Eftersnack: Meet of the Month #1 2012-05-05 Norrköping

Bjura_e30
8 maj 2012 · 200 Inlägg

vw_nicko skrev:
de hade ju vart cool om man hade vw på ett ställe o volvo på ett osv osv tongue

reacha skrev:
Fixa nån "parkerings vakt" som står o vinkar folk åt ena hållet smile ^^

vore kul o få ha japanska / tyska osv bilar samlade på ett ställe med, lite kategoriserat ! smile

Jag skulle aldrig lyssna på nån p gubbe eller skyltar som ska tala om vart jag ska stå , kan man inte gå med på att alla inte har råd o köpa sig en fin jappsare eller ny audi så behöver man inte komma på träffarna tycker jag , om det skulle bli så att der blir uppdelat så kommer jag utan att tveka rulla in men min rollade 740 där dom fina bilarna ska stå !

Bjura_e30
8 maj 2012 · 200 Inlägg

PatrikLodin skrev:

reacha skrev:
Fixa nån "parkerings vakt" som står o vinkar folk åt ena hållet smile ^^

vore kul o få ha japanska / tyska osv bilar samlade på ett ställe med, lite kategoriserat ! smile

varför inte sätta upp skyltar?

Typ USA/Tyskland/Japan/Sverige. då har man ju delat in det grovt iaf!?!?!?!

Men oftast när man åker så åker man ju med sina polare , är ju kul att kunna stå tsm ist för att allas bilar ska vara utspridda på hela parkerigen , är ju en kul ide ni har men jag kommer inte följa den tongue

Trik
8 maj 2012 · 219 Inlägg

Det går ju att prova med "kategorisering" men då uppstår oftast problem och många sura miner då många vill att ens polare ska stå bredvid, eller samlat, även fast han/hon/dom tagit sin bruksbil till träffen. Plus att alla människor har ju rätt att åka o ställa sig där de vill för att träffen är på allmän plats. Men det skulle vara väldigt trevligt med det i alla fall om det var genomförbart. Exempelvis "besökare" får stå på Elgigantens parkering och "utställare" på Maxis parkering kanske? Någon modig jäkel får väl ställa sig i rondellen och dirigera. smile

Senast redigerat av Trik (8 maj 2012)

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
Freddeponken
8 maj 2012 · 663 Inlägg

Kategorisera bort slödder sen är det bra;)

Volvo-lollungen
8 maj 2012 · 602 Inlägg

vw_nicko skrev:
de va ju rätt smart smile

PatrikLodin skrev:

reacha skrev:
Fixa nån "parkerings vakt" som står o vinkar folk åt ena hållet smile ^^

vore kul o få ha japanska / tyska osv bilar samlade på ett ställe med, lite kategoriserat ! smile

varför inte sätta upp skyltar?

Typ USA/Tyskland/Japan/Sverige. då har man ju delat in det grovt iaf!?!?!?!

men då hamnar ju ändå folk tex jag bland volvo raggare tongue får sätta skylt svenska bilar 1992 o uppåt sen en där det står gammla svenska bilar tongue

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
TEASER Svetsare
8 maj 2012 · 828 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:

vw_nicko skrev:
de va ju rätt smart smile

PatrikLodin skrev:

varför inte sätta upp skyltar?

Typ USA/Tyskland/Japan/Sverige. då har man ju delat in det grovt iaf!?!?!?!

men då hamnar ju ändå folk tex jag bland volvo raggare tongue får sätta skylt svenska bilar 1992 o uppåt sen en där det står gammla svenska bilar tongue

nä volvo som volvo spelar ingen roll , rätt ska va rätt isf, varför ens dela upp saker o ting , alla har inte pengar o köpa feta bilar , kan ju nå säga att jag åkte inte min bil dit men hade jag gjort det hade jag inte parkerat inne på maxi utan på andra sidan vägen eller nått tycker min inte passar in där

Angry Drift Team
johannisson
8 maj 2012 · 534 Inlägg

haha hur många kategorier ska man ha då?  alla 740is med elhissar till vänster. 850is med 17" fälgar till höger osv ? tongue haha

johannisson
8 maj 2012 · 534 Inlägg

TEASER skrev:

Volvo-lollungen skrev:

vw_nicko skrev:
de va ju rätt smart smile


men då hamnar ju ändå folk tex jag bland volvo raggare tongue får sätta skylt svenska bilar 1992 o uppåt sen en där det står gammla svenska bilar tongue

nä volvo som volvo spelar ingen roll , rätt ska va rätt isf, varför ens dela upp saker o ting , alla har inte pengar o köpa feta bilar , kan ju nå säga att jag åkte inte min bil dit men hade jag gjort det hade jag inte parkerat inne på maxi utan på andra sidan vägen eller nått tycker min inte passar in där

Varför passar inte din in där?

TEASER Svetsare
8 maj 2012 · 828 Inlägg

johannisson skrev:
haha hur många kategorier ska man ha då?  alla 740is med elhissar till vänster. 850is med 17" fälgar till höger osv ? tongue haha

nä men folk tror att deras bilar är så otroligt exklusiva för dom har tonat rutorna o satt på en ful dekal o köpa några fälgar , bättre köra " tyskt svenskt usa japs " enligt min mening

Angry Drift Team
Volvo-lollungen
8 maj 2012 · 602 Inlägg

haha tror inte heller på den tanken men vill iaf inte att alla volvos ska hamna i en kategori för då e det ju inge kul för oss som e rädda om våra volvos o hamna bland massa fyllesvin. ps de e la klart att dem inte har pengar för o köpa finare bil när man super upp dem hehe

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
johannisson
8 maj 2012 · 534 Inlägg

TEASER skrev:

johannisson skrev:
haha hur många kategorier ska man ha då?  alla 740is med elhissar till vänster. 850is med 17" fälgar till höger osv ? tongue haha

nä men folk tror att deras bilar är så otroligt exklusiva för dom har tonat rutorna o satt på en ful dekal o köpa några fälgar , bättre köra " tyskt svenskt usa japs " enligt min mening

Jo de e ju vettiga kategorier iaf. De med årsmodell är ju lite onödigt kanske?

TEASER Svetsare
8 maj 2012 · 828 Inlägg

johannisson skrev:

TEASER skrev:

Volvo-lollungen skrev:

men då hamnar ju ändå folk tex jag bland volvo raggare tongue får sätta skylt svenska bilar 1992 o uppåt sen en där det står gammla svenska bilar tongue

nä volvo som volvo spelar ingen roll , rätt ska va rätt isf, varför ens dela upp saker o ting , alla har inte pengar o köpa feta bilar , kan ju nå säga att jag åkte inte min bil dit men hade jag gjort det hade jag inte parkerat inne på maxi utan på andra sidan vägen eller nått tycker min inte passar in där

Varför passar inte din in där?

för att min bil e skitful smile) bilderna gör sitt ser faktiskt fin ut på bilderna men verkligheten säger ett o annat sjukt rostig , har en jäkla bra kamera som trollar duktigt utan o redigera bilder , " en bild e fixad " ingen annan !

Angry Drift Team
TEASER Svetsare
8 maj 2012 · 828 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:
haha tror inte heller på den tanken men vill iaf inte att alla volvos ska hamna i en kategori för då e det ju inge kul för oss som e rädda om våra volvos o hamna bland massa fyllesvin. ps de e la klart att dem inte har pengar för o köpa finare bil när man super upp dem hehe

du har liksom en vanlig s70 inget direkt spec med den ? folk är väl rädda om sina bilar också sen finns det dom som hoppas på sina bilar men händer det nått på din så får du väl prata med dom så får dom lösa det rätt simpelt

Angry Drift Team
vw_nicko
8 maj 2012 · 954 Inlägg

vanlig s70 big_smile älska din kommentar där anton big_smile hahahahahah ja de e en vanlig s70 med dekalen på xD


TEASER skrev:

Volvo-lollungen skrev:
haha tror inte heller på den tanken men vill iaf inte att alla volvos ska hamna i en kategori för då e det ju inge kul för oss som e rädda om våra volvos o hamna bland massa fyllesvin. ps de e la klart att dem inte har pengar för o köpa finare bil när man super upp dem hehe

du har liksom en vanlig s70 inget direkt spec med den ? folk är väl rädda om sina bilar också sen finns det dom som hoppas på sina bilar men händer det nått på din så får du väl prata med dom så får dom lösa det rätt simpelt

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
johannisson
8 maj 2012 · 534 Inlägg

TEASER skrev:

johannisson skrev:

TEASER skrev:

nä volvo som volvo spelar ingen roll , rätt ska va rätt isf, varför ens dela upp saker o ting , alla har inte pengar o köpa feta bilar , kan ju nå säga att jag åkte inte min bil dit men hade jag gjort det hade jag inte parkerat inne på maxi utan på andra sidan vägen eller nått tycker min inte passar in där

Varför passar inte din in där?

för att min bil e skitful smile) bilderna gör sitt ser faktiskt fin ut på bilderna men verkligheten säger ett o annat sjukt rostig , har en jäkla bra kamera som trollar duktigt utan o redigera bilder , " en bild e fixad " ingen annan !

Hehe okej okej. Min är inte heller nått speciellt med men de e ändå roligt att stå där. De finns ju alltid någon som gillar den.

TEASER Svetsare
8 maj 2012 · 828 Inlägg

johannisson skrev:

TEASER skrev:

johannisson skrev:

Varför passar inte din in där?

för att min bil e skitful smile) bilderna gör sitt ser faktiskt fin ut på bilderna men verkligheten säger ett o annat sjukt rostig , har en jäkla bra kamera som trollar duktigt utan o redigera bilder , " en bild e fixad " ingen annan !

Hehe okej okej. Min är inte heller nått speciellt med men de e ändå roligt att stå där. De finns ju alltid någon som gillar den.

däremot är din bil riktigt fin ! inge passat fan längre sen polisen åker o plockar folk med dom hmm men dom är riktigt fina smile

Angry Drift Team
TEASER Svetsare
8 maj 2012 · 828 Inlägg

bara sanningen nicko smile)

vw_nicko skrev:
vanlig s70 big_smile älska din kommentar där anton big_smile hahahahahah ja de e en vanlig s70 med dekalen på xD


TEASER skrev:

Volvo-lollungen skrev:
haha tror inte heller på den tanken men vill iaf inte att alla volvos ska hamna i en kategori för då e det ju inge kul för oss som e rädda om våra volvos o hamna bland massa fyllesvin. ps de e la klart att dem inte har pengar för o köpa finare bil när man super upp dem hehe

du har liksom en vanlig s70 inget direkt spec med den ? folk är väl rädda om sina bilar också sen finns det dom som hoppas på sina bilar men händer det nått på din så får du väl prata med dom så får dom lösa det rätt simpelt

Angry Drift Team
vw_nicko
8 maj 2012 · 954 Inlägg

sanningen slår hårt wink haha

TEASER skrev:
bara sanningen nicko smile)

vw_nicko skrev:
vanlig s70 big_smile älska din kommentar där anton big_smile hahahahahah ja de e en vanlig s70 med dekalen på xD


TEASER skrev:

du har liksom en vanlig s70 inget direkt spec med den ? folk är väl rädda om sina bilar också sen finns det dom som hoppas på sina bilar men händer det nått på din så får du väl prata med dom så får dom lösa det rätt simpelt

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
johannisson
8 maj 2012 · 534 Inlägg

TEASER skrev:

johannisson skrev:

TEASER skrev:

för att min bil e skitful smile) bilderna gör sitt ser faktiskt fin ut på bilderna men verkligheten säger ett o annat sjukt rostig , har en jäkla bra kamera som trollar duktigt utan o redigera bilder , " en bild e fixad " ingen annan !

Hehe okej okej. Min är inte heller nått speciellt med men de e ändå roligt att stå där. De finns ju alltid någon som gillar den.

däremot är din bil riktigt fin ! inge passat fan längre sen polisen åker o plockar folk med dom hmm men dom är riktigt fina smile

Roligt att du tycker de smile Haha ser de som en bra sak att snutarna väljer Passat framför v70 o Saab 95. tongue

Volvo-lollungen
8 maj 2012 · 602 Inlägg

TEASER skrev:
bara sanningen nicko smile)

vw_nicko skrev:
vanlig s70 big_smile älska din kommentar där anton big_smile hahahahahah ja de e en vanlig s70 med dekalen på xD


TEASER skrev:

du har liksom en vanlig s70 inget direkt spec med den ? folk är väl rädda om sina bilar också sen finns det dom som hoppas på sina bilar men händer det nått på din så får du väl prata med dom så får dom lösa det rätt simpelt

japp det är en helt vanlig s70 som e välvårdad och älskad av iaf mig smile sen måste jag ju påpeka att ni inte vet så jätte mkt om volvo då ni ej ser mer styling än så men visst tongue dock lite onödigt att klanka ner på den när jag ej klankat ner på nån annan o bara påpeka att jag ej gillar o stå nära fyllesvin me bilen och att jag ej tycker fylla hör ihop med träffar men men visst fortsätt klanka ner på min bil bara tongue i dont care för i mina ögon e han fin big_smile

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang