Syftet med detta projektet är att få en riktigt fin bil t nästa sommar som jag tänkt ställa ut och glida runt i , finns nog inte så mycket mer att säga ! :)
Första bilden tagen, fått av motorhuv, front, och skärm.. även lampor runt om inkl blinkers borta, börjat ta bort lister och ska börja på i motorrummet dom närmsta dagarna. Bild på den nya skärmen, blinkers och front kommer komma upp så småningom !
Har lyckats rädda motorhuven, så där sparar jag dom pengarna och lägger det på andra roliga saker, t.ex trim?? Imorn ska jag till mekonomen och köpa maskeringstejp eller hur f*n det nu stavas, slippapper m.m och börja matta ner lacken, vet inte vad jag ska ha för front än, har lite svårt att bestämma mig men kom GÄRNA med förslag!
Hade vart guld om ni kunde komma med förslag på vilken färg jag ska ha på bilen oxå! allt för idag... ingen bild tyvärr
Hmm.. Tror du verkligen att "del sol" passar i mörk orange? Visst man måste ju se det i verkligheten först , men känns lite sisådär med bilden man får i huvudet. Men kör på vad du tror passar bäst!
Min nya skärm! blev även lite jobb med den, där fanns inget hål för sidoblinkersen så det fick jag mäta ut och skära ut på ett ungefär, men bra blev det!
Nya fälgar blir det, något i stil med dom på bilden, jag har en ny front hemma snart coilovers har jag på Den färgen som på bilden är grymt snygg, vad heter den färgen??
Jaha, det vart ett tag sen jag la upp något här nu, lat som jag är, men det har blivit lite mer gjort på bilen nu, väntar bara på den nya fronten och sidorna till den sen är det lackering som gäller:)
ska försöka göra så gott jag kan med att uppdatera detta så fort jag gjort något!