Inför: Biltema Träffen Lördag 28/4 2012 ÖREBRO

WeDo
27 mars 2012 · 3 390 Inlägg
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
WeDo
27 mars 2012 · 3 390 Inlägg

OBS: Endast träffen lördagen den 28:e April som diskuteras i denna tråd. Kommande träffar kommer få egna trådar när det närmar sig för dessa.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Zerox1
27 mars 2012 · 400 Inlägg

Härligt smile Man kanske ska dit och titta smile

Zerox
aero85
28 mars 2012 · 621 Inlägg

du har inget färdigt formulär man kan skriva i?wink

Unknown_Orebro
28 mars 2012 ·

aero85 skrev:
du har inget färdigt formulär man kan skriva i?wink

Tyvärr har vi inga färdiga formulär då inbjudningarna skickas till olika mottagare i hela Sverige.
Informationen om hur du anmäler dig ser du antingen här på garaget.org eller på vår hemsida, www.unknownorebro.se.

Frostduck
28 mars 2012 · 435 Inlägg

kommer ni köra någon slags ljudtävling ? det kommer locka folk iallafall !

Booornis
28 mars 2012 · 158 Inlägg

Har ingenting att ställa ut ,men kommer givetvis att infinna mig på plats o kolla smile

"Objects in mirror tend to dissapear"
Volvo 164 "V8" (1970)
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
28 mars 2012 · 3 519 Inlägg

Synd att detta krockar med Stockholms största bilträff i barkaby, nu vet jag inte riktigt vart jag ska åka.. Får lura lite på det här

Vilken tid gäller detta?

Senast redigerat av Mr_M_ (28 mars 2012)

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Unknown_Orebro
28 mars 2012 ·

Frostduck skrev:
kommer ni köra någon slags ljudtävling ? det kommer locka folk iallafall !

Vi kommer tyvärr inte att ha någon dB tävling men man kan dock spela sitt ljud i mån av plats/el sen har man möjlighet att få pris för bästa ICE.

s-holmstrom
28 mars 2012 · 22 Inlägg

Vad är bästa ICE ?

Nissan 200sx s14a "Skyline Wannabee" (1998)
Unknown_Orebro
28 mars 2012 ·

s-holmstrom skrev:
Vad är bästa ICE ?

ICE står för In Car Entertainment.

Frostduck
28 mars 2012 · 435 Inlägg

med andra ord hur bygget ser ut ??? då kommer inte ja vinna iallafall xD viist.. brutalt men har ju inte gjort de så de är 100 SKIT snyggt direkt

Unknown_Orebro
28 mars 2012 ·

Frostduck skrev:
med andra ord hur bygget ser ut ??? då kommer inte ja vinna iallafall xD viist.. brutalt men har ju inte gjort de så de är 100 SKIT snyggt direkt

Det är publiken som röstar vi har inga domare så allt kan hända...

Frostduck
28 mars 2012 · 435 Inlägg

jaha smile okey ^^ då får man väl fjeska genom att spela lite musik då haha ^^

Unknown_Orebro
29 mars 2012 ·

Frostduck skrev:
jaha smile okey ^^ då får man väl fjeska genom att spela lite musik då haha ^^

Det är precis så man bör göra, och som sagt anmälan görs till info@unknownorebro.se se info i första inlägget, glöm inte att skriva om ni behöver ström.

NoFantasy Garaget Anhängare!
29 mars 2012 · 2 068 Inlägg
Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått
Volvo 740 "Busbilen T-E" (1988)
Volvo 740 (1988)
Frostduck
29 mars 2012 · 435 Inlägg

vad kostar det att va med i ICE ? och hur starka laddare har ni ja behöver ström!

Unknown_Orebro
29 mars 2012 ·

Frostduck skrev:
vad kostar det att va med i ICE ? och hur starka laddare har ni ja behöver ström!

Det kostar ingenting att deltaga på träffarna. När det gäller ström så finns det ett begränsat antal uttag vi kommer se till att det finns möjlighet att visa upp sin anläggning dock skall spelning ske med viss tidsintervall. Exakt hur många bilar som kan spela är inte helt bestämt men vi gör vårt yttersta att det skall lösa sig för dem som vill visa upp sina ljudbyggen.

ts007
29 mars 2012 · 1 777 Inlägg

Låter helt klart intressant, får försöka få på det sista på bilen och dyka upp;-)

Volvo V70n "T-gul Edition" (2006)
Audi_powah
29 mars 2012 · 1 515 Inlägg

Kanske ställer ut Evon, beror lite på hur många bilar som kommer, folk. mm smile
- Har det varit lyckade träffar förr? Eller är detta eran första?

mvh

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang