4423
Sök

Inför: GVD MEET lördag 5/5-12 i Gislaved 20.00

Hertig
182 Inlägg
25 april 2012
Ett gäng Skylines (jag åker Stagea) ifrån Borås kommer då vi ska ha träff på eftermiddagen, vi åker 19:00 och undrar om det kan arrangeras så att Skylineklubbmedlemmar skulle kunna få stå hyfsat nära varandra (så vi inte blir viftade till olika hörn av parkeringen)?
Senast redigerat av Snelhest (25 april 2012)

1 813 Inlägg
25 april 2012
blir en go månad detta smile först Halmstad denna helgen sen GVD nästa smile riktigt najs smile

Åk före du så väntar jag på dig där..!

287 Inlägg
25 april 2012
dj_padde skrev:
blir en go månad detta smile först Halmstad denna helgen sen GVD nästa smile riktigt najs smile

ajjemän ännu bättre om det blir bra väder också! smile

bappelsin
390 Inlägg
25 april 2012
Snelhest skrev:
Ett gäng Skylines (jag åker Stagea) ifrån Borås kommer då vi ska ha träff på eftermiddagen, vi åker 19:00 och undrar om det kan arrangeras så att Skylineklubbmedlemmar skulle kunna få stå hyfsat nära varandra (så vi inte blir viftade till olika hörn av parkeringen)?

Hur många e ni så kan man nog säkert fixa det tongue

37 Inlägg
25 april 2012
passos skrev:
Snelhest skrev:

Hur många e ni så kan man nog säkert fixa det tongue

Vi har samma önskemål från vårat håll med. Förra gången fick bilarna fylla ut parkeringen i den ordningen som folk anlände, kanske kör ni så iår igen?

1 813 Inlägg
25 april 2012
Inte bättre att komma ett tag.tidigare om ni ska stå ihop ? så e det lättare för dom som har hand om.det att slippa säg te folk att flytta sig:p så får ni.stå ihop=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

686 Inlägg
26 april 2012
Trådstartare
vi ser hällst att dem som
gärna vill stå
ihop kommer lite tidigare. för att när det väl börjar bli fullknökat så är det inte så lätt att hålla platser till så
många olika som
vill stå ihop. men vi gör så gott vi kan för att få parkeringsplatser över till dem som vill stå ihop. Alla
ni som
vill stå ihop skicka ett pm till mig med hur många ni är och mobilnumret också. Med vänlig hälsning, Akki

RushRacing

2 011 Inlägg
29 april 2012
Bara en vecka kvar. Ska bli riktigt skoj att få se hur ni har det. Håller tummarna hela veckan för bra väder wink

Inte farten som dödar. Det är stoppen

686 Inlägg
29 april 2012
Trådstartare
Clintan66 skrev:
Bara en vecka kvar. Ska bli riktigt skoj att få se hur ni har det. Håller tummarna hela veckan för bra väder wink

Sant... riktigt skönt att det snart blir av:D hoppas bara på vädret med då blir det riktigt kul:D

RushRacing

Maserati
483 Inlägg
29 april 2012
Detta blir första gången för mig som jag någonsin har med bilen och är med på en träff. Längtar jag eller längtar jag?

Jag älskar jordguppar !

Volkswagen <3
1 133 Inlägg
29 april 2012
Hoppas det kommer någon mer Merca än mig iallafall! big_smile

Allmänt körd i huvudet

Billackerare
87 Inlägg
29 april 2012
Är på Schmiedmannträffen på dagen så inte omöjligt att jag kommer förbi en sväng också.

686 Inlägg
29 april 2012
Trådstartare
HSchmidt skrev:
Är på Schmiedmannträffen på dagen så inte omöjligt att jag kommer förbi en sväng också.

Det ttycker jag du ska göra.. bara vi får vädret på vår sida kommer det bli en toppen kväll

RushRacing

61 Inlägg
29 april 2012
kommer nog bli grymt bra detta smile nu längtar man

2 011 Inlägg
29 april 2012
HSchmidt skrev:

Kanske slå följe. Vi ska också till Schmiedmann först. Kanske fler från Bmw träffen sen som också ska dit.

Billackerare
87 Inlägg
29 april 2012
Clintan66 skrev:
HSchmidt skrev:

Kanske slå följe. Vi ska också till Schmiedmann först. Kanske fler från Bmw träffen sen som också ska dit.

Inte omöjligt. Glid fram i snacka lite på dagen så får vi se om det blir något. smile

2 011 Inlägg
29 april 2012
HSchmidt skrev:
Clintan66 skrev:
HSchmidt skrev:

Inte omöjligt. Glid fram i snacka lite på dagen så får vi se om det blir något. smile

Låter kalas. smile

34 Inlägg
30 april 2012
Jag Kommer!!! Ska bli grymt kul, blir första gången på GVD för mig smile

Vilka åker från halmstad? Hade varit kul o haka på några bilar!

686 Inlägg
30 april 2012
Trådstartare
Philmon035 skrev:
Jag Kommer!!! Ska bli grymt kul, blir första gången på GVD för mig smile

Vilka åker från halmstad? Hade varit kul o haka på några bilar!

jassåå.. kul.. får vi hoppas på att du får det roligt här..

Skriv upp en samkörning från halmstad så finns det nog några mer som hakar på. för vet att jag snackade med några i helgen och det vart en del som va sugna.

RushRacing

Sök