Inför: Biltematräffen nr. 2 , Söndag 26/8 2012 ÖREBRO

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
21 augusti 2012 · 3 519 Inlägg

Får se om jag dyker upp. Har dock pratat med Unknown Örebro redan så dom är lite för varnade. Detta meddelas till dem på lördagen isåfall. Men ska ev byta bort golfen.. Får se om jag hinner kika förbi på träffen annars

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
ts007
21 augusti 2012 · 1 777 Inlägg

Vädret ska bli skit men jag kommer nog med gulingen iallafall, kanske årets sista träff för min del!

http://forumbilder.se/images/6c120121158351c19.jpg

Volvo V70n "T-gul Edition" (2006)
Tobzter
23 augusti 2012 · 3 144 Inlägg

Är sugen på att komma men har mailat å fråga eftersom de är för sent med anmälningar? Någon som vet om de är fullt eller så?
Mvh

Dodge Charger SE "Magnum 440" (1972)
RayRayADT Sportcar for Life
23 augusti 2012 · 315 Inlägg

tobzter skrev:
Är sugen på att komma men har mailat å fråga eftersom de är för sent med anmälningar? Någon som vet om de är fullt eller så?
Mvh

bästa är väl att ringa om de finns ett telefon nummer o kolla med dem.. annars är det nog bara vänta på svar ifrån dem...

ts007
23 augusti 2012 · 1 777 Inlägg

Alla bukar ju aldrig dyka upp så klart det ska finnas plats, nu får de se till att klämma in tycker jag:-) Eller vad säger ni grabbar????

Volvo V70n "T-gul Edition" (2006)
Tobzter
23 augusti 2012 · 3 144 Inlägg

Rallon skrev:

tobzter skrev:
Är sugen på att komma men har mailat å fråga eftersom de är för sent med anmälningar? Någon som vet om de är fullt eller så?
Mvh

bästa är väl att ringa om de finns ett telefon nummer o kolla med dem.. annars är det nog bara vänta på svar ifrån dem...

Har fått svar..va tyvärr fullt men är välkommen att vänta tills alla har åkt in  å se om de finns någon plats kvar..synd skulle mycke gärna vilja komma.men får hoppas att man kommer in helt enkelt kanske;)  är ingen värsting bil att ställa ut men de är ju alltid trevligt att göra de  å tjattra med folk wink

Dodge Charger SE "Magnum 440" (1972)
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
23 augusti 2012 · 3 519 Inlägg

tobzter skrev:

Rallon skrev:

tobzter skrev:
Är sugen på att komma men har mailat å fråga eftersom de är för sent med anmälningar? Någon som vet om de är fullt eller så?
Mvh

bästa är väl att ringa om de finns ett telefon nummer o kolla med dem.. annars är det nog bara vänta på svar ifrån dem...

Har fått svar..va tyvärr fullt men är välkommen att vänta tills alla har åkt in  å se om de finns någon plats kvar..synd skulle mycke gärna vilja komma.men får hoppas att man kommer in helt enkelt kanske;)  är ingen värsting bil att ställa ut men de är ju alltid trevligt att göra de  å tjattra med folk wink

Du kommer ev få kunna ta min plats. Jag vet på lördag kväll om jag kan ställa ut eller inte

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
SweHedis
23 augusti 2012 · 238 Inlägg

Kanske kommer droppa av folk om vädret inte är bra tror jag

JP Samlare
taunus_erik
25 augusti 2012 · 45 Inlägg

meningen var att jag ska ställa ut "Mersken" men har inte fått min nya diff som jag beställde i måndags....vet i tusan om jag vågar åka dit med diffen som sitter på nu...den är hemskt glapp:P

någon som sitter på benz delar i örebro om diffen skulle ge upp?

Flodis The MînÐfræk
25 augusti 2012 · 184 Inlägg

SweHedis skrev:
Kanske kommer droppa av folk om vädret inte är bra tror jag

Om det ÖS regnar imorgon när jag ska åka, vet jag inte om jag kmr hmm

volvo_1987
25 augusti 2012 · 1 675 Inlägg

ser fram imot träffen imorgon smile Lite skämigt att komma med spaklat tak bara, då foliet man beställde var en halv meter för kort. titta bara inte på taket så är det lugnt =P

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
ts007
25 augusti 2012 · 1 777 Inlägg

Får tyvärr lämna återbud pga lite familjeprioriteringar men hoppas ni får en kanondag och ser fram emot att träffa er snart igen:-)

Volvo V70n "T-gul Edition" (2006)
SweHedis
25 augusti 2012 · 238 Inlägg

Kan tom bli åska imorgon enligt tv4 vädret sadsadsad

JP Samlare
volvotobbe DREAMTEAM
25 augusti 2012 · 76 Inlägg

Nu lägger ja mig ! Taggar inför morgondagen big_smile

The Silver Beast And The Red Lady
taunus_erik
26 augusti 2012 · 45 Inlägg

jag kommer inte tyvärr...någon idiot som har backat på min bil nu också. inget kul att ställa ut bilen med med lack skador.

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
26 augusti 2012 · 3 519 Inlägg

Kommer inte jag heller. För mkt projekt på g!

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Unknown_Orebro
26 augusti 2012 ·

Tråkigt med alla avhopp men vi får hoppas dagen blir lyckad trots att vädret ser rätt ostadigt ut...

volvotobbe DREAMTEAM
26 augusti 2012 · 76 Inlägg

Nu åker ja big_smile ses sen

The Silver Beast And The Red Lady
RayRayADT Sportcar for Life
26 augusti 2012 · 315 Inlägg

Är på ingång men kommer troligen komma några minuter sent... Får försöka få stress fläkten att snurra lite extra snabbt helt enkelt..smile

RayRayADT Sportcar for Life
26 augusti 2012 · 315 Inlägg

Blev tyvärr att jag fick åka tidigare, men trevligt folk och tack för en fin träff..smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang