Inför: Biltema Träffen Lördag 28/4 2012 ÖREBRO

Frostduck
26 april 2012 · 435 Inlägg

när slutar röstningen på alla som ställer ut bilarna ?

Unknown_Orebro
26 april 2012 ·

Frostduck skrev:
hur många verkar det komma till träffen ?

Vi har 31 utställande bilar samt några som står på reservlista och kan hoppa in om det är några som inte vill/kan ställa ut.
Sedan kommer det finnas lite mindre jippon som Biltema anordnar.

Frostduck skrev:
när slutar röstningen på alla som ställer ut bilarna ?

Prisutdelningen kommer ske ca 16.30 och omröstningen beräknas avslutas ca 16.00 så det finns tid för oss att kontrollera rösterna i alla kategorier.

Senast redigerat av Woodpecker (26 april 2012)

Frostduck
26 april 2012 · 435 Inlägg

Woodpecker skrev:

Frostduck skrev:
hur många verkar det komma till träffen ?

Vi har 31 utställande bilar samt några som står på reservlista och kan hoppa in om det är några som inte vill/kan ställa ut.
Sedan kommer det finnas lite mindre jippon som Biltema anordnar.

Frostduck skrev:
när slutar röstningen på alla som ställer ut bilarna ?

Prisutdelningen kommer ske ca 16.30 och omröstningen beräknas avslutas ca 16.00 så det finns tid för oss att kontrollera rösterna i alla kategorier.

jaha ! vilken tur att jag kom med på utställningen då smile!!!

ja men de låter kanon! men vi som ställer ut ska va där vid 10 ?
kommer strax innan 10 så man får någon bra plats..

Unknown_Orebro
26 april 2012 ·

Jo det är bra om man kommer i god tid så vi kan få bilarna på rätt plats innan träffen/Biltema öppnar.

Frostduck
26 april 2012 · 435 Inlägg

får man fråga.. är det någon mer än jag som kommer ha ljudbygge i bilen som är över medel ?

Effektiv
26 april 2012 · 344 Inlägg

Frostduck skrev:
får man fråga.. är det någon mer än jag som kommer ha ljudbygge i bilen som är över medel ?

Synd jag sålde allt jag hade sad annars hade jag haft fina grejer big_smile

Frostduck
26 april 2012 · 435 Inlägg

Effektiv skrev:

Frostduck skrev:
får man fråga.. är det någon mer än jag som kommer ha ljudbygge i bilen som är över medel ?

Synd jag sålde allt jag hade sad annars hade jag haft fina grejer big_smile

sjukt skönt med först skrik så man blir helt jävla fuckad.. sen kommer basen in och så känner man .. asså.. de e ju galet nice.. dock jobbigt i 2 timmar efteråt.. då man hör ett jävla tjut i öronrn

Effektiv
26 april 2012 · 344 Inlägg

Frostduck skrev:

Effektiv skrev:

Frostduck skrev:
får man fråga.. är det någon mer än jag som kommer ha ljudbygge i bilen som är över medel ?

Synd jag sålde allt jag hade sad annars hade jag haft fina grejer big_smile

sjukt skönt med först skrik så man blir helt jävla fuckad.. sen kommer basen in och så känner man .. asså.. de e ju galet nice.. dock jobbigt i 2 timmar efteråt.. då man hör ett jävla tjut i öronrn

Det är så livet ska levas big_smile

PerssonTheKung -->*Persson*<--
26 april 2012 · 287 Inlägg

en liten fråga till arrenchörerna (stavning) funderar på att komma in men bärgaren å göra lite "smygreklam" för företaget. är det något som skulle accepteras/uppskattas? plus att då finns man nära tillhands med starthjälp osv.

"Drive It Like You Hate It"
Opel Frontera "--4x4--" (1995)
Volvo V70N "wäjsötin" (2001)
Frostduck
26 april 2012 · 435 Inlägg

PerssonTheKung skrev:
en liten fråga till arrenchörerna (stavning) funderar på att komma in men bärgaren å göra lite "smygreklam" för företaget. är det något som skulle accepteras/uppskattas? plus att då finns man nära tillhands med starthjälp osv.

LÄTT !!!!!!!!!!!!!! haru nån ''dekal'' så kan ja spånsra dej den vägen ^^ men då fåru fan va snäll om ja sitter i klistret nån gång..

Freddeponken
27 april 2012 · 663 Inlägg

tycker det är sjukt jobbigt med bilar som dunkar satan på träffar, visst ett skönt spelande är helt okej men bara trycka bas är för mig helt värdelöst.

Synd att man inte såg denna träffen tidigare, hade varit nice att komma förbi med bimmstern!

aero85
27 april 2012 · 621 Inlägg

Woodpecker skrev:
Jo det är bra om man kommer i god tid så vi kan få bilarna på rätt plats innan träffen/Biltema öppnar.

när ska man vara där??

Unknown_Orebro
27 april 2012 ·

PerssonTheKung skrev:
en liten fråga till arrenchörerna (stavning) funderar på att komma in men bärgaren å göra lite "smygreklam" för företaget. är det något som skulle accepteras/uppskattas? plus att då finns man nära tillhands med starthjälp osv.

Tyvärr så får inga företag profilera sig på området. Detta är bestämt centralt från Biltema.

Unknown_Orebro
27 april 2012 ·

Freddeponken skrev:
tycker det är sjukt jobbigt med bilar som dunkar satan på träffar, visst ett skönt spelande är helt okej men bara trycka bas är för mig helt värdelöst.

Synd att man inte såg denna träffen tidigare, hade varit nice att komma förbi med bimmstern!

Vi kommer hålla ytterligare två träffar tillsammans med Biltema iår, de följande datumen är 30/6 samt 8/9 så håll koll på garaget för info om dessa två träffar.

Det går bra att redan nu anmäla sig till dessa träffar hur man går tillväga ser ni i första inlägget i denna tråd men märk även mailet med vilket datum som du tänkt ställa ut på.

Mvh,
Unknown Örebro

Unknown_Orebro
27 april 2012 ·

aero85 skrev:

Woodpecker skrev:
Jo det är bra om man kommer i god tid så vi kan få bilarna på rätt plats innan träffen/Biltema öppnar.

när ska man vara där??

Utställningen öppnar kl 10.00 så det är lämpligt att utställare kommer dit i god tid så vi hinner få alla bilar/fordon på plats innan öppning.

Mvh,
Unknown Örebro

Lindgren
28 april 2012 · 85 Inlägg

totalt värdelöst var det.. 1 timme var vi där, och då spenderades 30min i varuhuset..

Sers
28 april 2012 · 251 Inlägg

Lindgren skrev:
totalt värdelöst var det.. 1 timme var vi där, och då spenderades 30min i varuhuset..

Ja det va inte mycket o ha...

Mazda Miata MX5 "Daily" (1991)
Thailender
28 april 2012 · 29 Inlägg

Tycker de va dåligt av Biltema att fullständigt skita i röstblanketterna då man kunde ta 40 stycken med sig utan att dom ens brydde sig... inte konstigt att vissa skrothögar vann...men men blir kanske bättre till nästa gång! ...

"SAAB rostar, BMW rasar, VOLVO är det enda som håller när man gasar!"
Turbo_Putte Med-lm
28 april 2012 · 132 Inlägg

inte jätte imponerad.. 5 min sen fick det räcka

PerssonTheKung -->*Persson*<--
28 april 2012 · 287 Inlägg

dit, raka vägen in i varuhuset, ut, åka. haha fail!

"Drive It Like You Hate It"
Opel Frontera "--4x4--" (1995)
Volvo V70N "wäjsötin" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang