Bmw e30 m62b44turbo

Team Havajji Racing BYGGER E30 MED ÖVERLADDAD M62B44/ mappad o går som fan!!
  • 182 Följare
  • 194 553 Visningar
  • Projektet avslutat 24 december 2015
zelica
14 september 2012 · 293 Inlägg

Iveskold skrev:
fräckt big_smile prem

Japp..fräckt som fan!lol

TEAM NORTHSIDE RACING
BYGGER SNABB AUDI 80Q!
Audi 90 quattro "90tq" (1986)
zelica
14 september 2012 · 293 Inlägg

Low skrev:

zelica skrev:
Mejlade bakaxel.se igår o bad dem ta fram en koppling till mej..inväntar svar. Antar att inte m5 kopplingen pallar med så mycket effekt.

Håller på o kollar runt efter bra coilovers till hinken..är det någon som har koll på vart man kan köpa bra o till rätt pris en uppsättning coilovers?

Jag köpte ett par billiga coils för 2.4k, men jag kör ju "Normalt". Svårt och tro att dem håller tills denna smile?
Men dom funkar kanon:)

mjoo..har kollat på dessa billighetsvarianter men tror inte dessa kommer att hålla. Har kollar på D2,BC och K-sport..skulle helst vilja hitta nått beggat som någon säljer. vill lägga pengar på motor just nu!

TEAM NORTHSIDE RACING
BYGGER SNABB AUDI 80Q!
Audi 90 quattro "90tq" (1986)
Low
14 september 2012 · 3 311 Inlägg

zelica skrev:

Low skrev:

zelica skrev:
Mejlade bakaxel.se igår o bad dem ta fram en koppling till mej..inväntar svar. Antar att inte m5 kopplingen pallar med så mycket effekt.

Håller på o kollar runt efter bra coilovers till hinken..är det någon som har koll på vart man kan köpa bra o till rätt pris en uppsättning coilovers?

Jag köpte ett par billiga coils för 2.4k, men jag kör ju "Normalt". Svårt och tro att dem håller tills denna smile?
Men dom funkar kanon:)

mjoo..har kollat på dessa billighetsvarianter men tror inte dessa kommer att hålla. Har kollar på D2,BC och K-sport..skulle helst vilja hitta nått beggat som någon säljer. vill lägga pengar på motor just nu!

Helt klar. Kör på kvalites annars blir det ju dyrare i slut ändad. Ska bli kul och se hur den blir smile

zelica
15 september 2012 · 293 Inlägg

Christian_N skrev:
Nu jävlar ska det laddas på 2st E30 V8or big_smile

självklart..hoppas vi får klart bilarna till nästa sommar bara!

TEAM NORTHSIDE RACING
BYGGER SNABB AUDI 80Q!
Audi 90 quattro "90tq" (1986)
zelica
16 september 2012 · 293 Inlägg

ska bygga om till 5bult nu..har ett par 18" compomotive fälgar som jag ska köpa..är o har varit mina drömfälgar på e30 sitter sååå sjukt bra på dessa bilar..åker o hämtar dom nästa fredag påvägen hem från Norge.
Dom e beggade så jag ska låta en kompis få blästra dem sen blir det nog att lämna in på riktning o uppfräshning. ska vara i nyskick sen!
https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10112/10112-a0f7c6912135bc5d5125d1e213479695.jpg

TEAM NORTHSIDE RACING
BYGGER SNABB AUDI 80Q!
Audi 90 quattro "90tq" (1986)
Christian_N
16 september 2012 · 663 Inlägg

Kommer bli bra som fan med dom fälgarna!

zelica
16 september 2012 · 293 Inlägg

Christian_N skrev:
Kommer bli bra som fan med dom fälgarna!

vaken fortfarande? ..hahah
låter som en jävla massa 740is är ute o köra..brummar som fan när dom drar förbi här utanför.

TEAM NORTHSIDE RACING
BYGGER SNABB AUDI 80Q!
Audi 90 quattro "90tq" (1986)
Christian_N
16 september 2012 · 663 Inlägg

zelica skrev:

Christian_N skrev:
Kommer bli bra som fan med dom fälgarna!

vaken fortfarande? ..hahah
låter som en jävla massa 740is är ute o köra..brummar som fan när dom drar förbi här utanför.

Jo jag vet, hör det också.. Nån jävel som basar också haha.. Nej sova nu så vi orkar upp imorgon.. Måste tjäna ihop pengar till dubbelturbo! wink

zelica
16 september 2012 · 293 Inlägg

Christian_N skrev:

zelica skrev:

Christian_N skrev:
Kommer bli bra som fan med dom fälgarna!

vaken fortfarande? ..hahah
låter som en jävla massa 740is är ute o köra..brummar som fan när dom drar förbi här utanför.

Jo jag vet, hör det också.. Nån jävel som basar också haha.. Nej sova nu så vi orkar upp imorgon.. Måste tjäna ihop pengar till dubbelturbo! wink

yes yes..chefen!
frulle kl 9 i morgon.

TEAM NORTHSIDE RACING
BYGGER SNABB AUDI 80Q!
Audi 90 quattro "90tq" (1986)
Racerpatrick
16 september 2012 · 198 Inlägg

Får ta och följa detta! Är inte en sådan BMW fantast men börjar gilla bilarna o motorerna! smile
Hur mycket häst satsar du på?

Turbo är ett måste!
Volvo V70 T5 "Blixten" (1997)
zelica
16 september 2012 · 293 Inlägg

Racerpatrick skrev:
Får ta och följa detta! Är inte en sådan BMW fantast men börjar gilla bilarna o motorerna! smile
Hur mycket häst satsar du på?

ska väl försöka mej på 600-700hk..runt 1bar i ladd så grejerna håller:D

TEAM NORTHSIDE RACING
BYGGER SNABB AUDI 80Q!
Audi 90 quattro "90tq" (1986)
Matias_M7
18 september 2012 · 57 Inlägg

Underbart projekt, stor överladdad motor i en liten bil kan ju bara inte bli fel smile

Prem lagd..

Christian_N
18 september 2012 · 663 Inlägg

Matias_M7 skrev:
Underbart projekt, stor överladdad motor i en liten bil kan ju bara inte bli fel smile

Prem lagd..

Jag håller helt med dig smile

zelica
18 september 2012 · 293 Inlägg

Matias_M7 skrev:
Underbart projekt, stor överladdad motor i en liten bil kan ju bara inte bli fel smile

Prem lagd..

tackar så mycket..just nu så väntar jag in pengar så jag kan lägga en fet beställning på massa vilja ha saker så man kan börja bygga på aset!!
Har beställt nya bussningar till fram o bakvagnen nu i alla fall, sen ska jag åka o hämta min mtech I vinge i helgen tror jag.

ska ta lite mer bilder sen på bygget då jag kommer hem från Norger..ska ge den vidriga motorn en sista chans med att kötta i traktorolja o se om det låter annorlunda..även ta en tur till returbilen vid v-ås o se om dom kankse inte har någon m60 motor ståendes..

TEAM NORTHSIDE RACING
BYGGER SNABB AUDI 80Q!
Audi 90 quattro "90tq" (1986)
Christian_N
18 september 2012 · 663 Inlägg

Ska du skita i M62 och köra M60 nu?

zelica
18 september 2012 · 293 Inlägg

nej nej..men m60 eller m62 whatever;)

TEAM NORTHSIDE RACING
BYGGER SNABB AUDI 80Q!
Audi 90 quattro "90tq" (1986)
Christian_N
18 september 2012 · 663 Inlägg

zelica skrev:
nej nej..men m60 eller m62 whatever;)

It´s okey, no problem.. We can fix that wink

Kalasgasarn
19 september 2012 · 937 Inlägg

premalagd! inte så många som konventera bmw 8or! tongue

Ford Galaxie 500 "Pilsnern" (1967)
Noxxer
19 september 2012 · 1 482 Inlägg

Jag kan blästra fälgarna åt dig. Fast det har du kanske redan räknat med...? smile

BLT Service
Theracords Music Label
zelica
19 september 2012 · 293 Inlägg

Noxxer skrev:
Jag kan blästra fälgarna åt dig. Fast det har du kanske redan räknat med...? smile

hade faktiskt räknat med det..men tyvärr så verkade det som att det sket sig med fälgarna!sad
Hade blivit missförstånd i mejlkontakt, men nu kollar jag på Rota fälgar.
Ska bygga om till 5 bultat så man har lite mer att välja påwink
såå fort jag får in cash på kontor så ska jag shoppa massa delar som jag behöver...LÄNGTAR!!

TEAM NORTHSIDE RACING
BYGGER SNABB AUDI 80Q!
Audi 90 quattro "90tq" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang