Sådär, tillbaka efter några timmar i garaget med Nicklas. Blev mest snack men lite fixade vi iaf..
Började med att dra nya pressade bränsleledningar och bultade dit pump med filter etc.. Så nu är det bara pressade slangar till hela soppasystemet.
Sedan lossade vi hela fronten på bilen med kylare etc..
Därefter så bestämde vi oss för att bromsservot får ryka! Blir stående pedalställ istället. Mest för att göra plats åt grenrör..
Före:
Efter:
Så nu säljs hela bromsservot med fästen och stag från pedalerna till bromsservot. 1300:- Bara bulta dit i din E30 och se glad ut! Har körts med och det fungerar!
Därefter så lossade vi grenrören så inom en väldigt snar framtid kommer vi börja snida ihop rörverket (grenrören) NU BÖRJAR DET ROLIGA!!! När allt annat tråkigt är klart så som bussningar och bromsrör och annat skit..
Fan va nice, men ser inte växelspaken ut som en di.......
Med min har det inte hänt ett skit, måste ut och göra något nu. Börjar klia lite i mekar fingrarna.
Dildo;) haha, jo men sjukt skön kändes den när jag sätt i provväxlade. va fan fredde nu får du mecka klart den när jävla Volvo skiten ..Har en tematröja till dej i lägenheten som du ska få sv mej sen.
Ha ha,jo. Skulle ut idag, men vaknade sjuk som fan Ska försöka ut imorgon, sen ska en polare hjälpa mig att fixa allt plåt jobb. Så får hoppas att det går framåt nu.
blir att jobba på nu så det händer nått med bilfan ..du måste ju vara skumt dagen på att få åka lite bil nu eftersom den bara har varit pallbocksräser ett långt tag nu!. jobba på med skiten nu så det händer nått skiten med bilfan!!
Någon som har tips på prisvärt stående pedalställ? 3000kr Max!!
Om du VÄNTAR lite ! Sponns på G Hör av mig sen med priser.
Vet du vilka storlekar du ska ha på cylindern?
Fan såg att du hade ringt..tog en dusch precis.
Sponsring..ok, har vi fått några klartecken om när det eller om det blir nått. Jag har inte direkt bråttom så jag kan vänta. Vet inte viken strl jag ska ha på cylindrarna.. Måste läsa mej på lite mera om vad man ska använda för nått.
fick hem några nya klibbor som jag satte på bilen..vart ganska brafaktiskt, Känns som om bilen får mera liv nu med klibborna. Här e några bilder på dom nya klibborna som akte på bilen
1st Barbietaxt
Störtsköön klibba tycker jag!..måste beställa en kalle som pissar på den bara:D
Självklar några teamdekaler..blir nog en på huven istället för vid rutan som jag tänkte
Fick även ett nytt skattemärke;)
Sen gjorde jag klart instrumentpanelen..återstår nu bara att kolla mätarna!:cool: