jo det känns som om jag kommit en bit på vägen nu. sitter just nu spanar på nya fälgbanor till i bak. tanken var att beställa 3" breda men i shopparna finns det bara 2,75 eller 3,25. Får se vad det blir för nått skoj!
Hur har du gjort med bromsrören under bilen?!?. Såg att du hade 2 Tkors? Känns fel. Kör du inte broms systemet igenom handbromsen bara? Eller har du backventil?
Hur har du gjort med bromsrören under bilen?!?. Såg att du hade 2 Tkors? Känns fel. Kör du inte broms systemet igenom handbromsen bara? Eller har du backventil?
LE FÖCK!!
det e fel kopplat..Nu när du sa det så kom jag på det själv..byta ut t-korsen mot skarvar i stället.
Tack för att du sa det..hade kliat mej i huvudewt många gånger innan jag fattat vad som var felet!
LE FÖCK!!
det e fel kopplat..Nu när du sa det så kom jag på det själv..byta ut t-korsen mot skarvar i stället.
Tack för att du sa det..hade kliat mej i huvudewt många gånger innan jag fattat vad som var felet!
Ibland är det förjävla bra med projekt tråd . Jag hade inte velat ha extra skarvar men det är upp till dig (fler källor för läckage
LE FÖCK!!
Ibland är det förjävla bra med projekt tråd . Jag hade inte velat ha extra skarvar men det är upp till dig (fler källor för läckage
blir att byta ut t-korsen först o testa att lufta..blir det strul med lägage så byter jag ut skarvarna till rör i stället.
I morgon blir det meck ett tag.. Blir att montera på mina bakre ok som e nymålade. Sen försöka sig på att fixa allt i bak..typ fuelcell o pump mm.. Så allt kommer på plats!!
Började lite med soppasystemet nu när jag e typ klar med bakvagnen. Kollade lite på vart fuelcellen skulle stå o måttade lite för mina slangar för soppan samt kolla alla kopplingar som jag kommer att behöva.
Här kommer lite bilder..
Gjorde klart det sista med bromsarna i bak..ser jävligt nice ut nu!
Hade koppplat in min hydraliska handbroms fel..så jag tog bort t-korsen o ersatte dom med vanliga skavar.