Då var bromsslangen bytt, avgassystemet ihop, krängningsämmarstaget på plats sen så började jag med att ta loss kofongaren på 965 och där bråkade det med skruvarna på sidan en släpte tre snurrar, så trött man blir när det krånglar så nu får jag fösöka få bort dom så kofongarn kan komma loss, kan bli just bara för att få den besiktad i nästa vecka att slänga på 964ans kofongare så länge och försöka få loss 965ans senare får se vad tiden säger om allt skall försöka få den klar i hälgen
Gick rätt bra på vägen med så skall kapa ett varv fram får bli att man bonnar ner sig lite igen då är lite för hög med 960 fjädrarna skall få på 850 coilovers fram sen
Gick rätt bra på vägen med så skall kapa ett varv fram får bli att man bonnar ner sig lite igen då är lite för hög med 960 fjädrarna skall få på 850 coilovers fram sen
Blir bra med coilovers sen
Jupp hoppas på det, är bara inte klart hur jag skall göra bak än men får se hur det går är inne lite på v70n awd till bak får se hur det blir
Handbromsdelarna tillbaka, på med andra hjul bak och avtvättad utvändigt skall spänna handbromsen lite till sen men skall köra han över bromsprovaren på jobbet när jag kört dit den
Nu blir man lite deppig igen misstänker topppackning eller toppen börjde gå dåligt när jag körde den till jobbet och när jag tar loss kontakten till spridare 2 och 3 så går den likadant men dör nästan om man rycker 1 och 4 så antingen topp ell packning