1685
Sök

Eftersnack: Meet of the Month #1 2012-05-05 Norrköping

534 Inlägg
8 maj 2012
reacha skrev:
Fritzeen skrev:
Hur skulle det fungera med en "Förträff" för alla som vill ställa ut sina bilar innan MoM för att sedan gemensamt åka dit i skapligt tid för att få en rätt så organiserad plats på parkeringen? smile I så fall skulle man slippa onödigt tjafs om vart alla bilar ska stå.

+10 på denna.

då kan vi alla försöka ställa oss ihop och sortera upp det lite snyggt o påpeka snällt när det kommer en ford ka att det finns parkering där borta *pekar* typ så.

Tror du alla tar hänsyn till detta då?

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
8 maj 2012
Bästa tycker jag vore om det var en hel del poliser på plats och hällde ut en massa dricka för folk.. då skulle dom inte vilja komma tillbaka nästa gång iaf inte med dricka.

1 532 Inlägg
8 maj 2012
Tribbe skrev:
Bästa tycker jag vore om det var en hel del poliser på plats och hällde ut en massa dricka för folk.. då skulle dom inte vilja komma tillbaka nästa gång iaf inte med dricka.

Hur mkt jag än hatar polisen o dom hatar mig så är nog det ända man kan göra för att nästa träff ska bli lite mer städad.

Finraggare
2 381 Inlägg
8 maj 2012
Be dem dyka upp till fots och gå runt för att upprätthålla lokala ordningsstadgan...

I love being a nobody - because nobody is perfect.

1 532 Inlägg
8 maj 2012
kameramannen skrev:
Be dem dyka upp till fots och gå runt för att upprätthålla lokala ordningsstadgan...

Exakt "gömma" polisbilen

Finraggare
2 381 Inlägg
8 maj 2012
Vi står still och parkerade - de behöver inte den. Tycker de i första hand skall kontrollera nykterhet och störande av ordning. Jaga bilar kan de göra på utfarterna.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

1 532 Inlägg
8 maj 2012
kameramannen skrev:
Vi står still och parkerade - de behöver inte den. Tycker de i första hand skall kontrollera nykterhet och störande av ordning. Jaga bilar kan de göra på utfarterna.

Ja exakt

Team Radioactive
166 Inlägg
8 maj 2012
Har ett par kompisar som jobbar som poliser, skall snacka me dem i veckan o kolla vad dom tycker, så vi får en liten insyn i hur dom tänker ang MoM träffarna med.

OT: om dem inte tar hänsyn till att vi inte tycker dem bör så brevid så är det bara ställa sig i vägen så dem inte kan köra in o parkera där? smile med risk för att en 18 åring gasar på o kör på en ofc ;<<<<

Team Radioactive

534 Inlägg
8 maj 2012
Då blir de inge burna, men de klarar jag mej utan iaf smile

534 Inlägg
8 maj 2012
reacha skrev:
Har ett par kompisar som jobbar som poliser, skall snacka me dem i veckan o kolla vad dom tycker, så vi får en liten insyn i hur dom tänker ang MoM träffarna med.

OT: om dem inte tar hänsyn till att vi inte tycker dem bör så brevid så är det bara ställa sig i vägen så dem inte kan köra in o parkera där? smile med risk för att en 18 åring gasar på o kör på en ofc ;<<<<

haha ja iofs men de e väll inte lagligt att inte släppa in dem där? de e ju en allmän parkering för maxi.

carzy
461 Inlägg
8 maj 2012
Utan börna kan jag tycka att det blir en skit träff, då jag tillstor del åker på träffarna för att få se lite däckrök.
Var betydligt bättre när vi kunde va på Bauhaus parkeringen.

Team BSG

360 Inlägg
8 maj 2012
johannisson skrev:
reacha skrev:
Fritzeen skrev:
Hur skulle det fungera med en "Förträff" för alla som vill ställa ut sina bilar innan MoM för att sedan gemensamt åka dit i skapligt tid för att få en rätt så organiserad plats på parkeringen? smile I så fall skulle man slippa onödigt tjafs om vart alla bilar ska stå.

+10 på denna.

då kan vi alla försöka ställa oss ihop och sortera upp det lite snyggt o påpeka snällt när det kommer en ford ka att det finns parkering där borta *pekar* typ så.

Det mesta går att styra upp med planering och engagemang. Om man nu skulle ordna en förträff så vore det kanske inte så dumt att styra upp en ny tråd här på garaget med information om placering av bilar om man nu inte vill ha blandat, samt ange tid och plats för träffen. Förträffen anser jag mest för att få alla utställningsbilar samlade och på plats samtidigt, sen kan det ju vara roligt att åka i en maffig karavan också! smile

When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?

534 Inlägg
8 maj 2012
Fritzeen skrev:
johannisson skrev:
reacha skrev:

+10 på denna.

Det mesta går att styra upp med planering och engagemang. Om man nu skulle ordna en förträff så vore det kanske inte så dumt att styra upp en ny tråd här på garaget med information om placering av bilar om man nu inte vill ha blandat, samt ange tid och plats för träffen. Förträffen anser jag mest för att få alla utställningsbilar samlade och på plats samtidigt, sen kan det ju vara roligt att åka i en maffig karavan också! smile

Aa de vore ju kul. Skule tex min passa in där? eller är de bara supror, evos, imprezor osv?

360 Inlägg
8 maj 2012
johannisson skrev:
Fritzeen skrev:
johannisson skrev:

Aa de vore ju kul. Skule tex min passa in där? eller är de bara supror, evos, imprezor osv?

Klart jag tycker det Johannisson! wink Alla har vi olika smaker och jag själv skulle tycka att träffen skulle se väldigt enformig ut om det bara var sådana bilar som du rabblade upp på parkeringen! Kanske vore en anmälningslista en bra ide? Gör samtidigt reklam för träffen då folk i förhand kan i större utsträckning kolla på de bilar som skall ställas ut.

When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?

160 Inlägg
8 maj 2012
De är bara arrangera träffarna bättre försöka iaf! Men som sagt fyllan kommer man aldrig fåbort! lika dant på alla träffar!...

Streetknight
148 Inlägg
8 maj 2012
Tycker det låter lite som att folk är ute efter träffar som e som elmia,västervik,vallåkra ja ni vet vad jag menar för träffar..där det inte ställs ut "skitbilar"...där allt är i toppskick men det e ju lite svårt att fixa såna träffar på en allmän plats och träff...håller med att det inte e skoj med personer som inte kan sköta sej och att ha poliser som går runt i området skulle nog göra en hel del just det med att ta bort den värsta fyllan och stökigheten..Men tror nog att man inte kan bli av med dom här "skitbilarna" på en sån här träff som alla kan ställa sina bilar på..

Street knight

1 515 Inlägg
8 maj 2012
razeblue skrev:
Tycker det låter lite som att folk är ute efter träffar som e som elmia,västervik,vallåkra ja ni vet vad jag menar för träffar..där det inte ställs ut "skitbilar"...där allt är i toppskick men det e ju lite svårt att fixa såna träffar på en allmän plats och träff...håller med att det inte e skoj med personer som inte kan sköta sej och att ha poliser som går runt i området skulle nog göra en hel del just det med att ta bort den värsta fyllan och stökigheten..Men tror nog att man inte kan bli av med dom här "skitbilarna" på en sån här träff som alla kan ställa sina bilar på..

Precis. Tror heller inte att man på någe sätt kan komma bort ifrån orginal bilar eller påverkade människor på allmänna träffar..är en allmän träff och inte en specefik utställning vart för anmälan behövs osv

Är som sagt en allmänn platts där ALLA får visstas, drägg eller inte, skit bil eller inte...Inte alls mycket någon kan göra, tvärr.

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

663 Inlägg
8 maj 2012
Audi_powah skrev:
razeblue skrev:

Precis. Tror heller inte att man på någe sätt kan komma bort ifrån orginal bilar eller påverkade människor på allmänna träffar..är en allmän träff och inte en specefik utställning vart för anmälan behövs osv

Är som sagt en allmänn platts där ALLA får visstas, drägg eller inte, skit bil eller inte...Inte alls mycket någon kan göra, tvärr.

Är det allmän plats egentligen? Tror du har fel då det ägs av en markägare, annars hade dom aldrig kunnat stänga av vid bauhaus om det var en allmän parkering...

663 Inlägg
8 maj 2012
razeblue skrev:

Jag skiter fullkomligt om det är en rostig volvo brevid min bil men när det rammlar ut flodkossor och bergsgorillor som ser ut som sjutt11a svåra år och ölburken limmad i handen bli jag irriterad!

Alla med bilintresse är välkomna och alla med alkohointresse kan sitta i parken!

Streetknight
148 Inlägg
8 maj 2012
Freddeponken skrev:
Audi_powah skrev:
razeblue skrev:

Är det allmän plats egentligen? Tror du har fel då det ägs av en markägare, annars hade dom aldrig kunnat stänga av vid bauhaus om det var en allmän parkering...

ne det kanske inte är en allmän plats då det ägs av nån..men menar att det går inte att säga åt folk att dom inte får stå där med sina bilar och att det kan vara svårt att få bort "skitbilarna" då..ingen kan ju neka dom att så där..

Street knight

Sök