Stiga garden (åkgrässklippare) ska få effekt ökning med 400%
stiga garden, orginal 5 hk, snart 20 hk crossmotor-... ne men skiten gick försakta innan å då slänger man på en annan motor som är från en fyrhjuling 250cc
Där är den, agregatet hänger på tyvärr va så dum så jag inte tog bort skiten det ligger å asar ibaken det kommer flera filmer in kort men här är ett litet smakprov
aa ett tips till alla som ska bygga en sån hära, ha en större motor än vad jag änvänder det kommer blir skit kul jag har ju 20 hk typ, ladda på med en 40 i stället så blir det roligare
Är de svårt att bygga dom? Är grymt sugen på att skaffa en med motorn fram Fast de blir kanske enklare att fixa med drivning om man bygger på en sån som du har byggt på
inte svårt alls det är ju lite coolare att ha motorn fram typ som på en trädgårdstraktor fast det är enklare med en sån jag har bara såga håll i golvet å ner med kedjan sen äre färdig
inte svårt alls det är ju lite coolare att ha motorn fram typ som på en trädgårdstraktor fast det är enklare med en sån jag har bara såga håll i golvet å ner med kedjan sen äre färdig
ikväll kommer det upp lite mera filmer om någon är intresserad, ska göra ett kamera fäste å svetsa fast på klipparn å ta min hd kamera å skruva fast å se hur det blir ;D