Tanken var att bara göra det "nödvändigaste" och sen köra ett tag, men det vi ju alla hur det brukar sluta ;) Så det blir till att fixa det mesta; laga alla rost, elen ska bytas, rutor i dörrar, nya gummilister osv.... Visa mer
ÄNTLIGEN fått vettig passform på baklucka, skärm, dörr och fenderskirt. Hade jag haft hår hade dem varit grå nu, men det är bara att bita i det sura och spackla spackla, flytta, ändra, slipa osv. Inte mycket ytor på bilen som är släta.
Lite segt mellan uppdateringarna men jag gör så mycket som man inte ser på bild och har haft lite dåligt om tid, menmen det går framåt iaf.
Hehe precis! Ja motorn tuffar och går, han som hade den innan har kört en del med den innan den ställdes undan. Dock blir det väl service med allt som ingår och en rejäl tarmsköljning av vattenkanalerna/systemet för det var tvärtstopp i en del kopplingar. Kom ut nån brun/röd sörja ur slangarna när jag tog bort dem Tror det blir att byta frostpluggar också när man ändå har skärmarna borta.
Inte haft jättemycket tid i helgen men det blev iaf lite rostlagning,riktning och grundning på insidan av vänster framskärm, många bäckar små som dom säger
Tackar! Jaadu, det lutar åt någon röd/svart-skiftande färg. Får se hur det känns när man får slipgrund på så man får se hela bilen i en färg Menmen, det dröjjer nog lite för pengar känns som det eviga hindret.
Tackar! Nä, det behövs inte och huven vet jag inte om man vill chansa på att blästra även om den hade varit sämre Däremot kommer jag nog att göra lite små ändringar på den.
Tackar! Nä, det behövs inte och huven vet jag inte om man vill chansa på att blästra även om den hade varit sämre Däremot kommer jag nog att göra lite små ändringar på den.