Projekt 2012/2013, Bygget premiär vissades på Vallåkras 30års jubileum. I många delar av världen ses S80`in som en stor lyx bil från Volvo. Men i Sverige har modellen fått stämplen "gubb bil". Så jag har skaffat mig en... Visa mer
Lika imponerad av varje bild, vilket djävla hantverk! Du har inte funderat på att jobba åt Foose o lära han lite Volvo hehehe
Hahaha jag skulle nog inte änns få soppa golvet där... Tackar...
Det lilla jag har pratat med Mr Foose räcker för att inse att den mannen uppskattar hantverkskunnande, oavsett nivå och typ av hantverk, och du behöver verkligen inte skämmas för ditt kunnande. Dessutom har ni både en stor portion ödmjukhet så ni skulle nog trivas bra med varandra. Jag är rätt säker på att du skulle slippa sopa hans golv Rille.
Tobzter: Hahaha ja lite sol vill man ju ha... Tackar...
MrH: Tackar tackar för dom orden... Vet fortfarande inte om jag platsar men det skulle vara j....a roligt och få vara med på ett projekt i dom nivåerna... =P
Daniel-N:Välkommen till tråden... Tackar...
Lite update, nu går det undan... Måste få linjerna att lira... Mera kommer..... =P
Började med en läpp som jag inte är nöjd med så hem och fundera... Några bilder blev det i alla fall... Undra om inte jag kan använda mig av det här iställe... Tycker mig känna igen formen lite... :p
Känns som jag har lite flyt just nu... Kan bero på att man har hela dagar på sig, då känner man inte pressen att man måste hinna hem å sova för att orka jobba dagen efter...
Tyvärr har jag ingen kamera i dag... Så jag lägger upp en bild på bilen, nästan klar för lack.. :p Ska plocka isär allt och bli klar med fronten, sen dax för lack... Hoppas jag...