Hejsan idag har det inte hänt någonting förutom att jag har varigt överallt och letat efter en box till bilen för där sitter startspärr i den tyvärr.Så måste ha en ny box utan startspärr. Hör av er om ni har eller vet hur man kopplar bort det.
Fått lite lampor iallafall .
Uppdate kanske kommer imon. Ha det sålänge.
Kolla gärna fotoalbum för mer bilder på gamla bilar! Rust is not a crime
riktigt fina lampor! Har själv exakt likadana och är nöjd med utseendet
Fortsätt jobba så du kan lägga lakritssträngar snart
Härligt ju. Ja jag tog dom som va helvita där uppe, inte många som har det och det såg coolare ut . Ja jag hade tänkt bli klar innan vallåkra och jag ligger ju rätt bra till .
Ser riktigt bra ut Du får se till o filma uppstarten sen ska höra me en polare sen om han har en lösning på det med startspärren för han har grejat en del med sånt
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Coolt projekt.. det verkar gå undan åxå .. ang startspärr ? menar du att den har varit automat alltså ? Då går det lätta att koppla förbi startspärren genom att bygla i kontaktstycket som går till växellådan.. funkar på Volvo 7 serie fin fint så det borde funka på 2 serie åxå
** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Ser riktigt bra ut Du får se till o filma uppstarten sen ska höra me en polare sen om han har en lösning på det med startspärren för han har grejat en del med sånt
Ja det hade varigt riktigt snällt om du hade frågat . Det hade varigt himmeln!
Coolt projekt.. det verkar gå undan åxå .. ang startspärr ? menar du att den har varit automat alltså ? Då går det lätta att koppla förbi startspärren genom att bygla i kontaktstycket som går till växellådan.. funkar på Volvo 7 serie fin fint så det borde funka på 2 serie åxå
Tackar . Ja då gör så mycket jag kan. Nej den är manuell men man ska ha rätt nyckel och anten så känner bilen av det så går start spärren av. Vet ej hur jag ska göra eftersom jag inte har bilen som motorn kommer ifrån tyvärr. Tack för prem!
Tackar . Ja då gör så mycket jag kan. Nej den är manuell men man ska ha rätt nyckel och anten så känner bilen av det så går start spärren av. Vet ej hur jag ska göra eftersom jag inte har bilen som motorn kommer ifrån tyvärr. Tack för prem!
Ahaa du har typ larm/startspärr/imobilizer eller nåt liknande ? Om så är fallet så vet jag faktiskt inte riktigt hur man grejat det.. men du verkar så duktig så det grejar du nog.. om inte så finns kunnigt folk här på forumet
** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Ja det är en massa pill. Har inte ägt en bmw innan så jag är inte alls inne i det. Ja jag gör så gott jag kan . Ska lägga upp en fråga på forumet hur jag ska göra hade jag tänkt .
Ja det hade varigt riktigt snällt om du hade frågat . Det hade varigt himmeln!
Snackade me freddy om de idag, o han sa att han snackat me dig om det och gett dig tips på hur du ska lösa det