STULEN Saab 900 2.0T i Växjö 19/8

Ordningsmannen
20 augusti 2012 · 91 Inlägg

Ja det får vi verkligen hoppas! Bilen verkar kunna vara i Göteborg, förövaren verkar vara därifrån iaf. Så håll ögonen öppna!
Mvh

940_44
20 augusti 2012 · 850 Inlägg

bor i göteborg kan hålla ögonen öppna runt angered hisingen frölunda bäckebol och lite såna ställen men  som sagt  du skulle åkt med det brukar man alltid göra i såna tillfällen!!!

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
20 augusti 2012 · 14 058 Inlägg

Ordningsmannen skrev:
Fick idag min Saab stulen när jag skulle sälja den, dom skulle provköra den o kom inte tillbaka... Vet att jag var trög som inte åkte med osv. Så nu skulle jag uppskatta om ni håller ögonen o öronen öppna efter bilen eller eventuellt delar från den här bilen, borde inte vara skitlätt att sälja då det mesta utmärker sig
Stölden skedde i Växjö den 18/9 klockan ungefär 18:40.

Länk till bilen ---> http://www.garaget.org/?car=97107

Så hör ni eller ser nått, så tveka inte att höra av er på 0702370590 eller här på garaget

Mvh Johannes

Ja, den Saaben ser allt lite annorlunda ut mot en "vanlig" Saab. Det enda dom kan göra är väl att få den utomlands eller sälja delar. Men vissa delar såg rätt svårsålda ut då dom utmärker sig lite. Var alla slutsteg och högtalare med som var på bilderna? Hoppas den kommer tillrätta. Fan att inte folk kan hålla fingrarna borta från saker som inte är deras.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
TooS Hjultomte
20 augusti 2012 · 1 500 Inlägg

Den bilen dom kom i? Eller du mötte upp dom?

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Ordningsmannen
20 augusti 2012 · 91 Inlägg

Jag mötte upp dom, och då var dom redan på plats.. så jag såg inte om dom kom till fots eller med annan bil.
Hoppas på att dom bara "tar det dom vill ha" och ställer bilen så någon/polisen hittar den!
Mvh

Vw-Andreas
20 augusti 2012 · 633 Inlägg

om dem är i göteborg så har dem kommit långt utan att någon sätt dem


men jag håller ögonen öppna här i ljungby

Volvo 740 "militery" (1988)
Volvo s60 (2003)
Turbotoken
20 augusti 2012 · 80 Inlägg

Kan du lämna ut signalement på dom ?

Gnussen
20 augusti 2012 · 15 Inlägg

Var uppe i varberg en runda i går kväll.. Kan nästan svära på att jag mötte den bilen, Tänkte ändå att Den där 900:an känner jag igen! sad Attans att man inte visste om detta då!

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
20 augusti 2012 · 14 058 Inlägg

Turbotoken skrev:
Kan du lämna ut signalement på dom ?

Jag undrar om man får göra så p.g.a PUL, sajtmoderatorerna kan säga ifrån.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Turbotoken
20 augusti 2012 · 80 Inlägg

Vettemannen skrev:

Turbotoken skrev:
Kan du lämna ut signalement på dom ?

Jag undrar om man får göra så p.g.a PUL, sajtmoderatorerna kan säga ifrån.

/Benny

Jag har redan namnet på killen . Så om tex signalement kan han PM:a om de vore så . Försöker bara hjälpa till så asen åker fast!

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
20 augusti 2012 · 14 058 Inlägg

Turbotoken skrev:

Vettemannen skrev:

Turbotoken skrev:
Kan du lämna ut signalement på dom ?

Jag undrar om man får göra så p.g.a PUL, sajtmoderatorerna kan säga ifrån.

/Benny

Jag har redan namnet på killen . Så om tex signalement kan han PM:a om de vore så . Försöker bara hjälpa till så asen åker fast!

Jo, det är helt rätt, de ska åka fast. Men det är nog bättre att ta sånt här via mail eller PM. Jag kallar det respektlöshet och göra som dom gjorde.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Alex-s Bakhjulskrafs
20 augusti 2012 · 1 479 Inlägg

länka din tråd på flashback smile

BMW 325 "m50b28 Turbo" (1992)
Turbotoken
20 augusti 2012 · 80 Inlägg

Länkar enbart till Flashback om denna bil .

https://www.flashback.org/showthread.ph … #p38932082

Turbotoken
20 augusti 2012 · 80 Inlägg

Vettemannen skrev:

Turbotoken skrev:

Vettemannen skrev:

Jag undrar om man får göra så p.g.a PUL, sajtmoderatorerna kan säga ifrån.

/Benny

Jag har redan namnet på killen . Så om tex signalement kan han PM:a om de vore så . Försöker bara hjälpa till så asen åker fast!

Jo, det är helt rätt, de ska åka fast. Men det är nog bättre att ta sånt här via mail eller PM. Jag kallar det respektlöshet och göra som dom gjorde.

/Benny

Därav tar ja de med killen som vart av med bilen direkt

Laajd
20 augusti 2012 · 2 Inlägg

du har ju namn och adress? bara och åka hem till killen med 5grabbar och slå/hota tills du får tillbaka den ??

Gnussen
20 augusti 2012 · 15 Inlägg

Varför inte då vara på den säkra sidan istället! Om låtsäga han bor i hus.. Ringa till någon granne lite längre bort på gatan & höra om denne har sett ngt misstänksamt först.. Eller det är dumt kanske..

Turbotoken
20 augusti 2012 · 80 Inlägg

Gnussen skrev:
Varför inte då vara på den säkra sidan istället! Om låtsäga han bor i hus.. Ringa till någon granne lite längre bort på gatan & höra om denne har sett ngt misstänksamt först.. Eller det är dumt kanske..

det är lägenheter . Ringa nån granne låter som en bra ide

Gnussen
20 augusti 2012 · 15 Inlägg

Okej.. Ja isåfall ska man nog välja att ringa en äldre dam eller herre! Risken om det är yngre kan ju vara att dom ifråga, varnar tjuv-asen!..

Turbotoken
20 augusti 2012 · 80 Inlägg

Gnussen skrev:
Okej.. Ja isåfall ska man nog välja att ringa en äldre dam eller herre! Risken om det är yngre kan ju vara att dom ifråga, varnar tjuv-asen!..

Killen ifråga är 33 år gammal så ja hoppas innerligt att idioten får sitt straff

Gnussen
20 augusti 2012 · 15 Inlägg

Ja att personen i fråga är 33år vet jag också!.. Han kommer nog med säkerhet att få sitt straff!..

Turbotoken skrev:

Gnussen skrev:
Okej.. Ja isåfall ska man nog välja att ringa en äldre dam eller herre! Risken om det är yngre kan ju vara att dom ifråga, varnar tjuv-asen!..

Killen ifråga är 33 år gammal så ja hoppas innerligt att idioten får sitt straff

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang