Angående: Karavan till elmia 2012 APRIL 7 de samling klockan 8 från Göteborg !

Webbis
22 februari 2012 · 70 Inlägg

Är lätt på!

Volkswagen Golf MK5 R32 "Rally Edition" (2007)
Moonfury UNDERGROUND
22 februari 2012 · 649 Inlägg

haha härligt !

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Persson_307 BornStreetracer
22 februari 2012 · 197 Inlägg

Kommer vara på med de flesta av alla mina polare om det håller sig, kommer däremot köra vidare vid borås och inte hämta upp det gänget.^^ kommer bli kul detta wink

Moonfury UNDERGROUND
23 februari 2012 · 649 Inlägg

Persson_307 skrev:
Kommer vara på med de flesta av alla mina polare om det håller sig, kommer däremot köra vidare vid borås och inte hämta upp det gänget.^^ kommer bli kul detta wink

gött ! då kanske vi blir ett bra gäng som åker uppdåsmile

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Jollen940
23 februari 2012 · 116 Inlägg

Jag kommer åka med å vi blir några bilar som kommer.

Volvo 740 "Veemern" (1987)
Moonfury UNDERGROUND
23 februari 2012 · 649 Inlägg

Härligt !

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
ElTacoNacho
23 februari 2012 · 486 Inlägg

Kommer åka med från borås! smile

Glansen
24 februari 2012 · 1 310 Inlägg

Frågan är om det kommer hända något på a6 center iår..polisen spärrade ju av allt sad

LarrE91
24 februari 2012 · 60 Inlägg

Glansen skrev:
Frågan är om det kommer hända något på a6 center iår..polisen spärrade ju av allt sad

Dom hittar antagligen nått annat ställe att vara på annars vettö wink Buskörarna ligger alltid 1 steg före dom blå smile

Jollen940
24 februari 2012 · 116 Inlägg

Klart det kommer hända nått på A6, polisen kan inte stänga av det dagtid med tanke på att köpcentret har öppet då.. Se till att vara i tid bara smile

Volvo 740 "Veemern" (1987)
LarrE91
24 februari 2012 · 60 Inlägg

Jollen940 skrev:
Klart det kommer hända nått på A6, polisen kan inte stänga av det dagtid med tanke på att köpcentret har öppet då.. Se till att vara i tid bara smile

Och med att vara i tid menas med?? höhö

Moonfury UNDERGROUND
24 februari 2012 · 649 Inlägg

Hoppas de blir som 2010 wink

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Jollen940
24 februari 2012 · 116 Inlägg

Kommer det inte bli igen..

Volvo 740 "Veemern" (1987)
Magnaflux
24 februari 2012 · 102 Inlägg

Moonfury skrev:
Hoppas de blir som 2010 wink

Instämmer helt. 2010 va galet. men nu e polisen med förberedd tyvärr. bara leta upp ny stor parkering där vi kan svarva av gummit som blivit över från tidigare år. några förslag?

JohanEnglund
24 februari 2012 · 19 Inlägg

Jag hakar på från Borås!smile

-Michael :-)
24 februari 2012 · 367 Inlägg

Och det skulle funka bättre i år för att?

Busgrabb Rejsa ?
24 februari 2012 · 2 959 Inlägg

Jag skiter i mässan så jag åker på eftermiddagen men måste fråga varför alla ska vara där så jävla tidigt?
Alltså ska man ställa ut är det ju en sak men annars, det är som någon sa bara enorma köer för att ens komma fram till mässan.
Sen stänger det ju inte förän sent på eftemiddagen och beöver man 7-8 timmar där inne?

Senast redigerat av Busgrabb (24 februari 2012)

Autotech
BMW 335D (2008)
Kigge90
24 februari 2012 · 250 Inlägg

om jag hinner få ordning på sommarbilen så kommer ja dyka upp.
får annars fjäska med bror min tongue

Om något funkar skruvar genast isär kolla vad felet är :D
Volvo 960 (1997)
mr_yeahman Krom-fascisten
25 februari 2012 · 439 Inlägg

Busgrabb skrev:
Jag skiter i mässan så jag åker på eftermiddagen men måste fråga varför alla ska vara där så jävla tidigt?
Alltså ska man ställa ut är det ju en sak men annars, det är som någon sa bara enorma köer för att ens komma fram till mässan.
Sen stänger det ju inte förän sent på eftemiddagen och beöver man 7-8 timmar där inne?

Kan inte lämna kvar nån dricka innan man lämnar sent på natten, så börjar tidigt. roll

Glansen; skall du ens med iår? Du saknar ju både bil å körkort wink

Jimmylainen
25 februari 2012 · 420 Inlägg

OUTLAW1 skrev:

mr_yeahman skrev:
datumet för väl bli 7;e, då det är på lördagen. För de som jobbar på fredagen, och de som vill sova ur bakfyllan på söndan för de väljer att dricka..
kl 9-11 nångång på förmiddagen är la änna vettig tid. Skall själv troligen köra amazon, å det förstör den trevliga upplevelsen om alla fartdårar speedar upp karavanen över 100 knyck, så blyfötterna kan gärna ha egen karavan.

Nog om det.. Vi har tidigare gånger mött upp med boråsarna, vilket funkat fint tidigare, så kan vi även göra denna gång.. Kommer möjligen nog personligen utgå därifrån då man snart kanske blir en själv.

Mycket nöje och jag tror på att de blir lika grymt detta år som föregående säsonger...

//Robban

Absolut ett fint alternativ på lördagen tycker jag..Menöver 100 lär det noig gå iaf på 110 vägen..blir ju P böter annars..
TÄNK PÅ:
Polisen älskar sånt här speciellt på en liten yta på Stig Center.
Ha din bil i trafikgodkänt skick.
Ha inte 5 höbalar,påskfjädrar på fälgarna,3 aspackade 13åringar runt bilen,bär inte raggarväst och framför allt spela inte Boten Anna på högsta volym på din utvändigt monterade hemmahögtalare.
Sist så "glöm" inte regplåten fram och ta bort solfilmen från frontrutorna.

Slipper vi massa bråk med polisen kanske dom skippar den obligatoriska fartkontrollen ett par kilomoeter därifrån också..

För böveln sätt inte kl 0630 som samlingstid..räcker som sagt tidigare med runt 9.

Håller med. +1


Och sen brukar karavanen alltid spricka. Folk kör som idioter och förstör alltihop. Sen är det väl ändå skönare att åka runt tio tiden? Rätt tungt att gå runt så många timmar om många ska stanna på kvällen också.

Senast redigerat av Jimmylainen (25 februari 2012)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang