Syftet med detta projektet är att få en riktigt fin bil t nästa sommar som jag tänkt ställa ut och glida runt i , finns nog inte så mycket mer att säga ! :)
Då har jag ÄNTLIGEN fått beställt och fixat rätt front, sidor och bakspoiler, vill ju inte att bilen ska se ut som en RIKTIGT plastraket heller men jag hoppas på att detta skall bli bra även pratat med en firma som lackerar, goda förhoppningar om att det mesta kommer vara klart till sommarn Även plockat ur rutor m.m och de sista ur dörrarna nu så nu är det bara att fin slipa det sista och börja lacka bagageutrymmet
Lägger upp bild när jag fått hem det, kan inte lägga bild på den för något skit.. nej jag vet jag är inget data snille haha, men det blir inte en massa klabb med STORA fula kjolpaket runt om jag lovar fronten ser nästan ut som orginal tror det kommer bli riktigt snyggt
Håller med dig där till 100, älskade verkligen den som den var men då det skedde en olycka vart jag tvungen att fixa massa, så tänkte prova ny lack och front märker som sagt hur det blir
Håller på att få dit den nya fronten, lite besviken är jag då den såg lite annorlunda ut på bilden, ska lacka allt och fixa så man får se den i helhet sen, får se senare vad alla tycker om fronten, men tror jag ska skaffa en ny orginal front igen! även bakdelen passade perfekt, som sagt nu väntar jag på att få en tid till lackering sen blir det många fina bilder på hur allt blev när den är hel igen!