Inför: Meet of the Month #3 2012-07-07

jliskyline Team Midnight Racing
2 juli 2012 · 137 Inlägg

Med bättre väder dyker team midnigt racing upp är det tänkt med 2st skylines.big_smile

T.M.R Team Midnight Racing
TVR Tuscan "Factory Red Rose" (2001)
tovebrink
2 juli 2012 · 121 Inlägg

Kommer!!! smile

Mvh
Joakim Tovebrink, Västervik
www.RabiatMotor.com
BMW 528iA (1986)
Mr_Felix
3 juli 2012 · 134 Inlägg

Dyker upp med, förhoppningsvis, en ny bil istället för Saaben!

Never0nline
4 juli 2012 · 71 Inlägg

Kommer vara där, blir första gången i år smile

Någon som vet om det kommer vara någon karavan från Linköping?

Senast redigerat av Never0nline (4 juli 2012)

Saab 9-3 Turbo X "Aero V6" (2008)
Puffen92 DinoSaurie
4 juli 2012 · 216 Inlägg

Never0nline skrev:
Kommer vara där, blir första gången i år smile

Någon som vet om det kommer vara någon karavan från Linköping?

Lägg ut en tråd om de vetja i forumet.. finns säkert allafall 4-5 bilar som åker ifrån stan/åtvid te nkpg :p

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
M-Egerborn
4 juli 2012 · 205 Inlägg

Kommer självklart. Och denna gång vill jag se mer folk som sätter upp sopsäckar. Jag och tre polare var de enda som satte upp säckar trots att fler frivilligt anmälde sig...

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
4 juli 2012 · 335 Inlägg

Never0nline skrev:
Kommer vara där, blir första gången i år smile

Någon som vet om det kommer vara någon karavan från Linköping?

då har du missat någe...det va bättre förr när träffen låg vid BAUHAUS parkeringen och polisen inte brydde sig typ...dagens MoM träffar är inte dess like emot förr ingen annan som håller med mig?

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
Mickius
4 juli 2012 · 4 670 Inlägg

Man drar sig tyvärr lite ifrån MoM nu för tiden pga alla snutar som står precis överallt och plockar in på besikningen.

Tycker det är riktigt tråkigt! tycker träffen kan bara på ett och samma ställe hela träffen istället för att man ska behöva åka mellan 2 platser vilket gör att snutarna kan plocka en massa bilar där imellan och även gör att många skiter i kolmården pga det!

Never0nline
4 juli 2012 · 71 Inlägg

Audi_Adam skrev:

Never0nline skrev:
Kommer vara där, blir första gången i år smile

Någon som vet om det kommer vara någon karavan från Linköping?

då har du missat någe...det va bättre förr när träffen låg vid BAUHAUS parkeringen och polisen inte brydde sig typ...dagens MoM träffar är inte dess like emot förr ingen annan som håller med mig?

Menade dock första gången det här året, har varit där massa innan så jag vet hur det var XD Tycker faktiskt Linköpings träffen är mycket bättre nu för tiden.

Saab 9-3 Turbo X "Aero V6" (2008)
Bliss187 Medlem 187
4 juli 2012 · 52 Inlägg

Ser man till @ ha en laglig , försäkrad, besiktigad och körduglig bil behöver man aldrig oroa sig när man är på träffar runt om i landet ifall @ polis dyker upp smile

Har man ej dessa krav uppfyllda tycker jag man kan ta o stanna hemma eftersom det bara fuckar upp för oss seriösa bilentusiaster på träffarna

"No admittance without a garage pass"
Mickius
4 juli 2012 · 4 670 Inlägg

Ser man till @ ha en laglig , försäkrad, besiktigad och körduglig bil behöver man aldrig oroa sig när man är på träffar runt om i landet ifall @ polis dyker upp

Har man ej dessa krav uppfyllda tycker jag man kan ta o stanna hemma eftersom det bara fuckar upp för oss seriösa bilentusiaster på träffarna

Så du menar att alla bilar som INTE är lagliga inom svensk lag ska stanna hemma? Då vi förstör för ER? Seriösa bilentusiasteter?

Du vill med andra ord ha bilträffar med endast originalbilar då? Eller ombyggda/amatörbyggt fordon hos sbp?

Senast redigerat av mickius (4 juli 2012)

subbolle
4 juli 2012 · 28 Inlägg

Bliss187 skrev:
Ser man till @ ha en laglig , försäkrad, besiktigad och körduglig bil behöver man aldrig oroa sig när man är på träffar runt om i landet ifall @ polis dyker upp smile

Har man ej dessa krav uppfyllda tycker jag man kan ta o stanna hemma eftersom det bara fuckar upp för oss seriösa bilentusiaster på träffarna

Då får väl alla stanna hemma typ? Räcker med att byta en dump så är det ju kört där. Men stannar väl hemma då...

vw_nicko
4 juli 2012 · 954 Inlägg

trasig framlyckta så blir de o käka chips hemma elle??? xD heheheh

subbolle skrev:

Bliss187 skrev:
Ser man till @ ha en laglig , försäkrad, besiktigad och körduglig bil behöver man aldrig oroa sig när man är på träffar runt om i landet ifall @ polis dyker upp smile

Har man ej dessa krav uppfyllda tycker jag man kan ta o stanna hemma eftersom det bara fuckar upp för oss seriösa bilentusiaster på träffarna

Då får väl alla stanna hemma typ? Räcker med att byta en dump så är det ju kört där. Men stannar väl hemma då...

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
subbolle
4 juli 2012 · 28 Inlägg

vw_nicko skrev:
trasig framlyckta så blir de o käka chips hemma elle??? xD heheheh

subbolle skrev:

Bliss187 skrev:
Ser man till @ ha en laglig , försäkrad, besiktigad och körduglig bil behöver man aldrig oroa sig när man är på träffar runt om i landet ifall @ polis dyker upp smile

Har man ej dessa krav uppfyllda tycker jag man kan ta o stanna hemma eftersom det bara fuckar upp för oss seriösa bilentusiaster på träffarna

Då får väl alla stanna hemma typ? Räcker med att byta en dump så är det ju kört där. Men stannar väl hemma då...

Verkar ju fan inte bättre tongue

patrik90j
5 juli 2012 · 847 Inlägg

FÅR LA  lämna v70n hemma och låna pappas seat då tongue

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
M-Egerborn
5 juli 2012 · 205 Inlägg

Bliss187 skrev:
Ser man till @ ha en laglig , försäkrad, besiktigad och körduglig bil behöver man aldrig oroa sig när man är på träffar runt om i landet ifall @ polis dyker upp smile

Har man ej dessa krav uppfyllda tycker jag man kan ta o stanna hemma eftersom det bara fuckar upp för oss seriösa bilentusiaster på träffarna

Varför i h*vete tycker du att folk ska stanna hemma för? Och varför förstör dom bara för oss andra? Har inte märkt att det har påverkat MIG något när någon annan åker dit, mer än att man tycker det är lite träligt för den som åker dit... Tycker du klankar ner lite mycket, kanske du som borde stanna hemma och du verkligen tycker som du gör...



Och sen måste jag säga att på de senaste två träffarna har jag sett polisbilar åka omkring, men inte sett nån åka dit riktigt, mer än min bror och nån annan för fesiga grejer, typ först åkte nån dit för att ha dimljus på och sedan min bror för han la på en liten sladd...

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
Never0nline
5 juli 2012 · 71 Inlägg

Bliss187 skrev:
Ser man till @ ha en laglig , försäkrad, besiktigad och körduglig bil behöver man aldrig oroa sig när man är på träffar runt om i landet ifall @ polis dyker upp smile

Har man ej dessa krav uppfyllda tycker jag man kan ta o stanna hemma eftersom det bara fuckar upp för oss seriösa bilentusiaster på träffarna

Polisen kommer alltid att vara på dessa saker även om alla bilar är lagliga. Det finns gott om högprestanda bilar som är helt original och kan sladda och lägga lakrits på vägarna. Polisen kommer också till träffarna för att kolla så det är lugnt och inte massa slagsmål och annat tjafs!

Så länge som dessa träffar är på allmänplats kommer polisen alltid att hälsa på.

Saab 9-3 Turbo X "Aero V6" (2008)
syabo
6 juli 2012 · 1 278 Inlägg

kommer nog.

Street Knight
__AleXx_ oijoij-society.com
6 juli 2012 · 774 Inlägg

Verkar som man dyker upp, dock inget Kolmården för min del.

Thedriftking
6 juli 2012 ·

Ser ut att bli regn imorgon?
Va tror ni

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang