Lastbilschaufför på E4 grön/vit hytt med släp 12/4

xaren
17 april 2012 · 254 Inlägg

Jaha, min pappa kör en av dem det måste varit hans chef Ola som var där? smile med saftblandare på takeT?

killercow
17 april 2012 ·

Nu är de så här att jag är igentligen inte intresserad av vad folk tror var anledningen till att han blinkade.

Hade han blinkat en gång å jag visste med mej ja svängt in för tidigt eller liknande så hade de varit skit samma.

Men nu var det så att på de sättet han blinkade så blev jag väldigt fundersam.

La därför upp tråden om det var nått viktigt å han av en slump var medlem här och läste de. Å som jag skrev så är det lite långsökt.

För övrigt var den svenskreg. såg inte vad det stod på den. mötte endast en lastbil å han blinkade även en bit efter mötet. ingen poliskontroll, inga djur på vägen, och omkörningen skedde korrekt enligt alla konstens regler.

Men som sagt la bara upp tråden ifall det var nått viktigt han ville å han råka läsa detta.

ReApEr__88
17 april 2012 · 620 Inlägg

Tänkte jag inte på...smile
Skåne-Norrbotten stod det i framrutan...smile

xaren skrev:
Jaha, min pappa kör en av dem det måste varit hans chef Ola som var där? smile med saftblandare på takeT?

Volvo S60 (2006)
xaren
17 april 2012 · 254 Inlägg

Okej, pappa är nere i gislavedm, så då måste det varit den bilen:).

M1Get
18 april 2012 · 360 Inlägg

Ett tips kan ju vara att lägga upp en tråd på www.kingsclub.se och eller www.worldtrucker.com, tror det kan vara lite större chans att någon där vet något mer.

Truckeroffe Ovejävel!
25 april 2012 · 261 Inlägg

Du hade inga painintheass dåligt inställda dimljus på som han störde sig på?
Eller så kanske han bara hade allmänt tråkigt eller trodde du va nån han kände. Hoppas du inte fått men för livet efter denna upplevelse smile

Och angående o hjälpa andra in efter omkörning så ser jag det som självklart o blinka in den som kört om. Skit samma om den e utländsk eller inte, man hjälper varandra.

Kör du så dör du!
Audi S6 4.2 (1995)
hotrodder Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
25 april 2012 · 1 594 Inlägg

MrEricsson skrev:

Donken86 skrev:
hotrodder förklara ganska bra mina erfarenheter också. Är som sagt en oskriven lag mellan lastbilar att "blinka in" varandra big_smile

inte när de är utlands reggade bilar wink dom får klara sig sj

Framförallt utlands reggade bilar som praktiserar detta. Sen för mig är alla kollegor, utrikesekipage som svenskt som sitter i samma skit bland privatbilisterna.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang