Baslåda fail idag med... Började dra kablar för att stoppa i min dubbla 12" nu lagom tills BR... Men nä, då passar den inte och jag försöker på alla sett vilja få den att passa men någonstans får man inse att det inte går... Så då tänkte jag att den dubbla 10" kanske kan passa, men NÄ inte det heller... Så jag suckade djupt med gråten i halsen efter en dag med besvikelser att "jag får la köpa en ny bas så... Kul...." Min sambo försöker lugna mig och komma på lösningar men när man bara är ledsen trött hungrig och hela dagen bara varit skit seg så orkar man fan inte lyssna på fakta eller på tips för den delen....
Men fortsätter att försöka dra kablarna. Men skruva, dra lister och samtidigt lysa med en mobiltelefon i en carport ungefär lika bred som en barnrumpa tappar man lätt tålamodet....
Men imorn ska jag pysa på äventyr och förshoppningsvis shoppa en längre hydralikslang så att jag kan flytta upp lufttanken från reservhjulsbaljan och koppla allting som det ska vara... Men det får bli imorn det!
Umadbro?