hur långt? hört något om 250hk men inte mer, kanske klarar ännu mer?
Svårt att säga, men en hel del säger att stakarna håller till 300hk och kolvarna ännu mer.
då kan man ju kräma på mera laddtryck, kanske komma upp i 230 hk eller något
jag har hört att de ska finnas bilar som är bänkade med så mycket som runt 600 häst o med original kolvar. låter otroligt. själv har man åkt i en lite uppskrämd 940 turbo må ca 450 hk och original kolvar!
Svårt att säga, men en hel del säger att stakarna håller till 300hk och kolvarna ännu mer.
jag har hört att de ska finnas bilar som är bänkade med så mycket som runt 600 häst o med original kolvar. låter otroligt. själv har man åkt i en lite uppskrämd 940 turbo må ca 450 hk och original kolvar!
Köp bredbandslambda och håll koll på allt, så kan ni köra bra mkt effekt ur original delar.
Köp bredbandslambda och håll koll på allt, så kan ni köra bra mkt effekt ur original delar.
ja men en så funker ju tyvärr inte perfekt alla gånger heller
ja men en så funker ju tyvärr inte perfekt alla gånger heller
köper du en riktig så! och ett riktigt sprut och en som kan mappa!
mycket fint arbete! jag skulle också vilja renovera en motor och hinka i bilen, synd att varken kunskap eller ekonomi finns
tack så mycket det är bara att köpa en motor och börja ja kunder ingen ting när ja börja men med en Haynes handbok och google har även ja lyckats när ja byggde min motor hade ja 3000 kr i månaden att leva och bygga motor på
ja tänkte höra om ni läsare har några bra tips på spridare som passar etanol och har bättre flöde, finns ju r-spridare vet ja, men vad finns det mer för alternativ ?
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D