Eftersnack: Linköpingsträffen 25/8-12

Puffen92 DinoSaurie
25 augusti 2012 · 216 Inlägg

Ja! Upp med Bilder och kommentar å ja allt va ni vill dela med er om!
Helst inte dem privata delarna wink

Senast redigerat av Puffen92 (25 augusti 2012)

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
Dirtymike
25 augusti 2012 · 1 532 Inlägg

Mkt folk, tråkigt att det hade regnat.
Och sen burna om ni vill det men FÖRFAN släpp gasen sen o åk inte på parkeringen i 70 blås så man behöver kasta sig från vägen.

Jeep J20 (1978)
dengus Bilplastreperatör
26 augusti 2012 · 87 Inlägg

Eller som polaren som blev påkörd på parkeringen för idioter måste gasa bland allt folk när det desutom är blött så han har noll chans att stanna...

Torpen
26 augusti 2012 · 72 Inlägg

Det är tur att går en buss precis utanför Rusta. Den blir det till nästa Linköpingsträff...

Volvon91
26 augusti 2012 · 10 Inlägg

Lämna alkoholen hemma... Inte kul att komma fram till bilen när några snorungar står och häller ut skiten och spottar på motorhuven...

Volvo V40 T4 "Källan" (1998)
Pim_Pim
26 augusti 2012 ·

Den värsta träffen hittills ?

Chaoticc
26 augusti 2012 · 78 Inlägg

Mja denna gång tycker ja inte vart så himla rolig..mkt pga av vädret såklart.
Men måste nog hålla med en föregående talare..bränn gärna men håll hastigheten nere på parkeringen fortsätter det som idag så är det bara en tidsfråga..

Volvo 240 GL "Volvo 240 B5204T" (1987)
Nissan 300ZX "Fairlady" (1991)
Nissan Skyline R33 GT-S M-Spec "7Sins Edition" (1998)
SpeedManiac
26 augusti 2012 · 49 Inlägg

I övrigt så va de en riktigt bra träff! Längtar redan efter mera! smile

BoB__
26 augusti 2012 · 231 Inlägg

Rätt rolig träff. Dock var det rätt tråkigt väder. Och som alla andra säger håll er till Rusta parkeringen om ni ska leka och kör inte som idioter där alla står parkerade.

"Har du inte hyfs nog att ljuga?"
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."
Toyota Celica Supra "Mkii" (1986)
Ford Focus ST "Pendlarn" (2007)
volvo740glt16v
26 augusti 2012 · 151 Inlägg

Var väll helt okej träff med tanke på vädret som sakt. smile hoppas jag bjöd på lite underhållning med min vita 740 smile)

Volvo 740 16v Turbo "601hk-760nm" (1988)
Jonnybcool
26 augusti 2012 · 744 Inlägg

Första träffen jag varit på sen 2-3 år tillbaka och det första som händer när man åker in på parkeringen är att man håller på att bli påkörd för att det är sååå kul att sladda där man inte bör göra de, och samma visa när man ska åka därifrån då det kommer nån i 70 blås bland folk och bilar.

Familjefar som är så uppmärksammade man ju att folk hade med sig sina barn och då känns det väl väldigt självklart att man kan väl åtminstone sköta sig vad det gäller att köra som folk bland bilarna. Får ett barn för sig att springa ut mellan en bil och olyckan är framme är det nog inte så jävla roligt längre. Jag är glad att jag inte hade mina ungar med mig i alla fall. Man ska väl kunna gå runt och kika på bilarna i lugn och ro utan att kramphålla i ungarna och se sig över axlarna hela tiden för att inte bli påkörd. Vill man leka gör man det på avsedd plats, behöver inte vara svårare än så.

Jag vet inte om jag börjar bli gammal men så känner jag i alla fall....

[Turbolover]
phettbengt
26 augusti 2012 · 36 Inlägg

Jonnybcool skrev:
Första träffen jag varit på sen 2-3 år tillbaka och det första som händer när man åker in på parkeringen är att man håller på att bli påkörd för att det är sååå kul att sladda där man inte bör göra de, och samma visa när man ska åka därifrån då det kommer nån i 70 blås bland folk och bilar.

Familjefar som är så uppmärksammade man ju att folk hade med sig sina barn och då känns det väl väldigt självklart att man kan väl åtminstone sköta sig vad det gäller att köra som folk bland bilarna. Får ett barn för sig att springa ut mellan en bil och olyckan är framme är det nog inte så jävla roligt längre. Jag är glad att jag inte hade mina ungar med mig i alla fall. Man ska väl kunna gå runt och kika på bilarna i lugn och ro utan att kramphålla i ungarna och se sig över axlarna hela tiden för att inte bli påkörd. Vill man leka gör man det på avsedd plats, behöver inte vara svårare än så.

Jag vet inte om jag börjar bli gammal men så känner jag i alla fall....

Du behöver inte känna dig ensam, det finns idioter och kommer alltid finnas idioter som inte vet vad sunt förnuft är, utan ska verka så "coola" inför sina "coola" kompisar. Fattar ju vilken jävla idiot som helst att man inte kör så bland bilar om det finns lite innanför pannbenet.

Mitox89
26 augusti 2012 · 11 Inlägg

höll på o bli överkörd ja också! men de finns en stor parkering där man leker! varför inte hålla sig till den !!!!
Den parkeringen dög gott till mej iaf! hoppas på lite bilder nu!

jok3 Lastbilsschaffis
26 augusti 2012 · 886 Inlägg

Det vart ju mer lek denna gång just pga regnet då fler bilar klarade av att sladda. Men det är ju fortfarande oansvarigt att göra det mellan alla bilar o allt folk.

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Volvo_Taz_240
26 augusti 2012 · 40 Inlägg

Kändes som det va rätt lite bilar denna gång?! sad

Sen är ju inte bara problemet att endel ska hålla på där allt folk är, även när det körs därifrån på stora vägarna o i rondellerna...
Är ju detta som gör att polisen kommer direkt, o att de sen kommer vara som hökar ifall det inte sköts!!

Sen vart jag lite chockerad på denna träff......

Träffade på ett gäng som stod o slängde ut glasflaskor där bilarna körde samt försökte bryta av ett träd mm...
Polaren gick fram o sa till.... Då fick han slängt i ansiktet att de som leker o burnar förstör så de skulle förstöra för dom!!!! yikes
Har de poppat upp ngn jä**a motståndsrörelse mot bilträffar elr va f*n gör då sånt folk på en bilträff????
Är ju inte så kul att byta däck för att några idioter ska kasta glas på vägen o parkeringen.....

I övrigt va det rätt bra träff tycker jag.
Ser fram mot nästa

Lite kort & film kommer upp strax..

Kvinnor är som dockor,man kan leka med dom,slänga dom när man vill.
Men vet du vad? Riktiga män leker inte med dockor...
newk
26 augusti 2012 · 42 Inlägg

Den här träffen kändes mer som en festival. Mycket fylla pga stadsfesten kanske?
Inte alls lika städad som tidigare tillfällen.

Men "efterfesten" vägde upp det ganska bra ändå smile

_Rille
26 augusti 2012 · 623 Inlägg

första träffa i år med min gtr och det regnar... det var ett minus men tyckte ändå helheten var bra.
mycket trevligt folk.

Sen undrar jag hur killen som vart påkörd av en blå Subaru Impreza Sti mår i knät idag??

nismo
Danneeandersson
26 augusti 2012 · 332 Inlägg

Mitox89 skrev:
höll på o bli överkörd ja också! men de finns en stor parkering där man leker! varför inte hålla sig till den !!!!
Den parkeringen dög gott till mej iaf! hoppas på lite bilder nu!

Iskallt när civilsnuten kom och du parkerade och gick därifrån, haha stort +! wink

Audi A4 2.0 TDI Quattro "Proline" (2011)
BMW 525 Touring "Herrgårdsturbon" (1995)
Never0nline
26 augusti 2012 · 71 Inlägg

Riktigt jävla dåligt när folk kör som idioter!!! Fick själv hoppa åt sidan för att inte bli på körd av en blå Impreza som sen körde in i min polare som inte var lika vaken. Vad fan tänker folk med?! Ingen vill ha blod på samvetet!!!

Annars en riktigt bra träff smile

Saab 9-3 Turbo X "Aero V6" (2008)
_Rille
26 augusti 2012 · 623 Inlägg

Never0nline skrev:
Riktigt jävla dåligt när folk kör som idioter!!! Fick själv hoppa åt sidan för att inte bli på körd av en blå Impreza som sen körde in i min polare som inte var lika vaken. Vad fan tänker folk med?! Ingen vill ha blod på samvetet!!!

Annars en riktigt bra träff smile

Jag när han vart på körd... gick det bra med han såg ut som han fick lite ont i knät..

nismo
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang