Eftersnack: Meet of the Month #1 2012-05-05 Norrköping

RayRayADT Sportcar for Life
6 maj 2012 · 315 Inlägg

Härlig kväll får man ju inleda med... sjukt kul.. men för mycket nerskräpning, skärpning!

RayRayADT Sportcar for Life
6 maj 2012 · 315 Inlägg

Här finns lite bilder från kvällen...big_smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=34675

Anton-DekorTeknik
6 maj 2012 · 964 Inlägg

Har du fotat allt med fisheye?

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!
Trik
6 maj 2012 · 219 Inlägg

får tacka för ikväll och polisen också då jag tyckte att dom hade en låg profil iaf.

hoppas nu på någon go film och lite bilder smile

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
Gc8 Lackerare
6 maj 2012 · 587 Inlägg

tack för en  nice kväll smile nån som fick med sig bilder på min impreza  eller nåt från händelö smile?.

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Zeero
6 maj 2012 · 129 Inlägg

Tur med vädret och en mycket trevlig träff får se om bilen fastna på något kort smile

Oldsmobile Holiday 98 "Miss Molly" (1956)
Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
6 maj 2012 · 335 Inlägg

jag tog en hel drös med bilder nere på maxi och och ute vid kolmården! så jag slänger upp dom här imorgon så får ni säga till om ni vill ha bilder på eran bil skickade till er!

p.s någon som vet vem idioten i den gröna 940 med plåtisar ute vid kolmården som laddade fullt inne vid bilarna och spetta på som fasiken mellan allt folk ut till "börn platsen"? det hade ju lika bra kunnat smällt om nån bil hade rullat ut försiktigt från sidan av bilraderna?!?! annars tycker jag att det va en mycket bra träff dock så måste ju det varit nån som sagt till polisen / att dom hänger inne på dessa forum trådar och vet att det skulle vara första träffen ikväll för jag vet inte hur många olika polisbilar jag såg ikväll?!?!?! :S

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
6 maj 2012 · 335 Inlägg

Rallon skrev:
Här finns lite bilder från kvällen...big_smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=34675

visst har du fotat allt med en GoPro kamera möjligen? wink

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
Freddeponken
6 maj 2012 · 663 Inlägg

shit vilken kväll! råkade parkera min bil på ett olämpligt ställe tyvärr trodde jag det var safe! men det var white trasch på varje sida om min bil och en tjej börja bråka med sin kille eller var det var, såg mest ut som flubber. och gav volvon en bredsida och buckla skärmen och sen kasta hon öl eller vad fan det var över min bil, skällde ut henne efter noter men helt lönlöst, sen börja killen dryga och jag var tvungen att lugna ner mig...fyfan det är andra gången som jag råkat ut för någe skit på den träffen, förra gången blev jag påbackad och fick ett knäckt fjäderben...

Nej det var tyvärr sista gången jag åkte dit, MOM är inte som dom har varit, fylla och snorungar styr hela träffen, fyfan så det såg ut när vi rulla ut, glas överallt!

Tack för mig Norrköping!

Senast redigerat av Freddeponken (6 maj 2012)

Widing_ Ödesutmanare
6 maj 2012 · 389 Inlägg

Tack för en hel grym träff!
Många verkar lagt märke till mina fina buntbandslagning på skadorna som bilprovningen gjorde och sedan mina mega spacers, haha!

Men måste säga att nerskräpningen? De såg ut som det hade varit en festival en vecka på parkeringen..

Men annars, var de bara bra! Mycket fina bilar att kolla på! smile

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!
MeepMeep Finraggare
6 maj 2012 · 2 381 Inlägg

Jag hade hört att det skulle vara så städat och lugnt,men jag måste säga att jag blev besviken.Första som händer är några raggare som fimpar ett "glas glas" i backen precis bredvid min bil och när jag påpekar det så plockar de upp skiten och ställer det UNDER en volvo...

Sen fortsatte det i samma anda hela kvällen - ALLA knatade runt med glasflaskor och det såg ut som ett fylleslag på marken när jag rullade ut.. Skärpning! Jag har inget alls emot att Polisen rullar runt i området om det skall se ut på detta viset.

Dock tack för pratstunden alla som kom förbi och snackade lite skit - kul att ni gillar min bil!

Så sammanfattning

+ Många riktigt elaka bilar
+ Folk som vågar snacka och fråga
+ vädret

- Fyllan
- Parkeringen är rätt utspridd - finns det ingen STOR fyrkantig parkering
- Det är 18 mil från Stockholm...

V8 med kompressor = rena miljöbilen. Cruise control på 135 och sikta på Stockholm

http://i.imgur.com/fuHnZ.jpg

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Aero_9-3
6 maj 2012 · 287 Inlägg

Nåt som är polisen skulle göra är att ta folk för fylla,såg en del som knappt kunde stå upp plus all skit på backen:/

varför FWD?jo,för RWD är att som sätta hästarna bakom vagnen?
Audi A6 tdi (2008)
Saab 9-3 "RE" (1999)
stoltosmart
6 maj 2012 · 884 Inlägg

mycket bra träff många bilar och mycke folk

Senast redigerat av stoltosmart (6 maj 2012)

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Dirtymike
6 maj 2012 · 1 532 Inlägg

Mkt bra träff o mkt bilar.
Tråkigt me fyllan men sånt kommer man väl aldrig ifrån.

Jeep J20 (1978)
MeepMeep Finraggare
6 maj 2012 · 2 381 Inlägg

Varför skall man inte göra det? Om man arrangerar upp det hårdare - kanske till och med lyckas med att få till det på privat mark har man rätt att avvisa folk?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
patrik90j
6 maj 2012 · 847 Inlägg

bra träff inte så mycket skit bilar som de brukar va

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
Zystem
6 maj 2012 · 20 Inlägg

kameramannen skrev:
V8 med kompressor = rena miljöbilen. Cruise control på 135 och sikta på Stockholm

http://i.imgur.com/fuHnZ.jpg

Rena ekonomi läget, körde hem till Stockholm 13,5 avg. 130 GPS fart~ :-)

Varför är man inte på mediamarkt parkeringen istället? den såg ju bra mycket större ut?

Filma lite med min GoPRO, men våga fan inte parkera på stora parkeringen för folk börna och kasta saker runt sig när jag åkte ett varv.

Aero_9-3
6 maj 2012 · 287 Inlägg

patrik90j skrev:
bra träff inte så mycket skit bilar som de brukar va

vad är skit bilar?=/

varför FWD?jo,för RWD är att som sätta hästarna bakom vagnen?
Audi A6 tdi (2008)
Saab 9-3 "RE" (1999)
BoostGuy
6 maj 2012 · 953 Inlägg

Idag verka bilträffar vara en fylle fest lite här och var i vårat avlånga land=( Tråkigt att de blev mycket fylla uppe i Norrköping. En fråga bara vilka är de som håller i hela MoM? något crew?

RThelander
6 maj 2012 · 179 Inlägg

Aero_9-3 skrev:

patrik90j skrev:
bra träff inte så mycket skit bilar som de brukar va

vad är skit bilar?=/

Rostiga 740is och raggarsvin tongue. "Allmänt rostiga och sunkiga bilar".

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang