fint uppåt.. smile

957 Inlägg
3 maj 2012
GurraG skrev:
Ja absolut det rullar på ganska fint uppåt.. smile

Ja visst gör det det:D  brukar köra den vägen varje fredag  typ med lastbilen:D . Sen för de som vill köra lite fort med så finns den den fina vägen mellan bursaryd och gislvaed den lilla skogsvägen typ  den är fin den

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
3 maj 2012
Mjo den funkar väl, lite bulig men bättre att komma fram ju och inte ta massa omvägar.. wink

37 Inlägg
3 maj 2012
triccie skrev:
Limitless skrev:

NICE:D

Hoppas bara på soooolskeeen!!smile

Det också, så länge vägarna e torra och det inte regnar är jag nöjd (:

36 Inlägg
3 maj 2012
taggad till max smile Hjärtligt välkomna till GVD meet smile

Rush Racing

HEMI Power
131 Inlägg
3 maj 2012
WHITE--RR skrev:
triccie skrev:

Lägg ut en samkörnings tråd i halmstad delen här på garaget så har du nog några mer som hakar på:)  ska se om jag får tag på dem jag snackade me i helgen som ska upp så kan ni nog åka ett gäng.

Tack för tipset!smile

HEMI Power
131 Inlägg
3 maj 2012
Philmon035 skrev:
Transporter89 skrev:
triccie skrev:

Jag  tro att jag  kör   upp dit med  så vi kan säker samköra  kolla upp om det är fel som vill hänga med

Jag och några andra ska köra ifrån Halmstad, Men möter upp några stycken i knäred

Ja det är bara hänka smile

OK, ja jag ska kolla lite med de andra vad dom säger oxå. Tror inte vi vill köra inom Knäred.. blir en liten omväg smile
Senast redigerat av triccie (3 maj 2012)

1 813 Inlägg
3 maj 2012
såg detta med nu att det blir en omväg. tror vi kommer te Halmstad å kör det hållet ist tongue

hade för mig att det blev närmre med E4an men icke tongue men går snabbare iaf inte massa fartkameror tongue

vart i Halmstad e det samling då  ? tid ?

Åk före du så väntar jag på dig där..!

HEMI Power
131 Inlägg
3 maj 2012
dj_padde skrev:
såg detta med nu att det blir en omväg. tror vi kommer te Halmstad å kör det hållet ist tongue

hade för mig att det blev närmre med E4an men icke tongue men går snabbare iaf inte massa fartkameror tongue

Jag tycker samlingsplatsen ska vara vid arenaparkeringen (nära motorvägen och eftersom alla vet vart den är nu efter meetet här..) tid har jag däremot ingen koll på när vi borde åka här ifrån? Hur lång tid tar det dit?

957 Inlägg
3 maj 2012
triccie skrev:
dj_padde skrev:

Jag tycker samlingsplatsen ska vara vid arenaparkeringen (nära motorvägen och eftersom alla vet vart den är nu efter meetet här..) tid har jag däremot ingen koll på när vi borde åka här ifrån? Hur lång tid tar det dit?

Det tar inte mer än 1 timme max upp dit  från halmstad

HEMI Power
131 Inlägg
3 maj 2012
Transporter89 skrev:
triccie skrev:
dj_padde skrev:

18:30 då?! Eller vad säger alla?cool

1 813 Inlägg
3 maj 2012
Transporter89 skrev:
triccie skrev:
dj_padde skrev:

jo tar en timme å 7 minuter tongue haha enligt hitta.se tongue

göra en samling vid arenan kl 18,30 då ? så samlar man ihop alla å kör kl 19,00 ? så e vi där uppe te 20,00 så blir det ju kalas bra big_smile fast ni bestämmer ja kör bara med tongue

Åk före du så väntar jag på dig där..!

957 Inlägg
3 maj 2012
dj_padde skrev:
Transporter89 skrev:
triccie skrev:

göra en samling vid arenan kl 18,30 då ? så samlar man ihop alla å kör kl 19,00 ? så e vi där uppe te 20,00 så blir det ju kalas bra big_smile fast ni bestämmer ja kör bara med tongue

Ja det låter bra det med  hitta.se  ska man inte lita på altling jag kör  lastbil där varije fredag den vägen och det tar  1 timme 25 min max och det är är med lastbilen så  en timme få man räkna med

HEMI Power
131 Inlägg
3 maj 2012
dj_padde skrev:
Transporter89 skrev:
triccie skrev:

Ja eller att man åker 18:45 senast, hellre vara där några min tidigare?smile

Sök