Bilspelet GTA4. Allt om detta.

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
31 juli 2012 · 17 378 Inlägg

Alla som spelar detta får dela med sig av sina erfarenheter och tråden fungerar även som "när vi samlas och spelar online-forum"

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
-Bazz3r- Team Breehäng
31 juli 2012 · 1 623 Inlägg

"Bilspel" vet jag väll inte om alla tycker de är men roll

R1 3
└┼┤
2 4
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
31 juli 2012 · 17 378 Inlägg

-BASmannen- skrev:
"Bilspel" vet jag väll inte om alla tycker de är men roll

Poäng där men nog kör man mycket bil...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
-Bazz3r- Team Breehäng
31 juli 2012 · 1 623 Inlägg

Dieselsmurfen skrev:

-BASmannen- skrev:
"Bilspel" vet jag väll inte om alla tycker de är men roll

Poäng där men nog kör man mycket bil...

Haha iallafall jag tycker ju de är roligast så big_smile

För övrigt så har jag klarat ut mitt spel två gånger, och ett tips om man inte klarar nått uppdrag är att kolla hur
man ska göra för att klara de på youtube! smile

R1 3
└┼┤
2 4
Tynnerstroem
31 juli 2012 · 345 Inlägg

Barnsligt kul spel!big_smile

Pidmeister
31 juli 2012 · 163 Inlägg

Vad lirar ni på då?
PS3 eller Xbox? smile

-Bazz3r- Team Breehäng
31 juli 2012 · 1 623 Inlägg

Pidmeister skrev:
Vad lirar ni på då?
PS3 eller Xbox? smile

PS3 smile

R1 3
└┼┤
2 4
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
31 juli 2012 · 17 378 Inlägg

PS3.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Pidmeister
31 juli 2012 · 163 Inlägg

Lägg gärna till mig om ni skulle vara sugna på att lira online någon gång!
PSN: Piddeee

Pierre_r Lastbilsmekaniker
31 juli 2012 · 729 Inlägg

Jag tröttnade på att alltid krascha bilarna i någon taxi som kör ut framför en, så jag flyger mest helikopter och krashar i vägskyltar/träd istället....
Lyckades tillomed att trassla in mig i bergodalbanan som finns i någon "stadsdel"
Stridshelikoptern är roligast att flyga på låg höjd och skjuta med kanonerna.
Är förövrigt ganska omöjligt att flyga helikoper om man råkar tappa stjärtbommen... vet inte hur jag lyckades men den ramlade av och sen var det bara upp och ner som gällde ev någon sväng om man hade tur och som avslutning en krasch + död för mig vilket kanske inte var jättelyckat.

Men hur mycket jag än försöker så har jag aldrig lyckats få 6st efterlysningsstjärnor får max 4 och då har det gått åt många poliser,bilar och vanliga "personer"

-Bazz3r- Team Breehäng
31 juli 2012 · 1 623 Inlägg

Pierre_r skrev:
Jag tröttnade på att alltid krascha bilarna i någon taxi som kör ut framför en, så jag flyger mest helikopter och krashar i vägskyltar/träd istället....
Lyckades tillomed att trassla in mig i bergodalbanan som finns i någon "stadsdel"
Stridshelikoptern är roligast att flyga på låg höjd och skjuta med kanonerna.
Är förövrigt ganska omöjligt att flyga helikoper om man råkar tappa stjärtbommen... vet inte hur jag lyckades men den ramlade av och sen var det bara upp och ner som gällde ev någon sväng om man hade tur och som avslutning en krasch + död för mig vilket kanske inte var jättelyckat.

Men hur mycket jag än försöker så har jag aldrig lyckats få 6st efterlysningsstjärnor får max 4 och då har det gått åt många poliser,bilar och vanliga "personer"

Har du ps3? isåfall skulle vi ju kunna köra online nån dag så ska vi nog kunna se till att bli fullt efterlysta big_smile

R1 3
└┼┤
2 4
Pierre_r Lastbilsmekaniker
31 juli 2012 · 729 Inlägg

Jo jag har ps3 men jag spelar kanske 2-3 gånger varannan månad, så isåfall får du nog säga till innan.

-Bazz3r- Team Breehäng
31 juli 2012 · 1 623 Inlägg

Pierre_r skrev:
Jo jag har ps3 men jag spelar kanske 2-3 gånger varannan månad, så isåfall får du nog säga till innan.

Okej smile Men säg till du när du vill spela, jag spelar oftast flera gånger i veckan så smile

R1 3
└┼┤
2 4
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
31 juli 2012 · 17 378 Inlägg

Pierre_r skrev:
Jo jag har ps3 men jag spelar kanske 2-3 gånger varannan månad, så isåfall får du nog säga till innan.

Namn på PSN network?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Pierre_r Lastbilsmekaniker
31 juli 2012 · 729 Inlägg

Det var så längesen jag var inne, men jag tror det är Pierre-r89 eller nått sånt. Ska kolla det senare.

aha_100
31 juli 2012 · 535 Inlägg

Det är skitkul när man är ett gäng polare och alla blir efterlysta för att sedan okupera ett hus och stå med tunga vapen och försvara sig mot poliserna och se hur länge man håller ut big_smile


Vi brukade också ta ett gäng hummrar och åka ut på safari. Finns ju några roliga sträckor man kan köra, tex efter kusten på tredje ön. Aslätt att man trillar i sjön tongue

Det var länge man spelade nu men förhoppningsvis är det inte så lång tid kvar till 5an släps som kommer utspela sig i san andreas! big_smile

LordLife
1 augusti 2012 · 998 Inlägg

En annan kul lek är att alla startar i ena änden av stan och ska sen ta sig till andra sidan. Först dit vinner. Bara bil gäller men sedan är allt tillåtet.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
aha_100
1 augusti 2012 · 535 Inlägg

LordLife skrev:
En annan kul lek är att alla startar i ena änden av stan och ska sen ta sig till andra sidan. Först dit vinner. Bara bil gäller men sedan är allt tillåtet.

Tråkigt om en hittar infernus eller sultan RS  och den andra typ nån sabre bara tongue


att rejsa efter kajjerna är sjukt kul å!

Senast redigerat av aha_100 (1 augusti 2012)

-Bazz3r- Team Breehäng
1 augusti 2012 · 1 623 Inlägg

aha_100 skrev:

LordLife skrev:
En annan kul lek är att alla startar i ena änden av stan och ska sen ta sig till andra sidan. Först dit vinner. Bara bil gäller men sedan är allt tillåtet.

Tråkigt om en hittar infernus eller sultan RS  och den andra typ nån sabre bara tongue

Körde ett sånthär "riktigt" race med ett gäng förrut, och då körde vi med supersportbilar, men min gick sönder och började brinna såg jag behövde byta, de tråkiga va bara de att enda bilden som fanna på den gatan va en glassbil lol Kom liiite efter tongue

R1 3
└┼┤
2 4
-Bazz3r- Team Breehäng
1 augusti 2012 · 1 623 Inlägg

aha_100 skrev:
Det är skitkul när man är ett gäng polare och alla blir efterlysta för att sedan okupera ett hus och stå med tunga vapen och försvara sig mot poliserna och se hur länge man håller ut big_smile


Vi brukade också ta ett gäng hummrar och åka ut på safari. Finns ju några roliga sträckor man kan köra, tex efter kusten på tredje ön. Aslätt att man trillar i sjön tongue

Det var länge man spelade nu men förhoppningsvis är det inte så lång tid kvar till 5an släps som kommer utspela sig i san andreas! big_smile

Håller med! Bland de roligaste man kan göra online! smile
Men jag har aldrig hittat en Hummer när jag kört online hmm

R1 3
└┼┤
2 4
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang