haha ja om man hade den tiden och kunna lära mej allt så hur mycket tro du den kommer ge 2kg tryck? min ligger på 2 nu.. när man startar igång bilen så
haha ja om man hade den tiden och kunna lära mej allt så hur mycket tro du den kommer ge 2kg tryck? min ligger på 2 nu.. när man startar igång bilen så
det är faktiskt inte så svårt att lära sig, ja trodde det med men det visa sig vara enklare än förväntat ingen aning men den är ju ställbar så kan ju välja
Hur höjer man bensin trycket? eller så att bilen får mer bensin?
Köper ställbar BTR eller trycker ihop klockan/BTR
Okej, och klockan är? tänkt o göra det på en gammal bil jag har hemma men inte tänkt lägga pengar på det.. för det måste man väl inte?
klockan är original BTR= Bränsletrycks regulator, kärt barn har många namn. Nope inge pengar behövs bara trycka ihop den lite. Men inte alltid det blir bra.
Okej, och klockan är? tänkt o göra det på en gammal bil jag har hemma men inte tänkt lägga pengar på det.. för det måste man väl inte?
klockan är original BTR= Bränsletrycks regulator, kärt barn har många namn. Nope inge pengar behövs bara trycka ihop den lite. Men inte alltid det blir bra.
TS: Hur fick du rent alla dom oljiga/rejält smutsiga sakerna på smidigast sätt? Jag tycker att jag får spotta o gnugga utav bara h_lvete för att det ska försvinna! Okay lite avfettning använder jag, men det gör ju ingen större nytta
"Never argue with an idiot because he will drag you down to his level and beat you with experience."