Inför vallåkraträffen 2012! 18-19 augusti!

Robin_markaryd
25 juli 2012 · 42 Inlägg

Bygget är på G nu smile  Fronten kvar nu, sen blir de att börja på ljudbygget. Målet är att bli klar till Vallåkra smile

Citat : Name one thing that haven´t been delivered by a truck !
Volvo 244 "Silver" (1987)
Suzuki Sj 413 "Offroader" (1988)
Beemerloover The Real Team
27 juli 2012 · 235 Inlägg

Jag och dom andra gubbarna ifrån Volvo Truck Center kommer befinna oss på plats tsm med Scania osv. Kommer bjudas på härliga shower av blandannat Mean Green. big_smile

Hoppsan hur fan gick det här till !
Ekan_1 glad
6 augusti 2012 · 493 Inlägg

liten fråga angående campingen? vart ska alla campa?`på vallåkra ip eller campingen i hbg?

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla
Volvo 744 GLE "cabben" (1989)
FenixxLasse
6 augusti 2012 · 113 Inlägg

Ekan_1 skrev:
liten fråga angående campingen? vart ska alla campa?`på vallåkra ip eller campingen i hbg?

Vi har då bokat stugor på Borstahusens Semesterby, inte bott där förr, har alltid bott i Mölle.

Mercedes 190E "190 5.5 V8 Super AMG" (1991)
Skaune
6 augusti 2012 ·

Någon som vet om man som ansvarig för en utställande klubb också betalar inträde? Jag kommer ev köra dit i en bil som ska ställas ut med dom andra, men jag e inte säker, därför undrar jag om man måste pröjsa de 320:- för 2 dagar! ^^

Robin_markaryd
6 augusti 2012 · 42 Inlägg

Vallåkra Camp är flyttad till Stenbrogården

Citat : Name one thing that haven´t been delivered by a truck !
Suzuki Sj 413 "Offroader" (1988)
Volvo 244 "Silver" (1987)
Clintan66
6 augusti 2012 · 2 011 Inlägg

FenixxLasse skrev:

Ekan_1 skrev:
liten fråga angående campingen? vart ska alla campa?`på vallåkra ip eller campingen i hbg?

Vi har då bokat stugor på Borstahusens Semesterby, inte bott där förr, har alltid bott i Mölle.

Semesterbyn är fint.

Ekan_1:  Vissa har campat i Härslöv på Fotbolls Grusplanen (gratis) där. Men om det är tillåtet detta året vet jag inte för tyvärr så plockas ju inte skräpet med sig eller läggs i papperskorg.

Senast redigerat av Clintan66 (6 augusti 2012)

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Munkis
6 augusti 2012 · 1 636 Inlägg

FenixxLasse skrev:

Ekan_1 skrev:
liten fråga angående campingen? vart ska alla campa?`på vallåkra ip eller campingen i hbg?

Vi har då bokat stugor på Borstahusens Semesterby, inte bott där förr, har alltid bott i Mölle.

Vi kör på Borstahusens Semesterby för fjärde året i rad smile Skön å fräsh camping tycker jag.

Ekan_1 glad
6 augusti 2012 · 493 Inlägg

945_markaryd skrev:
Vallåkra Camp är flyttad till Stenbrogården

nej det ska vara på vallåkra IP som alla andra år, men stenbrogården ska också vara ett alternativ

www.laget.se/VALLAKRAIF/News/2509939/Va … affen-2012

Senast redigerat av Ekan_1 (7 augusti 2012)

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla
Volvo 744 GLE "cabben" (1989)
Robin_markaryd
7 augusti 2012 · 42 Inlägg

Aha, läste det iaf att den va flyttad i " Bilsport Vallåkraträffen "

Citat : Name one thing that haven´t been delivered by a truck !
Volvo 244 "Silver" (1987)
Suzuki Sj 413 "Offroader" (1988)
Falkensten
7 augusti 2012 · 84 Inlägg

Bob_TA skrev:
Malmö Raceway har öppet efter Kl19:00 den 18:e efter träffen för körning kolla länken.

http://srif.se/

Hur ser det ut är det många här inne som ska köra?

braladd
8 augusti 2012 · 65 Inlägg

Känns surt o köra först till Vallåkra och sen till helsingborg. Känns onödigt att ändra på ett grymt koncept!

Falkensten
8 augusti 2012 · 84 Inlägg

Hörde idag att polisen stänger av så man inte kommer ner i helsingborg centrum. Någon som vet om crusingen/buset är flyttat?

Matttii DailyCarGarage
8 augusti 2012 · 497 Inlägg

MR-BOW skrev:

Bob_TA skrev:
Malmö Raceway har öppet efter Kl19:00 den 18:e efter träffen för körning kolla länken.

http://srif.se/

Hur ser det ut är det många här inne som ska köra?

jag ska nog till hbg

MR-BOW skrev:
Hörde idag att polisen stänger av så man inte kommer ner i helsingborg centrum. Någon som vet om crusingen/buset är flyttat?

tror du att de kommer göra ? varenda väg till centrum

Senast redigerat av Matttii (8 augusti 2012)

Digital_Kicker
9 augusti 2012 · 3 721 Inlägg

MR-BOW skrev:
Hörde idag att polisen stänger av så man inte kommer ner i helsingborg centrum. Någon som vet om crusingen/buset är flyttat?

Det tror jag inte. Låter lite omöjligt att stänga alla vägar.

alex_bmw hondaaaaa
9 augusti 2012 · 411 Inlägg

dom "stängde" av centrum för nått år sedan, de dirigerade bort alla bilarna från centrum då tongue

Old hondas never die, they just get faster!
"Learn to drive a slow car fast. Otherwise you'll just drive a fast car, slow."
Club JDM of Sweden
Merca300CeCab Jag är inte bara skåning, jag är dryg åxå...
9 augusti 2012 · 110 Inlägg

Spelar ju ingen roll om de stänger av centrum. vi kör ju ändå inte där :-)

Kör Audi R8 V10 Spyder samt Audi A6 TDI 2013 å Frugans Audi A4 TDI 2009
www.DperssonBilrekond.se
Mercedes AMG GTS "Edition 1" (2016)
Clintan66
9 augusti 2012 · 2 011 Inlägg

De stänger väl av som vanligt de senaste 3 åren mellan Knutan och Teatern. Personligen tror jag det hade varit bättre om de låtit det vara öppet och placerat ut lite poliser längs hela streckan om det nu är burnande och lite sådant de vill komma från. Blir lite kaos på alla de andra vägarna runt om. Det är en träff en gång om året, så jag tror alla fall det varit bättre att de placerat ut poliser så fall som hållit koll så det inte spårar ur. Cruisingen där förr var jävligt nice och tror även det var uppskattat av många andra som kom ner och tittade. För det var ju full proppat med folk längs hela gatan. Sen finns det alltid gnälle rövar, men det kommer man aldrig ifrån, de finns överallt wink

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Mr_Goat
9 augusti 2012 · 18 Inlägg

Vallåkra är en av mina favoritträffar/utställningar så självklart kommer jag ner och ställer ut NSX'en! Den blev utvald till Show n' Shine ^_^

Ses där!

Veilside Maisty Fortune 1991 NSX
Acura NSX "Veilside Maisty Fortune" (1991)
marbling
9 augusti 2012 · 781 Inlägg

Det kommer ju att vara en Finbilsparad/Crusing för utvalda bilar på Lördagskvällen i Helsingborg:).

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang